Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка (калькулятори)
Очікувана вартість
126 215,27 UAH
UA-2022-08-18-006012-a a721da834f8f4b8c8332efe332b45140
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсипенко Світлана Миколаївна

380442801128 SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Єсипенко Світлана Миколаївна
380442801128
SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2022 13:00
Очікувана вартість: 126 215,27 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)
Закупівля проводиться згідно з кодом ДК 021:2015: 30140000-2 після розірвання договорів поставки
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

18 серпня 2022 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 13:53
Додаток 1 (Технічні вимоги ).docx
18 серпня 2022 13:53
Додаток 2 (Цiнова пропозицiя).docx
18 серпня 2022 13:53
Додаток 3 (Проект договору).docx
18 серпня 2022 13:53
Оголошення спрощеної закупівлі.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Головний офіс
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 48 421,82 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 484,22 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

89 шт
ДК 021:2015: 30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка (калькулятори): калькулятори (ДК 021:2015: 30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка)
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 26 960,00
UAH з ПДВ
26 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2022 11:26
Електронний підпис
01 вересня 2022 11:25
Паспорт повний (1).pdf
01 вересня 2022 11:25
Звітність.PDF
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №4.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №1.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №4.pdf
01 вересня 2022 11:25
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №5.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №3.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №6.pdf
01 вересня 2022 11:25
Інформація про учасника.pdf
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №6.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка довкілля.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №5.pdf
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №3.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка Ліцензії.pdf
01 вересня 2022 11:25
ТХ Лот №2.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка працівники.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка щодо підпису.pdf
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №1.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка про статут.pdf
01 вересня 2022 11:25
ЦП Лот №2.pdf
01 вересня 2022 11:25
Довідка про виконання.pdf
01 вересня 2022 11:25
Витяг платник ЄП від 06.22.PDF
01 вересня 2022 11:25
РНОКПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 26 960,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2022 15:55

Документи

07 вересня 2022 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2022 15:55
ПРОТОКОЛ переможець 1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2022 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
26 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2022 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2022 15:55
ПРОТОКОЛ переможець 1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 16:46
Бердник 1247.docx укладений
05 червня 2023 16:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:50
1247 Бердник.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 15:41
1247 Бердник.docx зміни до договору
21 грудня 2022 15:41
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 11:15
ФОП Бердник 1247 від 21.09.22р..pdf укладений
23 вересня 2022 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “31” травня 2023 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Дія Договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1247/24/16-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2022 — 31 травня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін