Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем
Очікувана вартість
27 200,00 UAH
UA-2022-08-18-001089-a c584bfca39b848b0a7321255b45b1203
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачок Юлія Володимирівна

380463730022 booh@uopmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147612
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Контактна особа: Козачок Юлія Володимирівна
380463730022
booh@uopmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 08:00
Очікувана вартість: 27 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 (вул. Київська, 190-А Гімназія №1; вул. 1 Травня, 80 ЦТДЮ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг проводиться Замовником шляхом перерахування відповідної суми згідно підписаного акту здачі-приймання наданих послуг на розрахункових рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2022 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 09:46
Додаток 5 Iнформацiя_про_учасника.docx
18 серпня 2022 09:46
Додаток 4 Вимоги.docx
18 серпня 2022 09:46
Додаток 3 Цiнова_пропозицiя.docx
18 серпня 2022 09:46
Додаток 6 Лист_згода.docx
18 серпня 2022 09:46
Додаток 2 Договір Проект.doc
18 серпня 2022 09:46
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
18 серпня 2022 09:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд
Дата подання: 19 серпня 2022 10:51
Дата відповіді: 19 серпня 2022 15:05
Вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: - у період уточнень здійснити виїзд до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані послуги; - надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані послуги, за підписом керівника навчального закладу; Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим! Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі!Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник може провести огляд об'єктів і до кінцевої дати подання пропозицій. Замовник не вимагає саме акту огляду, а лише довідку в довільній формі. Довідка потрібна для розуміння учасником повного об'єму надання послуг та для запобіганню непередбачуваних витрат.
періодичність виїздів
Дата подання: 23 серпня 2022 16:32
Дата відповіді: 24 серпня 2022 07:49
Добрий день. Технічне обслуговування проводиться щомісячно до кінця року?
Відповідь: Доброго дня. Технічне обслуговування повинно проводитись щомісячно (один раз на місяць) до кінця року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК" 27 004,80
UAH з ПДВ
27 004,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2022 14:12
Електронний підпис
29 серпня 2022 14:09
прописка директор.pdf
29 серпня 2022 14:09
Ліцензія_пожежна.pdf
29 серпня 2022 14:09
Статут .pdf
29 серпня 2022 14:09
акт огляду ЦТДЮ.pdf
29 серпня 2022 14:09
Ліцензія + додаток.pdf
29 серпня 2022 14:09
акт огляду 1 школа.pdf
29 серпня 2022 14:09
ID-картка директор.pdf
29 серпня 2022 14:09
довідка (довкілля).pdf
29 серпня 2022 14:09
лист-згода .pdf
29 серпня 2022 14:09
Наказ Директор.pdf
29 серпня 2022 14:09
ВИТЯГ ЄДР .pdf
29 серпня 2022 14:09
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 серпня 2022 14:09
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"
#30925118
Переможець 27 004,80
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 14:25

Документи

31 серпня 2022 14:25
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:25
Протокол (5).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"
#30925118
27 004,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2022 14:25
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:25
Протокол (5).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 10:31
договір №1п.pdf укладений
06 вересня 2022 10:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем 1 послуга 27 004,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 27 004,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 500,80 UAH)