Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Вебсайт: | https://ldubgd.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Маруня Ірина Михайлівна 0322556300 i.marunja@ldubgd.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2022 11:46 |
Очікувана вартість: | 26 090 517,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 452,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 з використанням програмного комплексу АВК-5, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового перерахування належних до сплати грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2022 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2022 16:30 |
Перелік змін.docx | |
23 серпня 2022 16:30 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
18 серпня 2022 16:11 |
Оголошення.pdf | |
18 серпня 2022 16:11 |
Оголошення.docx | |
18 серпня 2022 16:11 |
Додаток 2 Технічне завдання.odt | |
18 серпня 2022 16:11 |
Тендерна документація .doc | |
18 серпня 2022 16:11 |
Додаток 4 Проєкт договору.odt |
23 серпня 2022 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2022 16:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 серпня 2022 16:30 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
18 серпня 2022 16:11 |
Оголошення.pdf
|
|||
18 серпня 2022 16:11 |
Оголошення.docx
|
|||
18 серпня 2022 16:11 |
Додаток 2 Технічне завдання.odt
|
|||
18 серпня 2022 16:11 |
Тендерна документація .doc
|
|||
18 серпня 2022 16:11 |
Додаток 4 Проєкт договору.odt
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Кому війна а кому «мати рідна».
Вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що зазначені у пп. 3.1 п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме щодо суб’єктів державної та комунальної форми власності та про договір (двосторонній або декілька сторонній), що виконано за бюджетні кошти знято! Усі зміни оприлюднено у новій редакції через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000022 ● 2e047ff83bd449218c75d988c282d578
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 12:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-08-18-009253-a 18.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 15:13:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-08-18-009253-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та відповідні документи щодо причин та підстав внесення змін відповідно до додаткової угоди від 28.12.2022 № 2 до Договору підряду «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» по коду ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (454540004-Перебудуванн) від 21.09.2022 № 615.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 17:13:05
Пояснення замовника на Запит Держаудитслужби України
Державною аудиторською службою України 30 грудня 2022 року було розпочато моніторинг закупівлі "Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування".
03.01.2023 оприлюднено Запит замовнику на пояснення.
Відповідно до цього запиту, надаємо пояснення та документи.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень.
Відповідно до кошторису на 2022 рік з врахуванням довідок змін та прогнозованих об’ємів виконання робіт протягом 2022 року та бюджетної декларації на 2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до розробленої проектної документації на реконструкцію по об’єкту «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування», яка затверджена в установленому порядку (експертний звіт від 11.08.2022 №844/22), відповідальною особою (призначеною наказом ректора ЛДУ БЖД від 18.08.2022 №54агп «Про проведення закупівлі робіт») старшим інженером відділу матеріально-технічного забезпечення підполковником служби цивільного захисту Олегом МИРОНЮКОМ сформовано та подано в сектор з публічних закупівель службову записку від 18.08.2022 № 314 з технічним завданням в якому визначено технічні та якісні вимоги до закупівлі робіт.
Визначення очікуваної вартості.
Очікувана вартість робіт по об’єкту «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» на суму 26 090 517,00 грн. визначено відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації.
До розрахунку очікуваної вартості включено вартість по главах:
Глава 2 Об’єкти основного призначення – 19097,786 тис.грн;
Глава 4 Об’єкти енергетичного господарства – 393,615 тис.грн;
Глава 6 Зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання - 59,099 тис.грн;
Кошторисний прибуток – 826,162 тис.грн;
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) 5,06 – 231,436 тис.грн;
Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва – 302,451 тис.грн;
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 826,230 тис.грн;
Податок на додатну вартість – 4353,738 тис.грн;
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» необхідну інформацію оприлюднено на власному сайті за посиланням https://ldubgd.edu.ua/content/tehnichni-ta-yakisni-harakteristiki-predmetu-zakupivli-obgruntuvannya-ochikuvanoyi-vartosti (документи, що стосуються файлу під назвою «94. Реконструкція навч. корп. 2. Коригування»)
Щодо причин та підстав внесення змін до договору.
З метою приведення у відповідність зареєстрованих в органі Казначейства бюджетних зобов’язань в межах 2022 року до фактично виконаних та оплачених робіт Університет та підрядник домовились внести зміни щодо суми бюджетного зобов’язання на 2022 рік. Загальна сума договору залишилась без змін.
Додатки до пояснення: копія службової записки з додатками;
наказ ректора ЛДУ БЖД від 18.08.2022 №54агп;
експертний звіт від 11.08.2022 №844/22;
реєстр бюджетних зобов’язань.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2022-08-18-009253-a. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» оголошення UA-2022-08-18-009253-a, який оприлюдненого в електронній системі закупівель 25 січня 2023 року. Стосовно зауваження Державної аудиторської служби України в частині невідповідності учасника торгів ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, Замовник заперечує вищезазначений висновок Державної аудиторської служби України з огляду на таке. Відповідно статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У пункті 5 розділу III тендерної документації, Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності (далі- Замовник) зазначено вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону у відповідності з вимогами Додатку 1 тендерної документації. У підпункті 2.2 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати відомості про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, які подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Крім того, підпунктом 2.3 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що для підтвердження правових відносин з працівниками надаються накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру. Відповідно до підпункту 2.3.1. пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник також надає інформацію, зазначену у підпункті 2.3. Додатку №1 на працівників субпідрядника, якщо такого буде залучено для виконання робіт. Учасник ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав скан-копію довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання робіт від 24.08.2022 № 2408-4 та від 08.09.2022 № 0809-1, в яких зазначив, зокрема пункт 16 - МОНТАЖНИК (монтаж ліфтів та підйомників (робітники субпідрядних організацій (роб.).), згідно запропонованої форми - таблиці «в», відповідно вимог підпункту 2.2 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» надано документи та інформацію від субпідрядника – ТзОВ «УНІКАР-Авто» які, підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, які вимагались Замовником та чітко вказані в тендерній документації Замовника, а саме: - Довідку про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.08.2022 вих. № 5, в якій зазначено монтажника електричних підйомників (ліфтів)/слюсар із складання металевих конструкцій – Сорокоропуд Л., зі стажем роботи 6 років; - Лист-згода на виконання робіт від 29.08.2022 вих. № 1 на виконання робіт з монтажу підйомника в обсягах та строках, визначених у тендерній документації. - Наказ від 10.01.2022 № 10/01-К, в якому доручено Сокоропуду Любомиру Романовичу виконання додаткових робіт на умовах суміщення за посадою монтажника підіймально-транспортного устаткування з 11.01.2022 р. Відповідно до ст.105 Кодексу законів про працю працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. Cуміщення посад оформляється наказом. Наказ — це основний документ, що забезпечує розпорядчу діяльність переважної більшості підприємств, установ і організацій. За змістом накази поділяють на три основні групи: — накази з основної діяльності (з основних питань); — накази з адміністративно-господарських питань; — накази з кадрових питань (особового складу). Наданий Наказ від 10.01.2022 № 10/01-К підтверджує правові відносини з працівником Сокоропудом Любомиром Романовичем. Одночасно зазначаємо, відповідно до Наказу від 10.01.2022 № 10/01-К, Сокоропуд Любомир Романович виконує додаткові роботи на умовах суміщення за посадою монтажника підіймально-транспортного устаткування. Підіймально-транспортне устаткування — це машини і механізми, призначені для механізації робіт при навантаженні і розвантаженні сировини, продуктів і матеріалів під час їх приймання і зберігання, переміщення цих об'єктів усередині закладу, транспортуванні готової продукції до місця реалізації, транспортування інвентарю та різного обладнання. Класифікація підіймально-транспортного устаткування: - За функціональним призначенням: • вантажо-підіймальне — призначене для підіймання і опускання вантажів. Відносяться: лебідки, талі, тельфери, ліфти, підйомники, елеватори, зрівнювальні площадки; • транспортуюче — призначене для переміщення вантажів на одному рівні на значну відстань. До цієї групи входять: транспортери (конвеєри), гравітаційні установки, вантажні візки; • вантажо-розвантажувальне — використовується при виконанні робіт в складських приміщеннях і може забезпечити одночасне підіймання і переміщення вантажів на невеликі відстані. Відносяться: навантажувачі, штабелери; - За періодичністю дії: • машини безперервної дії (конвеєри, елеватори); • машини циклічної (періодичної) дії (електричні навантажувачі, штабелери, вантажопідйомні крани, ліфти). Додаткових документів, які не передбачені тендерною документацією, Замовник вимагати не може та не вимагав! Відповідно вищезазначеного, Учасником ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» дотримано усіх вимог та його пропозиція відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам тендерній документації Замовника. Підстав для відхилення пропозиції Учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Стосовно зобов'язання Державної аудиторської служби щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору повідомляємо наступне. В результаті проведеної закупівлі UA-2022-08-18-009253-a, Замовник уклав договір від 21 вересня 2022 року № 615 із ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС». Договір на момент оприлюднення висновку моніторингу чинний, роботи виконуються згідно умов договору, жодних порушень умов договору сторонами не допускались і підстав для його розірвання немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. У висновку моніторингу не наведено доказів, на підставі яких можна було б стверджувати, що договір від 21 вересня 2022 року № 615 є недійсним/нікчемним. Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України, та відповідно до пункту 10 статті 8 Закону скористається правом оскаржувати висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Додатки: 1. Копія Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 2408-4 від 24.08.2022р. – 1 арк. 2. Копія Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 0809-1 від 08.09.2022р. – 1 арк. 3. Копія Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 5 від 30.08.2022 р. – 1 арк. 4. Копія Наказу Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІКАР АВТО» № 10/01-К від 10.01.2022 р. – 1 арк. 5. Лист-згода на виконання робіт вих.№ 1 від 29.08.2022р - 1 арк.
2023-01-31 15:52:08
- Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі.pdf
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 5 від 30.08.2022 р.pdf
- Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 0809-1 від 08.09.2022р.pdf
- Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 2408-4 від 24.08.2022р..pdf
- Лист-згода на виконання робіт вих.№ 1 від 29.08.2022р.pdf
- Наказ № 1001-К від 10.01.2022 р на монтажника.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження висновку до суду |
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 380/2441/23 (УХВАЛА про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі) |
Дата відкриття провадження: | 13 лютого 2022 |
Документи:
20 лютого 2023 12:55
|
Електронний підпис |
03 лютого 2023 09:13
|
Електронний підпис |
03 лютого 2023 09:13
|
Позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
25 721 719,00
UAH з ПДВ
|
25 591 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АМК Захід |
25 864 045,00
UAH з ПДВ
|
25 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС #35327477 |
Переможець |
25 591 248,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2022 09:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2022 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:02
|
ДУ_7 до дог.615.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:25
|
ДУ № 6 до дог. 615.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 16:40
|
ДУ 5 до дог.615.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 11:29
|
ДУ_4 до дог. 615.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 17:44
|
ДУ_3 до дог 615.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:26
|
ДУ_2 до дог 615 від 21.09.2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 12:16
|
ДУ_1 до дог. 615.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 13:08
|
Договір 615.pdf | укладений |
22 вересня 2022 13:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування | 1 | роб |
25 591 248,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до пункту 2 та викласти його в новій редакції. « 2. Вартість робіт 2.1 Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу), визначена згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх витрат, що визначені законодавством^ Ціна є твердою та зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток JV» 1) та складає: 25 591 248,00 гри. {Двадцять п'ять мільйонів п’ятсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 4 265 208,00 грн. В договірну ціну Договору включено вартість вмонтованого обладнання на суму 143172,00 грн (сто сорок три тисячі сто сімдесят дві грн 00 коп.), у тому-числі ПДВ 20% - 23862,00 грн. 2 2 Вартість виконання (вартість річного обсягу робіт) у бюджетному періоді 2022 року. 16 120 000 00 грн. у тому числі ПДВ 20% -2 686 666,60 грн. В договірну ціну на 2022 рік включено вартість вмонтованого обладнання на суму 7812,00 грн (сім тисяч вісімсот дванадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1302,00 грн. 2.3 Матеріальні ресурси (матеріали і т.п.) не повинні перевищувати ціни, які складаються в регіоні та погоджуються з Замовником. 2.4 Договірна ціна за Договором є твердою та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін.'Керуючись ч. 3. ст. 6 Цивільного кодексу України Сторони погодили відступити від умов абзацу другого ч. 5 ст. 844 Цивільного кодексу України та погодили^ що після укладення цього Договору Підрядник не має права вимагати збільшення договірної ціни в зв’язку із будь-яким зростанням (істотним або неістотним) вартості матеріалів та/або устаткування та/або робіт (послуг), що виконуються. Сторони погодили, що в разі відмови Замовника від збільшення договірної ціни Підрядник не має права вимагати розірвання договору. 2.5 Вартість робіт визначається як фактична вартість виконаних і прийнятих Замовником робіт та може коригуватися (бути переглянута) тільки за взаємною згодою Сторін у зв язку із. - зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - змінами у дефектному акті (проектно- кошторисній документації); ухваленням нових нормативних і законодавчих актів, які впливають на вартість робіт; - узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт); іншими обставинами за згодою сторін; в інших випадках передбачених Договором та діючим законодавством України. 2.6 Якщо під час робіт виникне потреба у виконанні додаткових не врахованих (не передбачених) проектною документацією, робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення/зменшення твердого зведеного кошторисного розрахунку, затвердженого Сторонами, Підрядник зобов’язаний повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв’язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об'єкта реконструкції. 2.7 Сторони погодили, що уточнення (зменшення) вартості робіт Договору проводиться шляхом укладання Додаткової угоди до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.» _ 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та чинними на момент підписання цієї Угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 2 Договору та викласти його в новій редакції. « 2. Вартість робіт 2.1. Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу), визначена згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх витрат, що визначені законодавством. Ціна є твердою та зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає: 25 591 248,00 грн. (Двадцять п'ять мільйонів п'ятсот дев'яносто одна тисяча двісті сорок вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 4 265 208,00 грн. В договірну ціну Договору включено вартість вмонтованого обладнання на суму 143172,00 грн (сто сорок три тисячі сто сімдесят дві грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 23862,00 грн. 2.1.1. Вартість виконаних робіт у бюджетному періоді 2022 року становить: 13412120,40 грн. у тому числі ПДВ 20% - 2235353,40 грн.» 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та чинними на момент підписання цієї Угоди. 3. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описки |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п. 2.1. та п.15.1 Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п.2.1 Договору та Календарного графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в новій редакції. «2.1. Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу), визначена згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх витрат, що визначені законодавством. Ціна є твердою та зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), та складає: 25 591 248,00 грн. (Двадцять п'ять мільйонів п'ятсот дев'яносто одна тисяча двісті сорок вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 4 265 208,00 грн. В договірну ціну Договору включено вартість вмонтованого обладнання на суму 143172,00 грн (сто сорок три тисячі сто сімдесят дві грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 23862,00 грн. 2.1.1. Вартість виконаних робіт у бюджетному періоді 2022 року становить: (13 412 120.40 грн. (тринадцять мільйонів чотириста дванадцять тисяч сто двадцять грн 40 коп), у тому числі ПДВ 20% - 2235353,40 грн. Вартість робіт, яка підлягає виконанню у 2023 році становить 7036208,40 грн (сім мільйонів тридцять шість тисяч двісті вісім грн 40 коп) у тому числі ПДВ 20% - 1172701.40 грн.» 2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт на 2022-2024 роки та викласти його в новій редакції. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та чинними на момент підписання цієї Угоди. 4. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в новій редакції. 2.1.1. Вартість виконаних робіт у бюджетному періоді 2022 року становить: 13 412 120,40 грн. (тринадцять мільйонів чотириста дванадцять тисяч сто двадцять грн 40 коп) з ПДВ. Вартість виконаних робіт у бюджетному періоді 2023 року становить 6 349 360,80 грн (шість мільйонів триста сорок дев’ять тисяч триста шістдесят грн 80 коп) з ПДВ, у тому числі вартість змонтованого обладнання складає 34200,00 грн (тридцять чотири тисячі двісті грн 00 коп) Виконання робіт в сумі 5 829 766,80 гри переноситься на наступні бюджетні періоди. 2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт на 2022-2024 роки та викласти його в повій редакції. 3. Внести зміни до Плану фінансування робіт і викласти його в новій редакції. 4. Всі інші умови Дог вору залишаються незмінними та чинними на момент підписання цієї Угоди. 5. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 615 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування | 1 | роботи |
25 591 248,00
UAH з ПДВ
|