Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76. (2-га черга)»
Очікувана вартість
24 182 732,80 UAH
UA-2022-08-17-010262-a c431e1cc58bd4662b383110f4c67e241
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 11:15
Очікувана вартість: 24 182 732,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76. (2-га черга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15 грудня 2022 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування – кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВБК БІЗОН" 21 824 000,00
UAH з ПДВ
21 574 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 23 987 893,91
UAH з ПДВ
21 695 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 18:24
Електронний підпис
24 серпня 2022 18:23
Протокол засновників.pdf
24 серпня 2022 18:03
Електронний підпис
24 серпня 2022 18:02
Кошторис.imd
24 серпня 2022 18:02
Кошторис.imd.p7s
24 серпня 2022 18:02
05-12 - Ліцензія ДСНС.pdf
24 серпня 2022 18:02
Витяг з ЄДР.pdf
24 серпня 2022 18:02
ПГВ ППР.pdf.p7s
24 серпня 2022 18:02
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
24 серпня 2022 18:02
05-12 - Ліцензія ДСНС.pdf.p7s
24 серпня 2022 18:02
ПГВ ППР.pdf

Публічні документи

23 серпня 2022 11:43
Електронний підпис
23 серпня 2022 11:41
0.1 Перелік документів.pdf
23 серпня 2022 11:41
4. Дозвільні документи.pdf
23 серпня 2022 11:41
5.2 Проект договору.pdf
23 серпня 2022 11:41
7. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВБК БІЗОН"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВБК БІЗОН"
#41772514
Відхилено 21 574 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2022 18:49
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 21 695 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2022 09:02

Документи

01 вересня 2022 18:48
Електронний підпис

Документи

02 вересня 2022 09:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
21 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2022 09:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 20:36
Додаткова угода № 1 до договору № 98-2022-с Вс.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 20:35
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 20:31
Договір № 98-2022-с вс.pdf укладений
21 вересня 2022 20:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни без зміни якості та обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: Договір № 98 - 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML