Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове (Код за ЕЗС ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло)
Очікувана вартість
139 000,00 UAH
UA-2022-08-17-010071-a ● 0ab83ff900c849cb8c1159b981d85ac5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Коропської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41080695 |
Місцезнаходження: | 16200, Україна , Чернігівська обл., смт. Короп, вул. Вознесенська, 24 |
Контактна особа: |
Тетяна Старуха +380960790082 koroposvita-sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2022 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2022 15:40 |
Очікувана вартість: | 139 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
631 кілограм
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2022 19:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2022 19:09 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx | |
17 серпня 2022 19:09 |
Додаток 2 – Цінова пропозиція.docx | |
17 серпня 2022 19:09 |
ОГОЛОШЕННЯ масло верш.docx | |
17 серпня 2022 19:09 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
17 серпня 2022 19:09 |
Додаток 3 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-17-010071-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 29 серпня 2022 10:48
Оскарження переможця
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №84 від 26 серпня 2022 року тендерним комітетом Відділ освіти Коропської селищної ради, було прийняте рішення про визнання переможцем ФОП Євтушенко О.С за процедурою відкриті торги та про намір укласти з ним договір , але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав - в вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції ФОП Євтушенко О.С не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. .
Відповідно Додатку 2 (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). пункту 12 повинен надати (Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та поставки товару. В цій довідці повинно бути вказана інформація про наявні складські приміщення та транспортні засоби..) ФОП Євтушенко О.С. надає довідку про матеріально технічну базу де зазначено Частина
приміщення площею 20 метрів квадратних, вул. Краснопільська 19, смт Короп. (оренда(договір)) .» Відповідно договору оренди ФОП Євтушенко О.С. орендує торгівельну площу яка знаходиться в магазині, що суперечить вимогам Замовника
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника учасника ФОП Євтушенко О.С не відповідає умовам, визначеним в Тендерній документації, та вимогам до предмета закупівлі, а отже має бути відхилена
Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ" .
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, в разі виявлення невідповідності пропозиції ФОП Євтушенко О.С. тендерної документації, зобов’язаний повернути учасника-переможця на етап «кваліфікація» та відхилити таку пропозицію (на підставі статті 30 Закону), та, відповідно, перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника, який запропонував наступну ціну.
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО :
1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП Євтушенко О.С., та визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації
2. Скасувати протокол №84 від 26 серпня 2022 року
3. Перейти до кваліфікації наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2022 15:51
В спрощеній процедурі на закупівлю товару - Масло вершкове (Код за ЕЗС ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло) переможцем визнано ФОП Євтушенко О.С. (код ЄДРПОУ 2946616942).Інший учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЮРІЯ” не погодився із прийнятим рішенням і надіслав вимогу про перегляд рішення щодо визначення переможцем ФОП Євтушенко О.С., та вимагає дискваліфікувати пропозицію ФОП Євтушенко О.С., як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Вважаю вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЮРІЯ” не обґрунтованою та такою, що не підлягає виконанню.
Згідно пункту 13 розділу 7 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування; учасник у складі пропозиції також повинен зазначити документи, що підтверджують наявність у нього складських приміщень для зберігання товару (документи, що підтверджують право власності чи користування або договір оренди, тощо).
Також згідно пункту 12 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та поставки товару. В цій довідці повинно бути вказана інформація про наявні складські приміщення та транспортні засоби.
Учасником Євтушенко О.С., у складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази а саме частина приміщення площею 20 м2 за адресою: вул. Краснопільська, 19 смт. Короп, Чернігівська обл., та копію договору оренди від 01.10.2021 року № 8 де у Предметі договору зазначено, що орендована площа розміром 20 м2 у магазині площею 66,9 м 2 надана як торговельна площа для реалізації продовольчих та промислових товарів.
Враховуючи потреби навчальних закладів товар буде постачатися не більше одного разу на тиждень малими партіями приблизно по 4 кілограми на один навчальний заклад, які розташовані в 9 населених пунктах селищної ради. Таким чином тижнева потреба товару становить близько 40 кілограмів.
ФОП Євтушенко О.С., згідно документів доданих до пропозиції займається реалізацією продуктів харчування, для чого орендує частину приміщення магазину, має у користуванні автомобіль, який укомплектовано холодильним обладнанням та який занесено до єдиного державного реєстру потужностей. Також даний учасник згідно документів доданих до пропозиції здійснюватиме доставку товару до закладів освіти від різних виробників, які зазначені в його пропозиції (ТОВ “Гощанка”, ТОВ “Радивилівмолоко”, ТОВ “Переяслав-Молпродукт”). Тобто в Учасника є можливість один раз на тиждень розвезти товар автомобілем від виробника до конкретного закладу освіти, який надав відповідну заявку. Таким чином додаткова наявність чи відсутність в Учасника складських приміщень жодним чином не вплине на своєчасну доставку якісного товару до навчальних закладів Короської селищної ради.
Оскільки товар, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника, Учасником підтверджено постачання товару за ціною проведеного аукціону та Учасником надані усі кваліфікаційні документи та документи про якість товару у терміни встановлені оголошенням про проведення закупівлі, Замовник не вбачає причин відхиляти більш економічно вигідну пропозицію Учасника ФОП Євтушенко О.С., яка відповідає вимогам Замовника.
Вважаю вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЮРІЯ” не обґрунтованою та такою, що не підлягає виконанню.
Згідно пункту 13 розділу 7 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування; учасник у складі пропозиції також повинен зазначити документи, що підтверджують наявність у нього складських приміщень для зберігання товару (документи, що підтверджують право власності чи користування або договір оренди, тощо).
Також згідно пункту 12 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та поставки товару. В цій довідці повинно бути вказана інформація про наявні складські приміщення та транспортні засоби.
Учасником Євтушенко О.С., у складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази а саме частина приміщення площею 20 м2 за адресою: вул. Краснопільська, 19 смт. Короп, Чернігівська обл., та копію договору оренди від 01.10.2021 року № 8 де у Предметі договору зазначено, що орендована площа розміром 20 м2 у магазині площею 66,9 м 2 надана як торговельна площа для реалізації продовольчих та промислових товарів.
Враховуючи потреби навчальних закладів товар буде постачатися не більше одного разу на тиждень малими партіями приблизно по 4 кілограми на один навчальний заклад, які розташовані в 9 населених пунктах селищної ради. Таким чином тижнева потреба товару становить близько 40 кілограмів.
ФОП Євтушенко О.С., згідно документів доданих до пропозиції займається реалізацією продуктів харчування, для чого орендує частину приміщення магазину, має у користуванні автомобіль, який укомплектовано холодильним обладнанням та який занесено до єдиного державного реєстру потужностей. Також даний учасник згідно документів доданих до пропозиції здійснюватиме доставку товару до закладів освіти від різних виробників, які зазначені в його пропозиції (ТОВ “Гощанка”, ТОВ “Радивилівмолоко”, ТОВ “Переяслав-Молпродукт”). Тобто в Учасника є можливість один раз на тиждень розвезти товар автомобілем від виробника до конкретного закладу освіти, який надав відповідну заявку. Таким чином додаткова наявність чи відсутність в Учасника складських приміщень жодним чином не вплине на своєчасну доставку якісного товару до навчальних закладів Короської селищної ради.
Оскільки товар, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника, Учасником підтверджено постачання товару за ціною проведеного аукціону та Учасником надані усі кваліфікаційні документи та документи про якість товару у терміни встановлені оголошенням про проведення закупівлі, Замовник не вбачає причин відхиляти більш економічно вигідну пропозицію Учасника ФОП Євтушенко О.С., яка відповідає вимогам Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Євтушенко О.С. |
135 665,00
UAH з ПДВ
|
133 260,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
136 296,00
UAH з ПДВ
|
133 267,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СИЧ ІННА МИХАЙЛІВНА |
136 927,00
UAH з ПДВ
|
136 927,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Євтушенко О.С. #2946616942 |
Переможець |
133 260,89
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 10:22
|
№29 масло верш.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 14:33
|
скан 29 масло.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:53
|
Додаткова угода №1 до дог.№29 масло.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2022 09:39
|
договір №29 масло.pdf | укладений |
31 серпня 2022 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |