Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Сімонок Інна Вікторівна 380459447880 INNA.SIMONOK2014@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2022 13:36 |
Очікувана вартість: | 2 399 962,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 999,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно Додатку 8 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59999.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата послуг здійснюється Замовником за рахунок коштів місцевого бюджету. Порядок здійснення розрахунків: протягом 100 (сто) банківських днів після підписання Акту здавання-приймання, фактично наданих послуг без нарахування штрафних санкцій. | Пiсляоплата | 100 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2022 09:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 6. Проeкт договору.docx | |
18 серпня 2022 09:36 |
ТД.docx | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 5.doc | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 4.docx | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 3 ст.17.doc | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 2 ст.16.doc | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 1.doc | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 7.doc | |
18 серпня 2022 09:36 |
Додаток 8.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000045 ● 3c26868b70114c65a3ae325212cb7886
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-08-18-000911-a 18.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-22 13:02:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту місцевого проїзду вздовж бул. Незалежності (на ділянці від вул. Чорних Запорожців до вул. Петлюри Симона) в м. Бровари Броварського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-18-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасниками процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІІI тендерної документації, в частині внесення забезпечення тендерної пропозиції.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОБУД-ВС» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.09.2022 № 1 до договору про закупівлю послуг від 20.09.2022 № 236-к відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 16:06:14
Відповідь на запит
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної Аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 22.11.2022 щодо закупівлі за номером UA-2022-08-18-000911-a Поточний ремонт місцевого проїзду вздовж бул. Незалежності (на ділянці від вул. Чорних Запорожців до вул. Петлюри Симона) в м. Бровари Броварського району Київської області.
1. Щодо пункту 1 - обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок його очікуваної вартості, здійснено на підставі наступних документів:
- Акт обстеження місцевого проїзду вздовж бул. Незалежності (на ділянці від вул. Чорних Запорожців до вул. Петлюри Симона) в м. Бровари Броварського району Київської області від 07 липня 2022 р;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва місцевого проїзду вздовж бул. Незалежності (на ділянці від вул. Чорних Запорожців до вул. Петлюри Симона) в м. Бровари Броварського району Київської області від 07 липня 2022 р від 20 липня 2022 р;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 складений в поточних цінах станом на 11 липня 2022 року.
2. Щодо пункту 2 - згідно умов пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагалося замовником у вигляді електронної банківської гарантії. Учасником в тендерній пропозиції завантажено відповідні документи у файлі «24. гарантія 03037.zip» (копії надаються).
3. Щодо пункту 3 - на виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОБУД-ВС» вимог частини другої статті 41 Закону надаються наступні документи, які були надані Переможцем тендеру на дату підписання договору:
- Протокол загальних зборів №2 ТОВ «Новобуд-ВС» від 19.08.2022 р;
- Протокол № 8 загальних зборів замовників 26.09.07 р.;
- Наказ № 40-к від 01.10.07 р;
- Ліцензія №641117 Серія АЕ;
- Додаток до ліцензії АЕ № 641117;
- Лист Державної архітектурно-будівельної інспекції України Управління ліцензування, обстеження та паспортизації від 16.16.2020 р. №40-401-20-1696;
4. Щодо пункту 4 - Додаткова угода № 1 від 30.09.2022 року про продовження терміну виконання послуг до 31.10.2022 року укладена на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, а саме: «4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;»
У зв’язку з запровадження воєнного стану в Україні оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настання форс мажорних обставин, та як наслідок настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) оприлюдненою Торгово-промисловою палатою України (далі — ТПП) лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтвердивши, що «…зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та / або фізичних осіб по договору, окремим податковим та / чи іншим зобов’язанням / обов’язком, виконання яких / -го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких / -го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)». Разом з тим повідомляємо, що дане рішення не призвело до неефективного використання коштів підприємства.
Стосовно обґрунтування термінів надання пояснення: Дата отримання запиту: 22.11.2022 р, 23 листопада, росія здійснила чергову масовану ракетну атаку. Під удар потрапили об'єкти енергетики, у тому числі в Київській області, в якій знаходиться Замовник, що призвело до аварійних відключень електроенергії та відповідно доступу до мережі Інтернету, що зумовило обставини, які є об`єктивно непереборними, та не залежать від волевиявлення Замовника і стали істотними перешкодами та труднощами для своєчасного надання пояснення.
- Лист ДАСУ + п. 4 Запиту.pdf
- Лист ДАСУ.docx
- п. 1 Запиту - інфо про тех характеристики та очікувану вартість.pdf
- п. 2 Запиту - забезпечення тендерної пропозиції.pdf
- п. 3 Запиту - виконання вимоги частини другої статті 41 Закону.pdf
- 24. гарантія 03037 (2).zip
- 8. Довідка щодо наявності чинної ліцензії.pdf
- 8.1. Сканкопія Ліцензії + додаток.pdf
- 8.2. Лист Архітектурна інспекція.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
2 163 942,50
UAH з ПДВ
|
2 000 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД" |
2 399 141,17
UAH з ПДВ
|
2 002 568,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД-ВС" |
2 333 947,57
UAH з ПДВ
|
2 333 947,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" #42229523 |
Відхилено |
2 000 400,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 13:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД" #34509026 |
Відхилено |
2 002 568,72
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 13:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД-ВС" #32845885 |
Переможець |
2 333 947,57
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 11:31
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
30 вересня 2022 11:31
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2022 16:55
|
236-к.pdf | укладений |
20 вересня 2022 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону: ст. 41 ч. 4 п. 1 «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Керуючись Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. за № 64/2022, Указом Президента країни «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 №2119-ІХ та листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022. Додаткова угода № 1 від 30.09.2022 р. (додається). 1. Пункт 4.2. змінити та викласти в наступній редакції: «4.2. Послуги за цим Договором повинні бути надані не пізніше, ніж до 31.10.2022 р.» |
Номер договору про закупівлю: | 236-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |