Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті (Лот 1 - 44810000-1 Фарби; Лот 2 - 44810000-1 Фарби; Лот 3 - 44810000-1 Фарби; Лот 4 - 44810000-1 Фарби;)
Очікувана вартість
49 355 124,00 UAH
UA-2022-08-17-009682-a ● d2983feec78a4987bf4937ac7591aa57
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Чорна Наталія Василівна 380444650886 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2022 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 49 355 124,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами.
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Тендерна документація
17 серпня 2022 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2022 17:19 |
Додаток 3. Цінова пропозиція_135_СП.docx | |
17 серпня 2022 17:19 |
Документація спрощеної закупівлі_135_СП.docx | |
17 серпня 2022 17:19 |
Додаток 5. Вимоги до банківської гарантії_135_СП.docx | |
17 серпня 2022 17:19 |
Додаток 2. Вимоги до учасника_135_СП.docx | |
17 серпня 2022 17:19 |
Додаток 4. Істотні умови договру_135_СП.docx | |
17 серпня 2022 17:19 |
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі_135_СП.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-17-009682-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 серпня 2022 23:33
proposal on secured terms
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути
Згорнути
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2022 13:03
Замовником не передбачено відкриття банківської гарантії чи акредитиву.
Номер вимоги: UA-2022-08-17-009682-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 серпня 2022 23:35
Deadlines
See attached document. Please extend deadline minimum to 15 days after publication/amendment, as required by Law.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2022 13:06
Під час проведення спрощених закупівель, які проводить Замовник, основною мовою є українська. З огляду на зазначене, просимо викласти ваше запитання українською мовою.
Як вийняток надаємо відповідь на порушене вами питання: під час дії воєнного стану Замовником прийняте рішення не подовжувати термін подачі пропозицій.
Як вийняток надаємо відповідь на порушене вами питання: під час дії воєнного стану Замовником прийняте рішення не подовжувати термін подачі пропозицій.
Номер вимоги: UA-2022-08-17-009682-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 серпня 2022 16:01
tak peredmovte
vi vzhe vdruhe ne spromozhni zakupiti na vashih umovah
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2022 09:07
Ваша інформація Замовником прийнята до уваги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-17-009682-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРРЕСУРС-КР", Код ЄДРПОУ:42769738
Дата подання: 06 вересня 2022 12:38
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" не погоджується з рішенням Замовника по визначенню переможця закупівлі
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" не погоджується з рішенням Замовника по визначенню переможцем закупівлі ТОВ Форум Трейд Логістік.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2022 16:07
Шановний учасник!
Відповідно до норм статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо вам відповідь щодо вашого звернення.
1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК».
Пунктом 3.6. документації спрощеної закупівлі передбачені наступні випадки, коли забезпечення пропозиції не повертається:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про проведення спрощеної закупівлі) намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до тексту гарантії № 162-22 від 25.08.2022 року, що надана учасником ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК», а саме п. 3 - Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його пропозицією (аналогічно вимогам п. 3.6 оголошення Замовника):
- відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто, пропозиція учасника ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині.
Одночасно звертаємо вашу увагу, що пункт щодо ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону не стосується процедур спрощених закупівель (при спрощеній закупівлі від переможця не вимагаються документи, передбачені статтею 17).
2. Щодо відповідності пропозиції переможця технічним вимогам до продукції.
Учасник ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» у складі своєї пропозиції надав документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку А оголошення, а саме: копія протоколу №81-ВЛ випробувань продукції випробувальною лабораторією ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ, ЛТД» від 24.05.2022 року та зразки сертифікатів якості від виробника ТОВ «ПОЛІКОЛОР».
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі у цій частині.
Відповідно до норм статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо вам відповідь щодо вашого звернення.
1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК».
Пунктом 3.6. документації спрощеної закупівлі передбачені наступні випадки, коли забезпечення пропозиції не повертається:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про проведення спрощеної закупівлі) намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до тексту гарантії № 162-22 від 25.08.2022 року, що надана учасником ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК», а саме п. 3 - Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його пропозицією (аналогічно вимогам п. 3.6 оголошення Замовника):
- відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто, пропозиція учасника ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині.
Одночасно звертаємо вашу увагу, що пункт щодо ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону не стосується процедур спрощених закупівель (при спрощеній закупівлі від переможця не вимагаються документи, передбачені статтею 17).
2. Щодо відповідності пропозиції переможця технічним вимогам до продукції.
Учасник ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» у складі своєї пропозиції надав документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку А оголошення, а саме: копія протоколу №81-ВЛ випробувань продукції випробувальною лабораторією ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ, ЛТД» від 24.05.2022 року та зразки сертифікатів якості від виробника ТОВ «ПОЛІКОЛОР».
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ФОРУМ ТРЕЙД ЛОГІСТІК» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі у цій частині.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 450 099,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 62 250,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 124000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
8150 кг
Емаль ПФ-115 (біла)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
2700 кг
Емаль ПФ-115 (блакитна)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
1950 кг
Емаль ПФ-115 (вишнева)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
7000 кг
емаль ПФ-115 (жовта)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
4100 кг
Емаль ПФ-115 (зелена)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
3050 кг
Емаль ПФ-115 (коричнева)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
3500 кг
Емаль ПФ-115 (помаранчева)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
12350 кг
Емаль ПФ-115 (сіра)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
7500 кг
Емаль ПФ-115 (синя)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
1900 кг
Емаль ПФ-115 (темно-сіра)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
2900 кг
Емаль ПФ-115 (червона)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
3850 кг
Емаль ПФ-115 (червоно-коричнева)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
15000 кг
Емаль ПФ-115 (чорна)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
1850 кг
Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7040
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
5000 кг
Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7004
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
2650 кг
Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7031
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
7000 кг
Емаль ПФ-115 (чорна) RAL-9011
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
1950 кг
Емаль ПФ-115 (біла) RAL 9003
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
2100 кг
Емаль ПФ-115 (світло-сіра)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП"Фарбпром" |
11 682 909,00
UAH з ПДВ
|
11 682 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ 8С Груп |
11 682 156,00
UAH з ПДВ
|
11 682 156,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ 8С Груп #44028711 |
Переможець |
11 682 156,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 14:21
|
ЦЗВ-02-03322-01.pdf | укладений |
25 квітня 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:19
|
ЦЗВ-02-03322-01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2022 13:46
|
ЦЗВ-02-03322-01.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 13:24
|
ЦЗВ-02-03322-01.pdf | укладений |
26 вересня 2022 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-03322-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-03322-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |