Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем
Очікувана вартість
27 200,00 UAH
UA-2022-08-18-001089-a ● c584bfca39b848b0a7321255b45b1203
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147612 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
Контактна особа: |
Козачок Юлія Володимирівна 380463730022 booh@uopmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2022 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 27 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 (вул. Київська, 190-А Гімназія №1; вул. 1 Травня, 80 ЦТДЮ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг проводиться Замовником шляхом перерахування відповідної суми згідно підписаного акту здачі-приймання наданих послуг на розрахункових рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2022 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 5 Iнформацiя_про_учасника.docx | |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 4 Вимоги.docx | |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 3 Цiнова_пропозицiя.docx | |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 6 Лист_згода.docx | |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 2 Договір Проект.doc | |
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc | |
18 серпня 2022 09:46 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
18 серпня 2022 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 5 Iнформацiя_про_учасника.docx
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 4 Вимоги.docx
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 3 Цiнова_пропозицiя.docx
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 6 Лист_згода.docx
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 2 Договір Проект.doc
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
|
|||||||||
18 серпня 2022 09:46 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
огляд
Дата подання: 19 серпня 2022 10:51
Дата відповіді: 19 серпня 2022 15:05
Вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- у період уточнень здійснити виїзд до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані послуги;
- надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані послуги, за підписом керівника навчального закладу;
Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим! Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі!Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник може провести огляд об'єктів і до кінцевої дати подання пропозицій. Замовник не вимагає саме акту огляду, а лише довідку в довільній формі. Довідка потрібна для розуміння учасником повного об'єму надання послуг та для запобіганню непередбачуваних витрат.
періодичність виїздів
Дата подання: 23 серпня 2022 16:32
Дата відповіді: 24 серпня 2022 07:49
Добрий день. Технічне обслуговування проводиться щомісячно до кінця року?
Відповідь: Доброго дня. Технічне обслуговування повинно проводитись щомісячно (один раз на місяць) до кінця року.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК" #30925118 |
Переможець |
27 004,80
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 10:31
|
договір №1п.pdf | укладений |
06 вересня 2022 10:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга по обслуговуванню та налагодженню протипожежних систем | 1 | послуга |
27 004,80
UAH з ПДВ
|