Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прицеп тракторний 2ПТС-4 та відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)
Очікувана вартість
344 900,00 UAH
UA-2022-08-18-007863-a 67170d6202e94a5cbb8be16a9eff3b73
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червона Лариса Геннадіївна

+380979003385 stawjkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ставищенське житлово-комунальне підприємство
Код ЄДРПОУ: 03346704
Місцезнаходження: 09401, Україна , Київська обл., смт Ставище, вул. Цимбала Сергія, 48А
Контактна особа: Червона Лариса Геннадіївна
+380979003385
stawjkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2022 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2022 15:18
Початок аукціону: 02 вересня 2022 15:53
Очікувана вартість: 344 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 724,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Прицеп тракторний 2ПТС-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09401, Україна, Київська область, Ставище, вул.Цимбала Сергія, 48А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів
1 одиниця
Відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09401, Україна, Київська область, Ставище, вул.Цимбала Сергія, 48А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 15:19
ОНОВЛЕНА ТД ПРИЦЕП_ ВІДВАЛ ЖКП.doc
18 серпня 2022 15:13
ТД ПРИЦЕП_ ВІДВАЛ ЖКП.doc
19 серпня 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 15:19
ОНОВЛЕНА ТД ПРИЦЕП_ ВІДВАЛ ЖКП.doc
18 серпня 2022 15:13
ТД ПРИЦЕП_ ВІДВАЛ ЖКП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації
Дата подання: 19 серпня 2022 09:37
Дата відповіді: 19 серпня 2022 15:25
шановний замовник! змінену документацію ви повинні були завантажити у саму закупівлю, а не як відповідь на вимогу. внесіть корективи
Відповідь: Доброго дня шановний учасник, просимо вибачення за незручності, оновлену тендерну документацію загружено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-18-007863-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 18 серпня 2022 16:40
щодо дискримінаційних вимог
П.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Стаття 5 Закону зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження наявності в радіусі 100 км від смт. Ставище Київської області сервісної бази та складу запасних частин так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які мають сервісні центри в інших містах України, а не в радіусі 100 км смт. Ставище Київської області та мають виїзну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки, яка може усунути неполадки за добу. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників та ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших.
При цьому, хочемо зауважити, що в радіусі 100 км смт. Ставище Київської області має сервісний центр лише одна торгуюча організація, а саме ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА», яка навіть не є виробником товару, що є предметом закупівлі. Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польвих умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації.


Додатково вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме до п.3 додатку 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» де зазначено, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання тракторів, а згідно тендерної документації предметом закупівлі є саме Прицеп тракторний 2ПТС-4 та відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний), код ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не трактори, які мають зовсім інший код ДК.
При цьому, замовнику доцільніше зазначити надання аналогічного договору на поставку саме причепа тракторного та надання аналогічного договору на поставку відвалу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2022 17:24
Шановний учасник, у відповідь Вашої Вимоги, повідомляємо для Замовника не є принциповим викладенням даних вимог до Учасників, які викладені у Вашій Вимозі, тому Замовник вирішив Тендерну документацію викласти в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2022-08-18-007863-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 07 вересня 2022 11:27
щодо повного нехтування замовником вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі" та умовами та вимогами своєї тендерної документації
№1 від 07.09.22р.

Лист-вимога
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі (UA-2022-08-18-007863-a)

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Умовами тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №820 від 18.08.2022р. Л.Г. Червоною (далі – ТД), а саме п.1 розділу 1 ТД замовника встановлено, що тендерну документацію розроблено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VІIІ (зі змінами в редакції від 19.04.2020 року) (далі - Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному в Законі.

П.1 розділу 3 ТД замовника встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF(PortableDocumentFormat) з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
П.5 розділу 3 ТД зазначає, що Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у таблиці 1 Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Додатком 3 до ТД замовника зазначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: довідку учасника у довільній формі про досвід виконання мінімум двох аналогічних за предметом закупівлі договорів з обов’язковим зазначенням: предмету договору, номеру та дати його укладення, терміну дії договору, найменування, місцезнаходження (адреси) та телефону контрагента, з яким було укладено аналогічний договір.
Для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час надання довідки, учасник повинен надати:
- копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці учасника;
- видаткові накладні, які підтверджують постачання товару, та оригінали листів-відгуків про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору, з обов’язковим наведенням у листі-відгуку предмета договору, номеру та дати його укладення, а також кількості товару, поставленого за договором
Так, як згідно до умов тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №820 від 18.08.2022р. Л.Г. Червоною, закупівля проводиться саме відповідно до коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, що передбачено п.4.1 розділу 1 ТД замовника. Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів (Прицеп тракторний 2ПТС-4, відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)).
А також, замовник, зокрема, зазначає, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів.
З урахуванням цього, учасники повинні були надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують досвід виконання саме аналогічних предмету закупівлі договорів, а саме щодо наявності досвіду у постачанні товарів згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів.
З аналізу документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" вбачається відсутність підтвердження досвіду виконання саме аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а тому пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам та умовам ТД замовника.
Отже, неподання вказаних вище документів стосовно підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних договорів є порушенням вимог ТД замовника та є підставою для дискваліфікації учасника, що передбачено п.4 розділу 5 ТД замовника: зокрема, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підтвердження зазначеного, пояснюємо замовнику, що учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка №1/22-155 від 20.08.22р. у якій зазначена інформація щодо виконання договорів постачання з вказаним в ній контрагентами та додані відповідні договори постачання. Зокрема, договором №10 від 28.11.2019р., укладеним з Савинською селищною радою, предметом договору є причеп тракторний 2ПТС-4, згідно коду ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не товари за кодом ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи.
Також, договором №11 від 23.12.2019р., укладеним з КП «Злагода», предметом договору є Причепи, напіпричепи та пересувні контейнери (причіп тракторний 2ПТС-4), що відповідає коду ДК 021:2015: 34223000-6. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не за кодом ДК 021:2015: 34223000-6 Причепи, напіпричепи та пересувні контейнери.
Також, договором №17/01-20 від 17.01.20р., укладеним з ФГ «Семенов», предметом договору є причеп тракторний 2ПТС-4, згідно коду ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не товари за кодом ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи.
Замовником було встановлено надання аналогічних за предметом закупівлі договорів саме згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, що і є предметом закупівлі згідно п.4.1 розділу 1 ТД замовника. Додатково, на підтвердження вказаного, під час періоду уточнень, один з ймовірних учасників надав вимогу до замовника щодо уточнення стосовно надання підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де у попередній ТД замовника було встановлена вимога щодо надання аналогічних договорів на постачання тракторів, хоча й закупівля проводилась згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, які мають зовсім інший код ДК. Замовник, в свою чергу, вказану вимогу задовольнив повністю, шляхом завантаження нової тендерної документації з уточненням з цього приводу та вніс зміни до пп. 3.1 додатку 3, стосовно того, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів, що відповідає предмету закупівлі, передбаченому п.4.1 розділу 1 ТД замовника.
Враховуючи викладене, учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не було надано документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що є предметом закупівлі, а тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Вказана аналогічна ситуація була розглянута у рішенні Антимонопольного комітету України №1287-р/пк-пз від 13.02.2018р. (додається до цієї вимоги), що є юридичним прецедентом (тобто є рішенням судового або адміністративного органу, а АМКУ саме ним і являється, у конкретній справі, якій надана нормативна сила і яке служить зразком для вирішення аналогічних справ) та є обов’язковим до виконання, в аналогічних ситуаціях, всіма органами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

Крім того, замовник пп.2.1. додатку 3 своєї ТД зазначає, що учаснику, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, потрібно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості, посади працівників, їх прізвищ, імен, по батькові, відомостей про рівень освіти, отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію та досвід роботи в учасника.
На підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" була надана довідка №1/22-149 від 20.08.22р. про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій не зазначені відомості, зокрема, про отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію цих працівників та досвід роботи в учасника процедури закупівлі цих працівників, а зазначено лише ПІБ/посаду/освіту та загальний стаж роботи. З урахуванням викладеного, учасником не подана вся необхідна інформація, що вимагалася ТД замовника, стосовно підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію, а тому така пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам та умовам ТД замовника.
Вказана аналогічна ситуація була розглянута у рішенні Антимонопольного комітету України №2058-р/пк-ск від 30.09.2016р. (додається до цієї вимоги), що є юридичним прецедентом (тобто є рішенням судового або адміністративного органу, а АМКУ саме ним і являється, у конкретній справі, якій надана нормативна сила і яке служить зразком для вирішення аналогічних справ) та є обов’язковим до виконання, в аналогічних ситуаціях, всіма органами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

З урахуванням вищевикладеного, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Такі дії замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації.

При цьому, наголошуємо замовнику, що відповідно до Указу Президента України від 24.02.22 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженого відповідно до Указу Президента України від 18 квітня 2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 року №341 «Про продовження строку воєнного стану в Україні» та Указу Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності не звільняються від неухильного додержання Конституції України та законів України (ст. 68 Конституції України), а у вашому випадку неухильного дотримання вимог Закон України “Про публічні закупівлі”, а саме обов’язкового дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, якщо закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169 від 28.02.2022р. (зі змінами та доповненнями) «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

Додатково повідомляємо, що наявність порушених прав, стосовно неправомірного визначення переможця закупівлі, також обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того наше підприємство є реальним виробником предмету закупівлі.

З урахуванням викладеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".

Додатки:
1. рішення Антимонопольного комітету України №1287-р/пк-пз від 13.02.2018р.;
2. рішення Антимонопольного комітету України №2058-р/пк-ск від 30.09.2016р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2022 08:13
У відповідь на Ваш лист-вимогу від 07.09.2022 року № 1, Замовник закупівлі «Прицеп тракторний 2ПТС-4 та відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)» (код ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-18-007863-a (далі - Закупівля) повідомляє:
По першій частині вашої вимоги: «Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Умовами тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №820 від 18.08.2022р. Л.Г. Червоною (далі – ТД), а саме п.1 розділу 1 ТД замовника встановлено, що тендерну документацію розроблено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VІIІ (зі змінами в редакції від 19.04.2020 року) (далі - Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному в Законі.
П.1 розділу 3 ТД замовника встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF(PortableDocumentFormat) з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. П.5 розділу 3 ТД зазначає, що Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у таблиці 1 Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додатком 3 до ТД замовника зазначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: довідку учасника у довільній формі про досвід виконання мінімум двох аналогічних за предметом закупівлі договорів з обов’язковим зазначенням: предмету договору, номеру та дати його укладення, терміну дії договору, найменування, місцезнаходження (адреси) та телефону контрагента, з яким було укладено аналогічний договір.
Для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час надання довідки, учасник повинен надати:
- копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці учасника;
- видаткові накладні, які підтверджують постачання товару, та оригінали листів-відгуків про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору, з обов’язковим наведенням у листі-відгуку предмета договору, номеру та дати його укладення, а також кількості товару, поставленого за договором
Так, як згідно до умов тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №820 від 18.08.2022р. Л.Г. Червоною, закупівля проводиться саме відповідно до коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, що передбачено п.4.1 розділу 1 ТД замовника. Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів (Прицеп тракторний 2ПТС-4, відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)).
А також, замовник, зокрема, зазначає, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів.
З урахуванням цього, учасники повинні були надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують досвід виконання саме аналогічних предмету закупівлі договорів, а саме щодо наявності досвіду у постачанні товарів згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів.
З аналізу документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" вбачається відсутність підтвердження досвіду виконання саме аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а тому пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам та умовам ТД замовника.
Отже, неподання вказаних вище документів стосовно підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних договорів є порушенням вимог ТД замовника та є підставою для дискваліфікації учасника, що передбачено п.4 розділу 5 ТД замовника: зокрема, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підтвердження зазначеного, пояснюємо замовнику, що учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка №1/22-155 від 20.08.22р. у якій зазначена інформація щодо виконання договорів постачання з вказаним в ній контрагентами та додані відповідні договори постачання. Зокрема, договором №10 від 28.11.2019р., укладеним з Савинською селищною радою, предметом договору є причеп тракторний 2ПТС-4, згідно коду ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не товари за кодом ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи.
Також, договором №11 від 23.12.2019р., укладеним з КП «Злагода», предметом договору є Причепи, напіпричепи та пересувні контейнери (причіп тракторний 2ПТС-4), що відповідає коду ДК 021:2015: 34223000-6. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не за кодом ДК 021:2015: 34223000-6 Причепи, напіпричепи та пересувні контейнери.
Також, договором №17/01-20 від 17.01.20р., укладеним з ФГ «Семенов», предметом договору є причеп тракторний 2ПТС-4, згідно коду ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи. Вказаний договір не є підтвердженням виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору в розумінні ТД замовника та предмету цієї закупівлі так, як предметом закупівлі згідно ТД замовника є товари за кодом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, а не товари за кодом ДК 021:2015: 16520000-6- Сільськогосподарські розвантажувальні причепи.
Замовником було встановлено надання аналогічних за предметом закупівлі договорів саме згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, що і є предметом закупівлі згідно п.4.1 розділу 1 ТД замовника. Додатково, на підтвердження вказаного, під час періоду уточнень, один з ймовірних учасників надав вимогу до замовника щодо уточнення стосовно надання підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де у попередній ТД замовника було встановлена вимога щодо надання аналогічних договорів на постачання тракторів, хоча й закупівля проводилась згідно коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів, які мають зовсім інший код ДК. Замовник, в свою чергу, вказану вимогу задовольнив повністю, шляхом завантаження нової тендерної документації з уточненням з цього приводу та вніс зміни до пп. 3.1 додатку 3, стосовно того, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів, що відповідає предмету закупівлі, передбаченому п.4.1 розділу 1 ТД замовника.
Враховуючи викладене, учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не було надано документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що є предметом закупівлі, а тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Вказана аналогічна ситуація була розглянута у рішенні Антимонопольного комітету України №1287-р/пк-пз від 13.02.2018р. (додається до цієї вимоги), що є юридичним прецедентом (тобто є рішенням судового або адміністративного органу, а АМКУ саме ним і являється, у конкретній справі, якій надана нормативна сила і яке служить зразком для вирішення аналогічних справ) та є обов’язковим до виконання, в аналогічних ситуаціях, всіма органами, установами та організаціями незалежно від форми власності.»

Згідно частини п 3 ч. 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право встановлювати до учасника кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до даної статті, учасник закупівлі має підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А одним із підтверджуючих документів є договір, що підтверджує саме досвід.
На етапі створення ТД уповноважена особа, керуючись ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, не допускаючи дискримінації та обмеження учасників вузьким колом класифікатора (формальними критеріями) встановлює, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів, а не відповідність коду Єдиного класифікатора ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів.
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.11.2017 року № 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації»: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів.
Таким чином згідно вищенаведеного, аналогічним – є предмет закупівлі аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Предмет закупівлі визначається відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454. Так як Предмет закупівлі визначається за 4 цифрою коду ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів - закупівля «Прицеп тракторний 2ПТС-4 та відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)» є аналогічною коду 16520000-6 Сільськогосподарські розвантажувальні причепи, 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери та на думку уповноваженої особи – причепи, напівпричепи, сільськогосподарські розвантажувальні причепи – є аналогічними і не вичерпуються ними.
В даному випадку слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" немає чіткого визначення, що таке «аналогічний договір», тому замовник в ТД встановлює, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду постачання приладдя до тракторів, а не відповідність коду ДК договору відповідному в закупівлі.
Замовник керуючись принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
які передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вважає, що документи надані учасником є достатні для підтвердження досвіду для поставки товару за даною закупівлею.

В іншій частині Вимоги зазначено: «Замовник пп.2.1. додатку 3 своєї ТД зазначає, що учаснику, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, потрібно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості, посади працівників, їх прізвищ, імен, по батькові, відомостей про рівень освіти, отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію та досвід роботи в учасника.
На підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" була надана довідка №1/22-149 від 20.08.22р. про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій не зазначені відомості, зокрема, про отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію цих працівників та досвід роботи в учасника процедури закупівлі цих працівників, а зазначено лише ПІБ/посаду/освіту та загальний стаж роботи. З урахуванням викладеного, учасником не подана вся необхідна інформація, що вимагалася ТД замовника, стосовно підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію, а тому така пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам та умовам ТД замовника.
Вказана аналогічна ситуація була розглянута у рішенні Антимонопольного комітету України №2058-р/пк-ск від 30.09.2016р. (додається до цієї вимоги), що є юридичним прецедентом (тобто є рішенням судового або адміністративного органу, а АМКУ саме ним і являється, у конкретній справі, якій надана нормативна сила і яке служить зразком для вирішення аналогічних справ) та є обов’язковим до виконання, в аналогічних ситуаціях, всіма органами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
З урахуванням вищевикладеного, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Такі дії замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації.
При цьому, наголошуємо замовнику, що відповідно до Указу Президента України від 24.02.22 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженого відповідно до Указу Президента України від 18 квітня 2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 року №341 «Про продовження строку воєнного стану в Україні» та Указу Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності не звільняються від неухильного додержання Конституції України та законів України (ст. 68 Конституції України), а у вашому випадку неухильного дотримання вимог Закон України “Про публічні закупівлі”, а саме обов’язкового дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, якщо закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169 від 28.02.2022р. (зі змінами та доповненнями) «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

Повідомляємо щодо довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості, посади працівників, їх прізвищ, імен, по батькові, відомостей про рівень освіти, отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію та досвід роботи в учасника.
Згідно п 2 ч. 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підставі норми закону, на виконання п. 2.1 ТД на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник мав надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості, посади працівників, їх прізвищ, імен, по батькові, відомостей про рівень освіти, отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію та досвід роботи в учасника. Дана вимога Замовником була встановлена для аналізу надійності, кадрової стійкості, досвідченості працівників. Аналізуючи довідку від 20.08.2022 року № 1/22-149 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, уповноважена особа відмітила наявність 5-ти працівників з досвідом роботи понад 3 роки, 3 з яких мають спеціальну освіту, що підтверджує високий досвід роботи та характеризує товариство, як таке, що має значний досвід роботи на ринку виробництва та реалізації сільськогосподарської техніки. На думку замовника відсутність відомостей про отриманий фах/спеціальність/кваліфікацію не є суттєвою інформацією при кваліфікації учасника та не впливає на визнання його переможцем закупівлі.
Приведена інформація свідчить, що ТОВ «Оріхів ремонт-сервіс», повністю відповідає вимогам ТД, має необхідний досвід та працівників для поставки товару і при цьому запропонували найменшу ціну, що є важливим фактором при використанні бюджетних коштів (фінансування даної закупівлі відбувається з коштів місцевого бюджету).
Викладені Вами зауваження згідно Закону України "Про публічні закупівлі", офіційних роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та з сайту ДП «Прозорро», являються формальними і не впливають на поставку товару в рамках даної закупівлі. У викладених вами обставинами вас не було дискриміновано як учасника. Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Оріхів ремонт-сервіс» відхиляється.
Номер вимоги: UA-2022-08-18-007863-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 08 вересня 2022 12:28
щодо обов'язку неухильного виконання уповноваженою особою замовника вимог ст.19 Конституції України
Нагадуємо уповноваженій особі замовника ще раз, що відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) уповноважена особа замовника здійснює розгляд тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам Закону та умовам тендерної документації, лише на підставі тих документів, які подані останнім в електронному вигляді, до закінчення строку прийому пропозицій. Учасник, який не надав зазначені документи чи інформацію або надав документи чи інформацію не у повному обсязі, відхиляються на підставі ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
З урахуванням цього, вимагаємо:
1. Надати відповідь на повністю юридично обгрунтовану вимогу №1 від 07.09.22р., щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації замовника;
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2022 14:14
У відповідь на Вашу вимогу від 08.09.2022, 12:28. ID: UA-2022-08-18-007863-a.b3 щодо обов'язку неухильного виконання уповноваженою особою замовника вимог ст.19 Конституції України, Замовник закупівлі «Прицеп тракторний 2ПТС-4 та відвал ВУМ-2.5м (гідроповоротний)» (код ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-18-007863-a (далі - Закупівля) повідомляє:
«Нагадуємо уповноваженій особі замовника ще раз, що відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) уповноважена особа замовника здійснює розгляд тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам Закону та умовам тендерної документації, лише на підставі тих документів, які подані останнім в електронному вигляді, до закінчення строку прийому пропозицій. Учасник, який не надав зазначені документи чи інформацію або надав документи чи інформацію не у повному обсязі, відхиляються на підставі ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
З урахуванням цього, вимагаємо:
1. Надати відповідь на повністю юридично обгрунтовану вимогу №1 від 07.09.22р., щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації замовника;
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".»
Шановний учасник повідомляємо вас, що ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовується до спрощених закупівель, так як проведення спрощених процедур передбачено статтею 14 даного Закону.
«Згідно частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі",
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»

Згідно розділу ІІ п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на вимогу учасника Замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом 3 робочих днів з дня надходження на вимогуу часника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Вдхилено», «Не задоволено», отже виходячи з вищевикладеного відподь на вашу вимогу було надано вчасно.
В черговий раз доводимо вам до відома, що приведена інформація свідчить, про те що ТОВ «Оріхів ремонт-сервіс», повністю відповідає вимогам ТД і при цьому запропонували найменшу ціну, що є важливим фактором при використанні бюджетних коштів (фінансування даної закупівлі відбувається з коштів місцевого бюджету).
Викладені Вами зауваження згідно Закону України "Про публічні закупівлі", офіційних роз’яснень з сайту ДП «Прозорро», являються формальними і не впливають на поставку товару в рамках даної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога відхиляється.

Документи подані скаржником

Документи

18 серпня 2022 17:24
Тендерна документація

Документи подані скаржником

07 вересня 2022 11:27
вимога.pdf
07 вересня 2022 11:27
рішення від 13.02.2018 № 1287.pdf
07 вересня 2022 11:27
рішення від 30.09.16 №2058.pdf

Документи

12 вересня 2022 08:13
Лист-відповідь

Документи

12 вересня 2022 14:14
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2022 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" 319 000,00
UAH з ПДВ
319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОМАСА" 339 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2022 14:17
Електронний підпис
01 вересня 2022 14:16
лист Савинці.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
Гарантійний лист2.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
дов про прац.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
наказ проток директ.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
витяг з ЄДР.PDF.p7s
01 вересня 2022 14:16
Гарантійний лист.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
ДЕКЛАРАЦІЯ відвал.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
свідоцтво.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
лист щодо сертиф.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
статут (1).PDF.p7s
01 вересня 2022 14:16
опис та фото.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
лист Злагода.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
технічні вимоги.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
договір 17-01-20.PDF.p7s
01 вересня 2022 14:16
цінова1.pdf.p7s
01 вересня 2022 14:16
договір 11.PDF.p7s
01 вересня 2022 14:16
договір 10.PDF.p7s
01 вересня 2022 14:16
Гарантійний лист1.pdf.p7s

Публічні документи

26 серпня 2022 15:48
Електронний підпис
26 серпня 2022 15:47
ВИМОГИ ТД Ч.2.pdf
26 серпня 2022 15:47
ВИМОГИ ТД Ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"

ТОВ "ТЕХНОМАСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"
#33157574
Переможець 319 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2022 15:19

Документи

06 вересня 2022 15:19
Електронний підпис
06 вересня 2022 15:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2022 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"
#33157574
319 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2022 15:19
Електронний підпис
06 вересня 2022 15:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 11:48
Договір укладений
26 січня 2023 11:48
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 09:35
Договір укладений
15 вересня 2022 09:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 319 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 166,67 UAH)