Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж охоронно-пожежної сигналізації Бородянка
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2022-08-18-003529-a ● 37f6a0b9fa8447f3b8ea1dda7ca11c1d
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 42552598 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Березняківська 4-а |
Контактна особа: |
Мурашко Оксана Михайлівна +380675954877 kv@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 11:22 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж охоронно-пожежної сигналізації Бородянка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2022 19:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2022 19:30 |
Змінене оголошення пожарка Бородянка .doc |
22 серпня 2022 19:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2022 19:30 |
Змінене оголошення пожарка Бородянка .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 22 серпня 2022 15:20
Дата відповіді: 22 серпня 2022 15:50
Шановний Замовнику!
В тендерній документації передбачено наступне:
"Якщо інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника суперечить вимогам Технічного завдання, Додаток 1, яке додається до тендерної документації, та\або не відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Правилам визначення вартості будівництва», ДБН то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, і в подальшому не може приводитися у відповідність до неї."
Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 втратив чинність 01.11.2021. Тобто вимоги, щодо відповідності пропозиції до стандартів на нормативних актів, що втратили чинність, є незаконною. Внесіть відповідні правки у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження прийняте та будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 22 серпня 2022 15:26
Дата відповіді: 22 серпня 2022 17:47
Шановний замовник.
Відповідно до ТЗ, Ви плануєте придбати монтаж пожежної сигналізації, а натомість встановлюєте дискримінаційні вимоги, а саме - ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування
- ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
- ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літерні;
- ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту
До чого тут це???
Приберіть дані несенітниці та необмежуйте коло потенційних учасників!
У разі ігнорування, звернемося у відповідні органи!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження прийняте та будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-18-003529-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 23 серпня 2022 20:34
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до оголошення в п.12. Обов’язково по закінченню робіт учасник-переможець передає проектну документацію на систему пожежної сигналізації замовнику.
Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України виконувати робочі проєкти систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу мають право тільки відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, який має кваліфікаційний сертифікат, а саме інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва. Ніякі інші фахівці немають ніякого законого права виконувати проєктні роботи щодо систем протипожежного захисту.
Виконання робочих проектів інженерами-проектувальниками є "обов'язковою" вимогою відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення проектної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги щодо наявності в Учасника(ів) кваліфікованого сертифікованого виконавця робіт - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва, як того вимагає чинне законодавство України.
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України виконувати робочі проєкти систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу мають право тільки відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, який має кваліфікаційний сертифікат, а саме інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва. Ніякі інші фахівці немають ніякого законого права виконувати проєктні роботи щодо систем протипожежного захисту.
Виконання робочих проектів інженерами-проектувальниками є "обов'язковою" вимогою відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення проектної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги щодо наявності в Учасника(ів) кваліфікованого сертифікованого виконавця робіт - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва, як того вимагає чинне законодавство України.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-08-18-003529-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 23 серпня 2022 20:59
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Шановний Замовнику тендерної закупівлі.
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі", то це саме роботи з "Монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу"
Доводимо до вашого відома, що згідно чиного законодавства України, а саме чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" мають право тільки "Виконавці" робіт, які мають відповідну паперову, або електронну ліцензію, згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. "Виконавці" робіт, які не мають ліцензії, не мають ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Наступне, згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" роботи, які є предметом закупівлі в ліцензіату, тобто "Виконавця" робіт "обов'язково" повинні бути дотримані наступні кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог, як того вимагає чинне законодавство України, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі.
Окрім того, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року, розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної інформаіії наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди) є "обов'язковою" вимогою.
Чи судячи з вашої тендерної документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає ні офісу ні відповідних кваліфкованих працівників ні матеріально-технічної бази,, як того вимагає чинне законодавство України?
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі", то це саме роботи з "Монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу"
Доводимо до вашого відома, що згідно чиного законодавства України, а саме чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" мають право тільки "Виконавці" робіт, які мають відповідну паперову, або електронну ліцензію, згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. "Виконавці" робіт, які не мають ліцензії, не мають ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Наступне, згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" роботи, які є предметом закупівлі в ліцензіату, тобто "Виконавця" робіт "обов'язково" повинні бути дотримані наступні кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог, як того вимагає чинне законодавство України, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі.
Окрім того, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року, розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної інформаіії наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди) є "обов'язковою" вимогою.
Чи судячи з вашої тендерної документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає ні офісу ні відповідних кваліфкованих працівників ні матеріально-технічної бази,, як того вимагає чинне законодавство України?
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-08-18-003529-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 23 серпня 2022 21:17
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Шановний Замовнику тендерної закупівлі.
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі", то це саме роботи з "Монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу"
Доводимо до вашого відома, що згідно чиного законодавства України, а саме чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" мають право тільки "Виконавці" робіт, які мають відповідну паперову, або електронну ліцензію, згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. "Виконавці" робіт, які не мають ліцензії, не мають ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" роботи, які є предметом закупівлі в ліцензіату, тобто "Виконавця" робіт "обов'язково" повинні бути дотримані наступні Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Окрім того, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року, розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної інформаіії наявність матеріально-технічної бази звказаними вище приладами та пристроями є "обов'язковою" вимогою.
Чи судячи з вашої тендерної документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає відповідної матеріально-технічної бази, як того вимагає чинне законодавство України? Яким чином цікаво даний "Виконавець" робіт буде здійснювати вимірювання величини опору в шлейфах системи пожежної сигналізації та наявність величини струму в електричних колах, наявність напруги чи її відстутність? Напевно буде перевіряти все "на дотик". І яким чином "Виконавець" робіт буде перевіряти справність димових сповіщувачів без наявного пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)? Нам також цікаво!!!
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог, як того вимагає чинне законодавство України, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі.
В іншому випадку ми зрозуміємо, що вам байдуже, як Замовнику хто буде виконувати дані роботи, аби подешевше і без дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі", то це саме роботи з "Монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу"
Доводимо до вашого відома, що згідно чиного законодавства України, а саме чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" мають право тільки "Виконавці" робіт, які мають відповідну паперову, або електронну ліцензію, згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. "Виконавці" робіт, які не мають ліцензії, не мають ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" роботи, які є предметом закупівлі в ліцензіату, тобто "Виконавця" робіт "обов'язково" повинні бути дотримані наступні Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Окрім того, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року, розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної інформаіії наявність матеріально-технічної бази звказаними вище приладами та пристроями є "обов'язковою" вимогою.
Чи судячи з вашої тендерної документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає відповідної матеріально-технічної бази, як того вимагає чинне законодавство України? Яким чином цікаво даний "Виконавець" робіт буде здійснювати вимірювання величини опору в шлейфах системи пожежної сигналізації та наявність величини струму в електричних колах, наявність напруги чи її відстутність? Напевно буде перевіряти все "на дотик". І яким чином "Виконавець" робіт буде перевіряти справність димових сповіщувачів без наявного пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)? Нам також цікаво!!!
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог, як того вимагає чинне законодавство України, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі.
В іншому випадку ми зрозуміємо, що вам байдуже, як Замовнику хто буде виконувати дані роботи, аби подешевше і без дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 серпня 2022 11:55
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що Ваше твердження про обов’язок Замовника включити до тендерної документації вимогу про наявність матеріально-технічної бази, у разі встановлення таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає дійсності. Так, пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) визначено наступне: «конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу», що також передбачено статтею 13 Закону. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому застосовувати положення статті 16 Закону є недоцільним, адже дана стаття стосується виключно процедур закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-08-18-003529-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 23 серпня 2022 22:00
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику тендерної закупівлі.
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
В тендерній документації у вас відсутня будь-яка вимога, щодо наявності досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі. Даний досвід, як правило базується на основі виконання Аналогічного договору згідно предмету закупівлі. Чи вам, як Замовнику байдуже хто буде виконувати роботи, і якої якості будуть дані роботи?
Окрім того на вашу думку керівник робіт та виконавці робіт, якими є, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду
повинні пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги); правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98, група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт);
Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, мають законне право підключати Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП Тірас 4П.1(+ вбудований GSM комунікатор)
та автоматичні вимикачі в електромережу напругою 220В (16А). А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не мають, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці?
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". а точніше судячи з типу обладнання, яке зазначене в Додатку №1 до оголошення
В тендерній документації у вас відсутня будь-яка вимога, щодо наявності досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі. Даний досвід, як правило базується на основі виконання Аналогічного договору згідно предмету закупівлі. Чи вам, як Замовнику байдуже хто буде виконувати роботи, і якої якості будуть дані роботи?
Окрім того на вашу думку керівник робіт та виконавці робіт, якими є, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду
повинні пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги); правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98, група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт);
Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, мають законне право підключати Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП Тірас 4П.1(+ вбудований GSM комунікатор)
та автоматичні вимикачі в електромережу напругою 220В (16А). А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не мають, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці?
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-08-18-003529-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 23 серпня 2022 22:15
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Шановний Замовнику в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати, згідно додатку №2 до оголошення, п.11 - Скан копію сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Що це взагалі за документ є документ "сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) на пожежну сигналізацію такого сертифікату немає взагалі!!! Це якась ваша особиста примха, чи видумка. Надайте чітку відповідь, яким ДСТУ чи інших нормативним документом регламентується даний сертифікат.
Видаліть дану дискримінаційну вимогу до Учасників, яка взагалі не відповідає чинному законодавству України щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. Встановлючючи цю незрозумілу та дискримінаційну вимогу ви порушуєте статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Видаліть дану дискримінаційну вимогу до Учасників, яка взагалі не відповідає чинному законодавству України щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. Встановлючючи цю незрозумілу та дискримінаційну вимогу ви порушуєте статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 серпня 2022 12:50 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 серпня 2022 12:50
|
Електронний підпис |
24 серпня 2022 12:47
|
протокол |