Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою – поточний ремонт вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М в м. Чернівці
Очікувана вартість
11 299 586,00 UAH
UA-2022-08-17-008993-a 8bcfab66dcd9455abdb314a90d5a56aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2022 10:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2022 15:14
Очікувана вартість: 11 299 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 497,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1,5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою – поточний ремонт вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1,5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-17-008993-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 22 серпня 2022 19:19
Про усунення дискримінаційної та корупційної вимоги Оголошення
Відповідно до п. 12 Додатку 1 до Оголошення зазначено, що Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно в період подачі пропозицій (або в період уточнення інформації про закупівлю) відвідати місце поточного ремонту, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути зафіксовано шляхом складання та підписання акту огляду об’єкта між Учасником та Замовником.
Вважаємо дану вимогу встановлену замовником в оголошенні такою, що є дискримінаційною, містить корупційні ознаки та повинна бути виключена з вимог оголошення виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч. 1,2 Розділу 2 Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273 Вартість дорожніх робіт та послуг визначається:
на стадії проєктування - у складі кошторисної частини проєктної документації або кошторисної документації, складеної за дефектним актом відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни - в твердій договірній ціні за УПВ;
на стадії проведення взаєморозрахунків - в порядку, обумовленому в договорі.
Вартість дорожніх робіт та послуг на всіх стадіях, визначених пунктом 1 розділу II цих Правил, включає прямі, загальновиробничі, адміністративні витрати, прибуток, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, інші витрати.
Таким чином, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відбувається на підставі проєктної документації або кошторисної, відповідно до яких і визначається перелік робіт, який викладений у Додатку 2 до оголошення (Технічне завдання), а тому вимога замовника, про необхідність відвідати місце поточного ремонту, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги є абсурдним, та не має жодного правового підґрунтя, окрім як отримати погодження від замовника. Ввесь перелік робіт, їх об’єми та види повинні бути визначенні до оголошення закупівлі, та в оголошенні повинен бути зазначений перелік цих робіт.
Відповідно до ч. 3 Розділу 4 Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273 Ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Відповідно до ч. 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Таким чином, учасник закупівлі розраховує свою ціну тендерної пропозиції на підставі Відомості робіт (Технічного завдання), які передбачені замовником у Додатку 2 до оголошення. Додаткові виїзд на місце ремонту та оцінка надання послуг з подальшим оформленням акту огляду не надає ніякого розуміння щодо оцінки можливості надання послуг, так як ввесь набір робіт вже встановлений замовником.
Особисте спілкування представників замовника з потенційними учасниками тендеру протирічить самим засадам та принципам публічних закупівель, нівелює мету їх запровадження, створює підґрунтя для корупційних дій і зловживань.
Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний акт огляду, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що призведе до порушення принципу об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено взаємодію замовника та учасника закупівлі тільки через електронну систему закупівлі, попередня зустріч Замовника з учасником процедури закупівлі порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, замовник встановивши вимогу про особисту зустріч із Замовником для складання акту огляду порушено принципи закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому такі вимоги повинні бути виключені з оголошення до закупівлі.
Окрім цього, дана вимога замовника не містить жодного механізму щодо періоду розгляду звернення потенційного учасника, обов’язковості підписання Замовником акту огляду, терміни у які здійснюється огляд, та хто уповноважений щодо контактів з потенційними учасниками.
Відповідно до частини 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Додатку 1 оголошення до закупівлі вимоги встановлені п. 12 Додатку 1 як такі, що є дискримінаційними, незаконними, порушують принципи здійснення закупівель та містять корупційну складову.
Також, звертаємо увагу, що аналогічні вимоги вже були неодноразово предметом розгляду в антимонопольному комітеті де було встановлено їхню незаконність та дискримінаційність, а саме: №2680-р/пк-пз від 09.02.2022 р., № 5364-р/пк-пз від 09.08.2022 р., №5252-р/пк-пз від 28.07.2022 р., №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 р., та багато інших рішень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 14:45
Відповідь на вимогу, подану
в спрощеній закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою – поточний ремонт вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М в м. Чернівці» (код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі - UA- UA-2022-08-17-008993-a)

Учасник у вимозі зазначає наступне: «Згідно з ч. 1,2 Розділу 2 Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273 Вартість дорожніх робіт та послуг визначається: на стадії проєктування - у складі кошторисної частини проєктної документації або кошторисної документації, складеної за дефектним актом відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни - в твердій договірній ціні за УПВ; на стадії проведення взаєморозрахунків - в порядку, обумовленому в договорі.».
Однак, пунктом першим Розділу 1 Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273, передбачено, що ці Правила визначають основні підходи до визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та утримання автомобільних доріг загального користування (далі - дорожні роботи та послуги).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» Автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях.
Предметом даної закупівлі є послуги з благоустрою – поточний ремонт вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М в м. Чернівці. Тобто дана автомобільна дорога не належить до автомобільних доріг загального користування, а тому посилання учасника у вимозі на Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273, є хибним і не стосується даного предмета закупівлі.
Кошторисна документація на поточний ремонт вулиці О. Маланчука на ділянці від вул. Південно-Кільцевої до будинку №36М в м. Чернівці виготовлена у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова). Розділом V Настанови встановлено порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Пунктами 5.31.-5.32. регулюється порядок визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Абзацом 4 пункту 5.32. передбачено, що з метою зменшення ризиків підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Отже, враховуючи наведене вище, відвідування місця ремонту на етапі здійснення закупівлі є цілком законною і необхідною вимогою, після чого учасник зможе оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, визначити ризики та врахувати їх при складанні своєї цінової пропозиції.

Документи подані скаржником

22 серпня 2022 19:18
рішення від 05.05.2022 №4448.pdf
22 серпня 2022 19:18
рішення від 09.08.2022 № 5364.pdf
22 серпня 2022 19:18
рішення від 28.07.2022 № 5252.pdf
22 серпня 2022 19:18
рішення від 28.06.2022№4968.pdf
22 серпня 2022 19:18
рішення від 09.02.2022 № 2680.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2022 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 10 169 620,00
UAH з ПДВ
6 999 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " 10 427 775,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" 10 295 433,54
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ПБС 10 169 627,40
UAH з ПДВ
10 169 627,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 серпня 2022 16:42
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:41
4 Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2022 16:41
6 Протокол 9.pdf
29 серпня 2022 16:41
9 Проект договору.pdf
29 серпня 2022 16:41
33 Договір поставки.pdf
29 серпня 2022 16:41
1 Згода.pdf
29 серпня 2022 16:41
2 Довідка про довкілля.pdf
29 серпня 2022 16:41
Довідка (5).zip
29 серпня 2022 16:41
32 Транспортна схема.pdf
29 серпня 2022 16:41
7 Наказ 448.pdf
29 серпня 2022 16:41
8 Протокол 10.pdf
29 серпня 2022 16:41
3 Статут (копія).pdf
29 серпня 2022 16:41
3 Статут (оригінал).pdf
29 серпня 2022 16:41
26 Акт огляду.pdf
29 серпня 2022 16:41
3 Опис (копія).pdf
29 серпня 2022 16:41
Довідка (6).zip
29 серпня 2022 16:41
3 Опис (оригінал).pdf
29 серпня 2022 16:41
3 Протокол 7.pdf
29 серпня 2022 16:41
15 АБЗ Борщів копія.pdf
29 серпня 2022 16:41
14 Довідка про АБЗ.pdf
29 серпня 2022 16:41
19 Посвідчення водіїв.pdf
29 серпня 2022 16:41
24 Відгук 1П.pdf
29 серпня 2022 16:41
17 Звіт працівники.pdf
29 серпня 2022 16:41
18 Накази.pdf
29 серпня 2022 16:41
20 Копії дипломів.pdf

Публічні документи

29 серпня 2022 15:14
Електронний підпис
29 серпня 2022 15:09
Електронний підпис
29 серпня 2022 15:08
4. Форма пропозиції.pdf
29 серпня 2022 12:19
13. Довідка (коруп юр.ос).zip
29 серпня 2022 12:19
11.1. Договір № 249-20.pdf
29 серпня 2022 12:19
5. Паспорт керівника ор.pdf
29 серпня 2022 12:19
14. Довідка ФО.zip
29 серпня 2022 12:19
11-1. Лист про оплату.pdf
29 серпня 2022 12:19
7. Проект договора.pdf
29 серпня 2022 12:19
12. Акт огляду.pdf
29 серпня 2022 12:19
6. Повноваження.7z
29 серпня 2022 12:19
8.5. ЛП пумб.pdf
29 серпня 2022 12:19
9.1. Документи на АБЗ.pdf
29 серпня 2022 12:19
8.4. ЛП РШБ.pdf
29 серпня 2022 12:19
9. Інформація про АБЗ.pdf
29 серпня 2022 12:19
9.3. Трансортна схема.pdf
29 серпня 2022 12:19
15. Витяг.7z
29 серпня 2022 12:19
8.2. Інвентарна картка.7z
29 серпня 2022 12:19
3. Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

28 серпня 2022 14:14
Електронний підпис
28 серпня 2022 14:12
23. Дог 6 акти 1.1.zip
28 серпня 2022 14:12
30. Лист-відгук 1..pdf
28 серпня 2022 14:12
21. Договір №6..pdf
28 серпня 2022 14:12
25. Договір 40.pdf
28 серпня 2022 14:12
31. Відгук..pdf
28 серпня 2022 14:12
22. Додаткові угоди 1-20.pdf
28 серпня 2022 14:12
24. Дог 6 акти 1.2.zip
28 серпня 2022 14:12
29. Акти ч2.2 №40..pdf
28 серпня 2022 14:12
45. Технічне завдання..PDF
28 серпня 2022 14:12
11. Лист-пояснення..PDF
28 серпня 2022 14:12
44. Проект договору.PDF
28 серпня 2022 14:12
28. Акти ч2.1 №40..pdf
28 серпня 2022 14:12
1. Реєстр..PDF
28 серпня 2022 14:12
8. Пропозиція..PDF
28 серпня 2022 14:12
47 Карта-схема.PDF
28 серпня 2022 14:12
38 Довідка кор ШБУ-77.zip
28 серпня 2022 14:12
27. Акти ч1 №40..pdf
28 серпня 2022 14:12
39 МВС Соловйов.zip

Публічні документи

29 серпня 2022 16:43
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:42
16. Витяг з ПДВ.PDF
29 серпня 2022 16:42
17. Протокол ЗБ копія.pdf
29 серпня 2022 16:42
23. Проект договору.pdf
29 серпня 2022 16:42
25. Довідка про техніку.pdf
29 серпня 2022 16:42
34. Скан-копії накази.pdf
29 серпня 2022 16:42
35. Скан-копії дипломів.pdf
29 серпня 2022 16:42
37. J0510107 1 Додаток 1 (Д1).pdf
29 серпня 2022 16:42
38. J0510107 2 Додаток 1 (Д1).pdf
29 серпня 2022 16:42
39. J0510107 3 Додаток 1 (Д1).pdf
29 серпня 2022 16:42
50. Технічне завдання.pdf
29 серпня 2022 16:42
61. Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ ПБС

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 6 999 900,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 17:38

Документи

31 серпня 2022 17:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
6 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2022 17:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 15:59
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 14:16
ДД 3 - ПР Маланчука.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 14:14
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 16:11
ДД2 ПР вул. О. Маланчука.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 10:45
ДД 1 - Маланчука.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 10:44
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 10:32
ПР - Маланчука.pdf укладений
05 вересня 2022 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін надання послуг- до 18.11.2022
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 5.1 та 10.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 837 054,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 139 509,00 UAH)