Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (водонагрівачі електричні)
Очікувана вартість
14 389 488,00 UAH
UA-2022-08-18-009694-a ● 5252da725d134f23a62851cf2d3f0b50
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Іванишина +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2022 00:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2022 00:01 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 15:46 |
Очікувана вартість: | 14 389 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 947,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції, оформленої відповідно до вимог Наказу Мінекономрозвитку України № 2628 від 14.12.2020 року. Вид надання забезпечення пропозиції: електронна страхова гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 71947.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1224 штуки
водонагрівачі електричні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, за адресами відповідно до додатку 4 оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2022 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2022 16:35 |
оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 19 серпня 2022 08:49
Дата відповіді: 22 серпня 2022 16:37
шановний Замовник! витяг з Оголошення-відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником
договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку
замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та
номеру договору, на який надано відгук, завірений підписом
уповноваженої особи замовника, НЕ БІЛЬШЕ ДЕСЯТИДЕННОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ДАТИ РОЗКРИТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ-ця вимога є дискримінаційной-як правило лист-відгук береться від Замовника одразу після виконання договору та не відповідає Закону України про публічні закупівлі. Прохання виправити тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що Законом не встановлюється перелік вимог до документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам вказаних у оголошенні спрощеної закупівлі, отже, Замовник самостійно встановлює вимоги до документів які мають подавати учасники у складі пропозиції. Діюче законодавство не встановлює обмеження щодо кількості отриманих відгуків від Замовників, крім того, документи пропозиції завантажуються в електронному вигляді та в умовах сучасного обміну інформацією цифровими засобами з можливістю підпису документів електронним шляхом (КЕП тощо) отримання таких відгуків є справою незначного часу. Виходячи з наведеного, вимога оголошення про надання відгуку датованого за 10 днів до дати розкриття пропозицій не вважається дискримінаційною. При цьому, у запитанні не наводяться перелік об’єктивних обставин, незалежних від Учасника, що не дозволяють отримати відгук у відведений строк
Щодо електронної страхової гарантії
Дата подання: 22 серпня 2022 11:01
Дата відповіді: 23 серпня 2022 20:03
Шановний замовник в п.11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати електронну страхову гарантію.
Однак ви не вказуєте реквізити Замовника для оформлення забезпечення пропозицій.
Прошу вказати більш конкретні вимоги
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до пп. 3 п. 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Уповноваженого органу № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження. В той же час, відповідна інформація міститься у електронних полях форми оголошення спрощеної закупівлі оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу.
Як довго будете намагатися просунути свого переможця?
Дата подання: 23 серпня 2022 14:48
НЕ шановний замовник!
В наступних тендерах від вашого департаменту пропоную відразу вказувати переможця або розмір та проценти відкату щоб стати
можливим переможцем!
Не витрачайте свій та людський час, громада все баче та тримає вас на контролі!
В документах ваших тендерів заздалегідь видно підготовку під ОСОБИСТОГО ПЕРЕМОЖЦЯ ТЕНДЕРІВ що є ВЕЛИКИМ ШАХРАЙСТВОМ!
ЗАПИТАННЯ!!!
Скільки часу ви будете творити беззаконня???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-18-009694-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 22 серпня 2022 18:15
ШАХРАЙСЬКІ ВИМОГИ замовника!
Шановний замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією (код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (водонагрівачі електричні)), вважаємо вищезгадані ВИМОГИ дискримінаційними, призводять до звуження кола потенційних учасників (до одного) та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі і прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників.
Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказаний вами клас енергоспоживання А, А+ є дуже рідким параметром для водонагрівачів які реалізуються на території України, такий клас мають в основному лише проточні водонагрівачі.
На даний час класи енергоефективності класу В і С є оптимальними для продажу в Україні, оскільки забезпечують малі тепловтрати і дозволяють зберегти компактні габарити приладів.
Змінивши клас енергоспоживання предмету закупівлі, суттєво збільшить кількість асортименту , який можливо буде запропонувати та надає учасникам можливість пропонувати також українських виробників, що призведе до якісного технічного обслуговування, а також навантаженість на Державний бюджет, так як вартість водонагрівачів з класом В і С значно дешевше, а різниця між класами енергоефективності бойлерів не дуже велика.
Також, відповідно до п.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до виду та умови надання забезпечення пропозицій учасників позначена лише «електрона страхова гарантія», що також унеможливлює участь інших учасників.
Відповідно до п.10 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015
«10) забезпечення тендерної пропозицїї / пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасником перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;»
Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види:
- Банківська гарантія;
- Страхова гарантія;
- Гарантія фінансових установ.
Зазначення в вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати гарантію, вважається дискримінацією.
На підставі наведеного, просимо:
1. внести зміни до тендерної документації, а саме загальних вимоги до предмета закупівлі,
додавши до класу енергоспоживання А, А+ можливість пропонувати клас енергоспоживання С;
2. розширити види забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції:
- Банківська гарантія;
- Страхова гарантія;
- Гарантія фінансових установ.
На сьогоднішній день, беручи до уваги існуючу тендерну пропозицію та дискримінаційні умови для участі, можливо припустити, що зазначені вами вимоги є ШАХРАЙСЬКИМИ, оскільки вказана вами конкретна модель Nimiso є скоріше за все турецького виробництва, відсутня на ринку України, а відповідно до чого, сервісне обслуговування вказаного товару буде під питанням.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з тендерною документацією (код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (водонагрівачі електричні)), вважаємо вищезгадані ВИМОГИ дискримінаційними, призводять до звуження кола потенційних учасників (до одного) та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі і прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників.
Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказаний вами клас енергоспоживання А, А+ є дуже рідким параметром для водонагрівачів які реалізуються на території України, такий клас мають в основному лише проточні водонагрівачі.
На даний час класи енергоефективності класу В і С є оптимальними для продажу в Україні, оскільки забезпечують малі тепловтрати і дозволяють зберегти компактні габарити приладів.
Змінивши клас енергоспоживання предмету закупівлі, суттєво збільшить кількість асортименту , який можливо буде запропонувати та надає учасникам можливість пропонувати також українських виробників, що призведе до якісного технічного обслуговування, а також навантаженість на Державний бюджет, так як вартість водонагрівачів з класом В і С значно дешевше, а різниця між класами енергоефективності бойлерів не дуже велика.
Також, відповідно до п.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до виду та умови надання забезпечення пропозицій учасників позначена лише «електрона страхова гарантія», що також унеможливлює участь інших учасників.
Відповідно до п.10 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015
«10) забезпечення тендерної пропозицїї / пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасником перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;»
Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види:
- Банківська гарантія;
- Страхова гарантія;
- Гарантія фінансових установ.
Зазначення в вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати гарантію, вважається дискримінацією.
На підставі наведеного, просимо:
1. внести зміни до тендерної документації, а саме загальних вимоги до предмета закупівлі,
додавши до класу енергоспоживання А, А+ можливість пропонувати клас енергоспоживання С;
2. розширити види забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції:
- Банківська гарантія;
- Страхова гарантія;
- Гарантія фінансових установ.
На сьогоднішній день, беручи до уваги існуючу тендерну пропозицію та дискримінаційні умови для участі, можливо припустити, що зазначені вами вимоги є ШАХРАЙСЬКИМИ, оскільки вказана вами конкретна модель Nimiso є скоріше за все турецького виробництва, відсутня на ринку України, а відповідно до чого, сервісне обслуговування вказаного товару буде під питанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 20:26
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що у загальних вимогах до предмету закупівлі Замовником визначено критерій до класу енергоспоживання А, А+, який є найбільш енергозберігаючим (з низьким споживанням струму), що знизить та з економить витрати на щорічне споживання електроенергії, ніж водонагрівачі класу В або С. З метою раціонального використання електроенергії, Замовник визначає клас енергоспоживання саме А, А+. Так, наприклад, для водонагрівачів об’ємом 80 л, згідно таблиці класу енергоефективності клас А, А+ має такі показники тепловтрати:
А+ менше 0,570 кВт*год/добу;
А до 0,790 кВт* год/добу.
В той час як інші класи становлять: В до 1,11 кВт* год/добу; С до 1,55 кВт* год/добу; D до 1,93 кВт* год/добу; E до 2,5 кВт* год/добу; F до 3 кВт* год/добу; G більше 3 кВт*час/добу.
При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, в той же час відповідно до додатку 1 до оголошення Замовником передбачена можливість учасників запропонувати до постачання товар, що є еквівалентом торгової марки визначеної технічним завданням оголошення.
Щодо вимоги про надання забезпечення пропозиції спрощеної закупівлі зазначаємо що оголошення не містить найменування конкретної установи, яка має надавати страхову гарантію. Відповідно до ст. 1 та ст. 25 Закону Замовник зазначає вид забезпечення та умови надання такого забезпечення, зокрема конкретизуючи, що має надаватися саме страхова гарантія, отже з урахуванням ст. 2 Закону України «Про страхування» будь-яка установа має можливість надавати відповідну страхову гарантію за умови отримання такою установою відповідного дозволу (ліцензії) на ведення страхової діяльності на території України відповідно до ст. 38 Закону України «Про страхування». З огляду на вказане така вимога не містить ознак дискримінації щодо можливої участі потенційних учасників у закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, а також у зв’язку з відсутністю у закупівлі тендерної документації, вимога про внесення змін до загальних вимоги предмета закупівлі не підлягає задоволенню.
А+ менше 0,570 кВт*год/добу;
А до 0,790 кВт* год/добу.
В той час як інші класи становлять: В до 1,11 кВт* год/добу; С до 1,55 кВт* год/добу; D до 1,93 кВт* год/добу; E до 2,5 кВт* год/добу; F до 3 кВт* год/добу; G більше 3 кВт*час/добу.
При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, в той же час відповідно до додатку 1 до оголошення Замовником передбачена можливість учасників запропонувати до постачання товар, що є еквівалентом торгової марки визначеної технічним завданням оголошення.
Щодо вимоги про надання забезпечення пропозиції спрощеної закупівлі зазначаємо що оголошення не містить найменування конкретної установи, яка має надавати страхову гарантію. Відповідно до ст. 1 та ст. 25 Закону Замовник зазначає вид забезпечення та умови надання такого забезпечення, зокрема конкретизуючи, що має надаватися саме страхова гарантія, отже з урахуванням ст. 2 Закону України «Про страхування» будь-яка установа має можливість надавати відповідну страхову гарантію за умови отримання такою установою відповідного дозволу (ліцензії) на ведення страхової діяльності на території України відповідно до ст. 38 Закону України «Про страхування». З огляду на вказане така вимога не містить ознак дискримінації щодо можливої участі потенційних учасників у закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, а також у зв’язку з відсутністю у закупівлі тендерної документації, вимога про внесення змін до загальних вимоги предмета закупівлі не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-08-18-009694-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Варзар", Код ЄДРПОУ:44646553
Дата подання: 06 вересня 2022 13:21
Вимога
щодо неправомірного визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2022 15:55
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, наступне.
Щодо зазначення інших видів діяльності за КВЕД переможцем закупівлі у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ) ніж в довідки «Відомості про Учасника» не встановлює жодних обставин, що є суттєвими при визначені переможця закупівлі. Здійснення учасниками закупівель діяльності інших видів не може вважатися забороною для участі таких учасників у процедурах закупівлі, а відхилення учасників за цією підставою вважатиметься дискримінацію по відношенню до таких учасників. До того ж,замовником умовами оголошення спрощеної закупівлі не вимагається здійснення учасниками діяльності у відповідності до предмета закупівлі та/або витягу з ЄДРПОУ). Також, слід звернути увагу, що відповідно до п. 4.1 статуту предметом діяльності учасника-переможця є будь-яка незаборонена законодавством господарська діяльність з надання послуг, виконання робіт, торгівлі, виробництва в тому числі, але не обмежуючись наступними – здійснення операцій купівлі-продажу нерухомості, виробництво, закупівля, переробка, реалізація (роздрібна та оптова) продукції науково-технічного призначення, товарів народного споживання, нафти та нафтопродуктів, металів та металевих конструкцій, сільськогосподарської продукції, продуктів харчування, будівельних матеріалів, транспортних засобів, вторинних ресурсів, тощо. Серед перелічених видів діяльності передбачених п. 4.1.1 статуту наявні види діяльності такі як «оптова та роздрібна торгівля товарами народного споживання». Отже, учасник за вказаним статутом має право здійснювати широкий перелік видів діяльності не заборонений діючим законодавством.
Щодо технічних характеристик запропонованого товару повідомляємо, що відповідно до вимог оголошення учасники мають надати документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вказаним замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики техніки повинні бути не нижче визначених). Тобто, запропонований учасниками товар має відповідати або бути не нижче технічних характеристик визначених замовником у додатку 1 до оголошення, зокрема, товщина запропонованого виробу переможцем закупівлі складає 2 мм, що є вищою ніж встановлено замовником, а саме: 1,8 мм.
Щодо наданої у складі пропозиції інструкції з експлуатації виробів, слід зазначити, що умовами оголошення замовником не вимагалося надання будь-яких інструкцій з експлуатації. Крім того, відповідно до змісту наданої у складі пропозиції учасника-переможця інструкції з експлуатації, така інструкція стосується всіх моделей запропонованого переможцем товару – EWT ClimaRunde, літражем від 30 до 150, що відповідає порівняльній таблиці, яка міститься у складі пропозиції.
Щодо відсутності гарантійного листа згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних без обмежень кола зацікавлених осіб, згідно з Законом України «Про захист персональних даних» повідомляємо, що страхова гарантія, що міститься у складі пропозиції учасника не містить обсягу персональних даних керівника страхової організації, яку можна конкретно ідентифікувати, а отже, не потребує надання листа-згоди зазначеної особи виходячи з вимог оголошення спрощеної процедури. Щодо керівника учасника-переможця Новічук В.Ю. звертаємо увагу, що вказана особа відповідно до інформації з ЄДРПОУ є кінцевим бенефіціарним власником підприємства. В той же час, відомості про кінцевого бенефіціарного власника мають бути зазначатися відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 від 06.12.2019, яким внесені зміни до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», при цьому, обсяг інформації, зокрема РНОКПП, ПІБ, номеру та серії паспорту тощо має зазначатися відповідно до вищенаведених норм у ЄДР. В той же час, відповідно до п. 2 ст. 2 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 від 06.12.2019 «Виконання цього Закону не є порушенням Закону України «Про захист персональних даних» в частині обробки персональних даних. Обробка персональних даних відповідно до вимог цього Закону здійснюється без отримання згоди суб’єкта персональних даних». Враховуючи наведене розповсюдження персональних даних про кінцевих бенефіціарних власників здійснюється без обмеження та не потребує отримання будь-якими особами згоди на обробку таких персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Щодо документів, які готуються учасниками в частині зазначення назви предмета закупівлі, зазначаємо, що відповідно до умов оголошення Замовником не встановлений обсяг інформації стосовно предмету закупівлі. Усі документи учасника-переможця містять посилання на товар, продукцію, що пропонується до постачання та мають відношення до предмет закупівлі, а отже, враховуючи відсутність прямої вказівки на зазначення конкретного назви предмета закупівлі у довідках, листах тощо, документи учасника відповідають умовам оголошення.
Щодо надання висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується. У складі пропозиції учасника-переможця міститься лист-повідомлення офіційного дистриб’ютора ТОВ «КУЛ-СЕРВІС» № 2208-2 від 26.08.2022 року, відповідно до якого повідомлено, що Постановою КМУ «Про припинення здійснення державного контролю нехарчової продукції в умовах воєнного стану»№ 550 від 03.05.2022 тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану в Україні, припинити здійснення митними органами державного контролю нехарчової продукції, а отже, в умовах триваючого воєнного стану в країні, тимчасово на період дії воєнного стану, припинено(відсутній) обов’язок отримання на нехарчову продукцію, в тому числі, висновку санітарно - епідеміологічної експертизи. З цього приводу звертаємо увагу, що відповідно до оголошення та ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу».
Щодо суми аналогічного договору та специфікації, зазначаємо, що відповідно до п. 3.1 додатку 2 оголошення вимагається надання наступних документів:
- довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів);
- договору(ів) відповідно до довідки з усіма додатками та додатковими угодами;
- відгуку(ів) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
У складі пропозиції учасника-переможця наявні всі документи, що вимагалися п. 3.1 додатку 2 оголошення та повністю відповідають наведеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимогам. Щодо суми договору 3 000 000 та специфікації, яка містить меншу суму, оголошенням не встановлювалися обмеження щодо суми виконання договору, що є аналогічним предмету закупівлі. Не міститься таких обмежень, в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, й у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо довідка про підтвердження виконання аналогічних договорів, аналогічного договору постачання № 06/02/22 від 06.02.2022 та відгук № 532 від 25.08.2022 за змістом відповідають умовам п. 3.1 додатку 2 оголошення та не спростовуються відповідність учасника-переможця такому кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до вимог оголошення не встановлюється обов’язок надання аналогічних предмету закупівель, які виконані в повному обсязі. До того ж, відповідно до п. 3.1 договору поставки за алогічним договором постачання товару здійснюється за рознарядками (заявками) Покупця та протягом 20 робочих днів з дати підписання сторонами специфікації (п. 3.2 договору), тобто протягом дії договору (до 31.12.2022) Постачальник має право подавати заявки (рознарядки) на асортимент товару в межах суми договору визначеною п. 4.1 аналогічного договору постачання. У вимозі не зазначається доказів та фактичних даних, які свідчать про невиконання учасником-переможцем аналогічного предмету закупівлі договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного вважаю, що відхилення учасника-переможця за підставами визначеними у вимозі відсутні, а вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Щодо зазначення інших видів діяльності за КВЕД переможцем закупівлі у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ) ніж в довідки «Відомості про Учасника» не встановлює жодних обставин, що є суттєвими при визначені переможця закупівлі. Здійснення учасниками закупівель діяльності інших видів не може вважатися забороною для участі таких учасників у процедурах закупівлі, а відхилення учасників за цією підставою вважатиметься дискримінацію по відношенню до таких учасників. До того ж,замовником умовами оголошення спрощеної закупівлі не вимагається здійснення учасниками діяльності у відповідності до предмета закупівлі та/або витягу з ЄДРПОУ). Також, слід звернути увагу, що відповідно до п. 4.1 статуту предметом діяльності учасника-переможця є будь-яка незаборонена законодавством господарська діяльність з надання послуг, виконання робіт, торгівлі, виробництва в тому числі, але не обмежуючись наступними – здійснення операцій купівлі-продажу нерухомості, виробництво, закупівля, переробка, реалізація (роздрібна та оптова) продукції науково-технічного призначення, товарів народного споживання, нафти та нафтопродуктів, металів та металевих конструкцій, сільськогосподарської продукції, продуктів харчування, будівельних матеріалів, транспортних засобів, вторинних ресурсів, тощо. Серед перелічених видів діяльності передбачених п. 4.1.1 статуту наявні види діяльності такі як «оптова та роздрібна торгівля товарами народного споживання». Отже, учасник за вказаним статутом має право здійснювати широкий перелік видів діяльності не заборонений діючим законодавством.
Щодо технічних характеристик запропонованого товару повідомляємо, що відповідно до вимог оголошення учасники мають надати документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вказаним замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики техніки повинні бути не нижче визначених). Тобто, запропонований учасниками товар має відповідати або бути не нижче технічних характеристик визначених замовником у додатку 1 до оголошення, зокрема, товщина запропонованого виробу переможцем закупівлі складає 2 мм, що є вищою ніж встановлено замовником, а саме: 1,8 мм.
Щодо наданої у складі пропозиції інструкції з експлуатації виробів, слід зазначити, що умовами оголошення замовником не вимагалося надання будь-яких інструкцій з експлуатації. Крім того, відповідно до змісту наданої у складі пропозиції учасника-переможця інструкції з експлуатації, така інструкція стосується всіх моделей запропонованого переможцем товару – EWT ClimaRunde, літражем від 30 до 150, що відповідає порівняльній таблиці, яка міститься у складі пропозиції.
Щодо відсутності гарантійного листа згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних без обмежень кола зацікавлених осіб, згідно з Законом України «Про захист персональних даних» повідомляємо, що страхова гарантія, що міститься у складі пропозиції учасника не містить обсягу персональних даних керівника страхової організації, яку можна конкретно ідентифікувати, а отже, не потребує надання листа-згоди зазначеної особи виходячи з вимог оголошення спрощеної процедури. Щодо керівника учасника-переможця Новічук В.Ю. звертаємо увагу, що вказана особа відповідно до інформації з ЄДРПОУ є кінцевим бенефіціарним власником підприємства. В той же час, відомості про кінцевого бенефіціарного власника мають бути зазначатися відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 від 06.12.2019, яким внесені зміни до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», при цьому, обсяг інформації, зокрема РНОКПП, ПІБ, номеру та серії паспорту тощо має зазначатися відповідно до вищенаведених норм у ЄДР. В той же час, відповідно до п. 2 ст. 2 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 від 06.12.2019 «Виконання цього Закону не є порушенням Закону України «Про захист персональних даних» в частині обробки персональних даних. Обробка персональних даних відповідно до вимог цього Закону здійснюється без отримання згоди суб’єкта персональних даних». Враховуючи наведене розповсюдження персональних даних про кінцевих бенефіціарних власників здійснюється без обмеження та не потребує отримання будь-якими особами згоди на обробку таких персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Щодо документів, які готуються учасниками в частині зазначення назви предмета закупівлі, зазначаємо, що відповідно до умов оголошення Замовником не встановлений обсяг інформації стосовно предмету закупівлі. Усі документи учасника-переможця містять посилання на товар, продукцію, що пропонується до постачання та мають відношення до предмет закупівлі, а отже, враховуючи відсутність прямої вказівки на зазначення конкретного назви предмета закупівлі у довідках, листах тощо, документи учасника відповідають умовам оголошення.
Щодо надання висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується. У складі пропозиції учасника-переможця міститься лист-повідомлення офіційного дистриб’ютора ТОВ «КУЛ-СЕРВІС» № 2208-2 від 26.08.2022 року, відповідно до якого повідомлено, що Постановою КМУ «Про припинення здійснення державного контролю нехарчової продукції в умовах воєнного стану»№ 550 від 03.05.2022 тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану в Україні, припинити здійснення митними органами державного контролю нехарчової продукції, а отже, в умовах триваючого воєнного стану в країні, тимчасово на період дії воєнного стану, припинено(відсутній) обов’язок отримання на нехарчову продукцію, в тому числі, висновку санітарно - епідеміологічної експертизи. З цього приводу звертаємо увагу, що відповідно до оголошення та ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу».
Щодо суми аналогічного договору та специфікації, зазначаємо, що відповідно до п. 3.1 додатку 2 оголошення вимагається надання наступних документів:
- довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів);
- договору(ів) відповідно до довідки з усіма додатками та додатковими угодами;
- відгуку(ів) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
У складі пропозиції учасника-переможця наявні всі документи, що вимагалися п. 3.1 додатку 2 оголошення та повністю відповідають наведеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимогам. Щодо суми договору 3 000 000 та специфікації, яка містить меншу суму, оголошенням не встановлювалися обмеження щодо суми виконання договору, що є аналогічним предмету закупівлі. Не міститься таких обмежень, в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, й у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо довідка про підтвердження виконання аналогічних договорів, аналогічного договору постачання № 06/02/22 від 06.02.2022 та відгук № 532 від 25.08.2022 за змістом відповідають умовам п. 3.1 додатку 2 оголошення та не спростовуються відповідність учасника-переможця такому кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до вимог оголошення не встановлюється обов’язок надання аналогічних предмету закупівель, які виконані в повному обсязі. До того ж, відповідно до п. 3.1 договору поставки за алогічним договором постачання товару здійснюється за рознарядками (заявками) Покупця та протягом 20 робочих днів з дати підписання сторонами специфікації (п. 3.2 договору), тобто протягом дії договору (до 31.12.2022) Постачальник має право подавати заявки (рознарядки) на асортимент товару в межах суми договору визначеною п. 4.1 аналогічного договору постачання. У вимозі не зазначається доказів та фактичних даних, які свідчать про невиконання учасником-переможцем аналогічного предмету закупівлі договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного вважаю, що відхилення учасника-переможця за підставами визначеними у вимозі відсутні, а вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕМ ГРУП" |
14 380 000,00
UAH з ПДВ
|
14 236 104,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Варзар" |
14 388 485,70
UAH з ПДВ
|
14 244 538,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕМ ГРУП" #38873373 |
Переможець |
14 236 104,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 20:25
|
Д-У №7 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 20:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 20:38
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 20:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2022 20:24
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2022 20:19
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2022 20:12
|
3971_1.pdf | укладений |
15 вересня 2022 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3971/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3971/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3971/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |