Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з охорони об'єкта
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2022-08-17-009911-a 9e3b3ae1c0ee480f861a2aa4c8a0bfa2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Псьота

+0442895078 tatianapsiota@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба України з питань праці
Код ЄДРПОУ: 39472148
Вебсайт: http://dsp.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Десятинна, 14
Контактна особа: Тетяна Псьота
+0442895078
tatianapsiota@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 12:47
Очікувана вартість: 91 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з охорони об'єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Десятинна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2022 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2022 18:12
Проєкт договору.docx
17 серпня 2022 18:12
Тендерна документація.doc
17 серпня 2022 18:12
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-17-009911-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 18 серпня 2022 15:15
Щодо очікуваної вартості та обсягу закупівлі
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Ви закуповуєте 1 цілодобовий пост з 1го вересня (судячи до Вашого оприлюдненого діючого договору) до 31 грудня 2022 року. Таким чином, обсяг людино-годин становить: 122 дні * 24 години = 2928. Вашу очікувану вартість поділити на кількість годин: 91 000,00 \ 2928 годин = 31,07 грн\год. Постає питання: яким чином Ви заклали таку оплату праці – якщо згідно статті 8 Закону України «Про державний бюджет на 2022 рік»: Установити у 2022 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 6500 гривень, з 1 жовтня - 6700 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні. Ви ж самі є службою з питань праці, як Ви самі можете порушувати законодавство про працю та Конституцію України? Вимагаємо привести у відповідність ваше технічне завдання і Вашу очікувану вартість до законів України і внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2022 14:09
Державна служба України з питань праці фінансується з Державного бюджету України. Кошторисом видатків на період з 01.09.2022 по 31.12.2022 на зазначені послуги передбачено суму в розмірі 91000,00 грн ( з урахуванням ПДВ).
Зазначаємо, що заробітна плата найманого працівника підприємства, не залежить від одного договору, укладеного з Державною службою України з питань праці, а нараховується згідно штатного розпису та інших внутрішніх документів з урахуванням доходу, який одержує підприємство від основної діяльності в цілому.
Закупівля проводиться на очікувану вартість з урахуванням середньої ринкової вартості послуг охорони по місту Києву.
Номер вимоги: UA-2022-08-17-009911-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 19 серпня 2022 09:15
Очікувана вартість
Прохання пояснити яким чином Ви сформували вартість 31 грнивня з ПДВ за годину.? Подивіться які розрахунки надає Федерація роботодавців України на 2022 рік!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2022 16:29
Державна служба України з питань праці фінансується з Державного бюджету України. Кошторисом видатків на період з 01.09.2022 по 31.12.2022 на зазначені послуги передбачено суму в розмірі 91000,00 грн ( з урахуванням ПДВ).
Зазначаємо, що заробітна плата найманого працівника підприємства, не залежить від одного договору, укладеного з Державною службою України з питань праці, а нараховується згідно штатного розпису та інших внутрішніх документів з урахуванням доходу, який одержує підприємство від основної діяльності в цілому.
Закупівля проводиться на очікувану вартість з урахуванням середньої ринкової вартості послуг охорони по місту Києву.

Документи подані скаржником

19 серпня 2022 09:15
Вартість охорони 2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 89 480,00
UAH з ПДВ
87 499,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ СЕРВІС 1" 88 000,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТБЕЗПЕКА" 90 800,00
UAH з ПДВ
90 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2022 12:35
Електронний підпис
30 серпня 2022 12:33
Ясменко несудимість.pdf
30 серпня 2022 12:33
Стаття 17.pdf
24 серпня 2022 15:48
Електронний підпис
24 серпня 2022 15:21
Войтко.pdf
24 серпня 2022 15:21
Банний.pdf
24 серпня 2022 15:21
Канський.pdf
23 серпня 2022 12:04
Електронний підпис
23 серпня 2022 11:55
Виписка.pdf
23 серпня 2022 11:55
Витяг.pdf
23 серпня 2022 11:55
Паспорт і код Ясменко.pdf
23 серпня 2022 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2022 17:28
Електронний підпис
23 серпня 2022 17:03
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2022 17:03
22.jpg
23 серпня 2022 17:03
3.jpg
23 серпня 2022 17:03
4.jpg
23 серпня 2022 17:03
10.jpg
23 серпня 2022 17:03
21.jpg
23 серпня 2022 17:03
Договор.pdf
23 серпня 2022 17:03
936.jpg
23 серпня 2022 17:03
Лист.pdf
23 серпня 2022 17:03
20.jpg
23 серпня 2022 17:03
7.jpg
23 серпня 2022 17:03
6.jpg
23 серпня 2022 17:03
16.jpg
23 серпня 2022 17:03
1.jpg
23 серпня 2022 17:03
24.jpg
23 серпня 2022 17:03
18.jpg
23 серпня 2022 17:03
Дюна.pdf
23 серпня 2022 17:03
15.jpg
23 серпня 2022 17:03
8.jpg
23 серпня 2022 17:03
937.jpg
23 серпня 2022 17:03
Довідка про досвід.pdf
23 серпня 2022 17:03
9.jpg
23 серпня 2022 17:03
23.jpg
23 серпня 2022 17:03
14.jpg
23 серпня 2022 17:03
11.jpg
23 серпня 2022 17:03
25.jpg
23 серпня 2022 17:03
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2022 17:03
Реквизити.pdf
23 серпня 2022 17:03
19.jpg
23 серпня 2022 17:03
5.jpg
23 серпня 2022 17:03
2.jpg
23 серпня 2022 17:03
17.jpg
23 серпня 2022 17:03
93.jpg
23 серпня 2022 17:03
Статут 1.pdf

Публічні документи

23 серпня 2022 13:24
Електронний підпис
23 серпня 2022 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2022 13:01
Договір + акти.pdf
23 серпня 2022 13:01
Статут.pdf
23 серпня 2022 13:01
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "СБ СЕРВІС 1"

ТОВ "КОМФОРТБЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2473817712
Переможець 87 499,99
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 09:39

Документи

29 серпня 2022 09:39
Електронний підпис
29 серпня 2022 09:38
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2473817712
87 499,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2022 09:39
Електронний підпис
29 серпня 2022 09:38
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 17:29
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 11:43
ДУ 2.pdf зміни до договору
17 січня 2023 11:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:23
ДУ №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 10:14
Договір.pdf укладений
01 вересня 2022 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 01-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 01-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 104 999,98
UAH