Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ЗОШ 20
Очікувана вартість
353 920,00 UAH
UA-2022-08-17-002285-a ec80fb490eb644cb8f50386250c5871e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

+380362634053 upravliniatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
+380362634053
upravliniatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 11:26
Очікувана вартість: 353 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 769,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ЗОШ 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33005, Україна, Рівненська область, Rivne, вул. О. Теліги 27 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяг послуг
Дата подання: 17 серпня 2022 21:48
Дата відповіді: 18 серпня 2022 10:55
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 4) кількість та місце поставки товарів або ОБСЯГ і місце виконання робіт чи НАДАННЯ ПОСЛУГ. В порушення даної вимоги, Оголошення спрощеної закупівлі, підписане Уповноваженою особою Оксаною СИСЬКОВОЮ, не містить інформацію про кількість послуг/кількість днів надання послуг, які бажає закупити Замовник (діто-днів). Без цієї інформації не можливо правильно розрахувати цінову пропозицію Учасника та взяти участь у закупівлі. Так само ніде в Оголошенні (Додаток №3) не зазначено кількість днів харчування учнів. З метою дотримання Замовником такого принципу здійснення публічних закупівель, як відкритість та прозорість, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, - прошу уповноважену особу вказати інформацію про обсяг закуповуваних Замовником кейтерингових послуг (діто-днів)/кількість днів харчування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, запитувана Вами інформація знаходиться в Додатку до Оголошення - Кількість учнів Нова редакція
кейтерингові послуги
Дата подання: 18 серпня 2022 21:06
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:44
Відповідно до умов Оголошення спрощеної закупівлі (Додатку №1) "Харчування учнів слід здійснювати за місцем навчання безпосередньо в їдальні школи, у дні, коли проводиться навчання". Відповідно до визначення "кейтеринг" - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає ДОСТАВКУ і реалізацію ГОТОВИХ СТРАВ, виготовлених БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”. Чи правильно я розумію, що Замовник закуповує даною спрощеною закупівлею ДОСТАВКУ і реалізацію ГОТОВИХ СТРАВ, виготовлених БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ матеріально-технічної бази закладу освіти? Чи є обов'язковим за умовами оголошення ПРИГОТУВАННЯ їжі для учнів саме у приміщенні навчального закладу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення спрощеної закупівлі (Додатку №1) містить вичерпну інформацію щодо форми та умов організації надання послуги для потенційних Учасників.
чому не відкриті торги?
Дата подання: 18 серпня 2022 21:07
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:41
Відповідно до ч.1 ст. 3, п.5 ч.2 ст. 4, ст. 13 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо очікувана вартість предмету закупівлі (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень Замовник повинен провести процедуру закупівлі (наприклад, відкриті торги), а не спрощену закупівлю. Ч.10 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ, визначених цим Законом. П.1 ч.1 ст.43 Закону України "Про публічні зкупівлі" встановлено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ згідно з вимогами цього Закону. Чому Замовником оголошено закупівлю кейтерингових послуг, очікуваною вартістю більше 200 тис. грн. не шляхом проведення ПРОЦЕДУРИ відкритих торгів, а шляхом спрощеної закупівлі, яка не є ЖОДНОЮ з визначених ПРОЦЕДУР закупівель? Чи відомі Замовнику наслідки нікчемності договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 28.02.2022 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами). Нею передбачено, порядок та умови процедення закупівель в умовах воєнного стану.
автотранспорт
Дата подання: 18 серпня 2022 21:38
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:43
Відповідно до п.7 Додатку №2 Оголошення Учасник повинен зазначити інформацію про наявність автотранспорту у Довідці у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази. Документами, що підтверджують право власності або користування автотранспортом в тому числі можуть договори надання транспортних послуг або договори доставки продуктів харчування. Чи буде достатнім в якості підтвердження відповідності пропозиції Учасника даній вимозі Оголошення надання інформації про автотранспорт Постачальника продуктів харчування з відповідними договорами доставки продуктів харчування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, для підтвердження даної інформації Ви можете подати інформацію про автотранспорт Постачальника продуктів харчування з відповідними договорами доставки продуктів харчування
надмірна вимога
Дата подання: 18 серпня 2022 21:46
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:45
Відповідно до п.п7 п.7 Додатку №2 Оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати: "Оригінал довідки (довідок), виданої (виданих) учаснику органом (органами) із сертифікації щодо додержання умов перевезення харчових продуктів транспортними засобами, які залучені учасником до процесу постачання ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ КІЛЬКОСТІ, НАЙМЕНУВАНь та ТЕМПЕРАТУРНОГО РЕЖИМУ, згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)." У зв'зку з таким формулюванням вимоги в Оголошенні, виникли наступні запитання: 1) Який орган із сетифікації може видати таку довідку? 2) В цій довідці орган сертифікації має заначити КІЛЬКІСТЬ, НАЙМЕНУВАННЯ та ТЕМПЕРАТУРНИЙ РЕЖИМ транспортних засобів Учасника закупівлі, які будуть залучені учасником до процесу постачання саме за результатами цієї закупівлі? 3) Довідка має бути видана згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)? чи зазначення КІЛЬКОСТІ, НАЙМЕНУВАНь та ТЕМПЕРАТУРНОГО РЕЖИМУ має бути згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дана довідка видається органом (органами) із сертифікації та свідчить про додержання умов перевезення харчових продуктів транспортними засобами, які залучені учасником до процесу постачання, і не є надмірною вимогою до Учасників.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 серпня 2022 21:53
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:46
За умовами оголошення для учасників є Обов’язкова наявність у штаті технолога, кваліфікація якого підтверджується дипломом про вищу освіту, що надається у складі пропозиції із копією сторінок ТРУДОВОЇ КНИЖКИ, що містять запис про прийняття за відповідною посадою. ч.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Чому Замовник не допускає залучення технолога не на підставі трудового договору, а цивільно-правової угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Ви можете подати цивільно-правову угоду. В умови будуть внесені зміни
підтверджуючі документи на водія
Дата подання: 18 серпня 2022 22:01
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:51
Відповідно до вимог Оголошення (Додатку №2) Учасником подається "Довідка у довільній формі про робітників, що будуть залучені до виконання цієї закупівлі, з зазначенням посади, досвіду, номерів особистих медичних книжок та дати проведення останнього медичного огляду. За довідкою щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета закупівлі, інформація про яких повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації". Якщо учасник не має своїх водіїв, а продукти харчування постачаються за договорами поставки транспортними засобами Постачальників, чи потрібно в такому випадку надавати інформацію та підтверджуючі документи на водіїв, експедиторів, що залучаються до роботи Постачальником, а не безпосередньо Учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення спрощеної закупівлі містить вичерпну інформацію щодо форми та умов організації надання послуги для потенційних Учасників.
надмірна вимога, обмежує конкуренцію
Дата подання: 18 серпня 2022 22:48
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:50
п.12 Оголошення передбачено, що Учасник повинен надати Довідку-розрахунок про наявність достаньої кількості фінансових ресурсів для забезпечення надання послуги, із підтвердженням наявності фінансових ресурсів Учасника, довідкою із банку про залишок коштів на рахунку, у сумі не менше 50% очікуваної вартості закупівлі, виданої не раніше дати оголошення закупівлі. За умовами цієї закупівлі очікувана вартість становить 353 920,00 грн. Таким чином, залишок на рахунку в банку повинен складати не менше 176 960,00 грн. Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Ч.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупіві" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З 24 лютого 2022 року наша країна живе в умовах повномасштабної війни (воєнного стану), велика частина господарської діяльності призупинена або зведена до мінімуму, доброчесні громадяни країни постійно донатять свої кошти у різні благодійні фонди для забезпечення нашої армії усім необхідним для пришвидшення нашої Перемоги над країною-агресором росією. Чому Уповноважена особа Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради Оксана СИСЬКОВА хоче побачити, у якому банку і скільки коштів перебуває на рахунку Учасників СПРОЩЕНОЇ закупівлі? Чи не вважає Замовник, що така вимога є надмірною та обмежує конкуренцію даної закупівлі, адже за наявності такої вимоги в Оголошенні участь у закупівлі зможе взяти лише той суб'єкт господарювання, який має на рахунку 176 960,00 грн., однак зовсім може не мати досвіду з надання кейтерингових послуг у закладі освіти? Розраховуючи на те, що Замовник здійснює свої закупівлі за такими принципами, як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ПРОШУ виключити з Оголошення вказану вище вимогу про надання Довідки-розрахунок про наявність достаньої кількості фінансових ресурсів для забезпечення надання послуги, із підтвердженням наявності фінансових ресурсів Учасника, довідкою із банку про залишок коштів на рахунку, у сумі не менше 50% очікуваної вартості закупівлі, виданої не раніше дати оголошення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не суперечить законодавству, і дозволяє потеційному учаснику надати підтвердження фінансової можливості організувати надання послуги, у разі визначення його переможцем.
для чого вимагати сертифікати під час воєнного стану?
Дата подання: 18 серпня 2022 23:02
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:50
Замовник вимагає Учасника надати: Оригінал дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника органом із сертифікації, документ, що підтверджує впровадження системи НАССР, а саме скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника, оригінал дійсного сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника? Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення таких вимог у спрощеній закупівлі про надання сертифікатів є дискримінаційним, адже отримання таких сертифікатів не є обов’язковим, а для участі у спрощеній закупівлі Учасник повинен здійснити ряд додаткових заходів для отримання цих сертифікатів та понести неспіврозмірні витрати, особливо в умовах воєнного стану. Таким чином, така вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників у спрощеній закупівлі. Зважаючи на вказане вище, з метою збільшення конкуренції спрощеної закупівлі, а отже, і дотримання Замовником принципу ефективності закупівлі, пропорційності прошу уповноважену особу Замовника внести зміни до Оголошення закупівлі, виключивши вимогу про те, що Учасник повинен надати вказані вище сертифікати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікація передбачає оцінку відповідності Учасника заявлених показників щодо надання послуг, а отже її наявність є підтвердження можливості Учасника організувати надання послуг, згідно стандартів та вимог нормативно-правових актів, що є актуальними на сьогодні.
паспорти на вентиляційні системи
Дата подання: 18 серпня 2022 23:12
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:49
п.19 Додатку №2 Оголошення Учасник повинен надати "Паспорти на вентиляційні системи (видані на ім’я учасника) спеціалізованою установою, згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем, а саме у таких місцях (місцезнаходженнях) приміщення учасника: варочний цех, борошняний цех, м’ясо-рибний цех та у приміщенні (коморі тощо) сухих продуктів." Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Я, як суб'єкт господарювання, орендую приміщення, в якому здійснюється приготування їжі та харчування. Якщо у цьому приміщенні вже встановлено вентиляційну систему власником приміщення - як я можу отримати паспорт на цю вентиляційну систему на моє, орендаря, ім'я? Якщо в орендованому мною приміщенні для приготування їжі та харчування людей немає усіх наведених в Оголошенні цехів, а Замовник не вимагає їх наявність в частині про матеріально-технічну базу (варочний цех, борошняний цех, м’ясо-рибний цех та у приміщенні (коморі тощо) сухих продуктів), а отже, я не можу надати паспорти на відповідні вентиляційні системи, це означає, що мою пропозицію буде відхилено? Прошу уповановажену особу виключити дану вимогу з Оголошення, як таку, що є надмірною, не пов'язаною з предметом закупівлі, спрямованою на обмеження конкуренції в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність системи вентиляції, дозволяє Учаснику підтвердити укомплектованість приміщенння для приготування їжі належною матеріально-технічною базою, у відповідності до наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" від 01.10.2012 № 590.
паспорти дослідження_надмірні вимоги
Дата подання: 18 серпня 2022 23:32
Дата відповіді: 19 серпня 2022 21:53
За умовами Оголошення Замовник вимагає учасників надати Протоколи проведення дослідження мікроклімату, освітленості робочого місця, повітря робочої зони, важкості та напруженості праці, за професією «кухар», технологічний процес приготування їжі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказані дослідження стосуються проведення атестації робочих місць. Атестація робочих місць є обов’язковою лише за наявності шкідливих та небезпечних умов праці. У всіх інших випадках це право роботодавця, а не обов’язок. Приготування їжі не відноситься до шкідливих та небезпечних умов праці. Таким чином, Замовник вимагає надати у складі пропозиції Учасника документ, який не є для нього обов'язковим, а отже, така вимога може бути викликана бажанням уповноваженої особи максимально обмежити конкуренцію закупівлі. Особливо зважаючи на той факт, що спрощена закупівля може відбутися лише за наявності однієї пропозиції. З якою метою уповноважена особа вимагає в Учасників необов'язкові для їх діяльності документи - Протоколи проведення дослідження мікроклімату, освітленості робочого місця, повітря робочої зони, важкості та напруженості праці, за професією «кухар», технологічний процес приготування їжі? Як цей документ безпосередньо стосується предмету закупівлі? Прошу виключити дану вимогу про необхідність подання Протоколів проведення дослідження мікроклімату, освітленості робочого місця, повітря робочої зони, важкості та напруженості праці, за професією «кухар», технологічний процес приготування їжі, як таку, що є надмірною та дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не суперечить законодавству.
де буде здійснюватись харчування учнів пільгових категорій?
Дата подання: 19 серпня 2022 22:45
Дата відповіді: 22 серпня 2022 18:42
Відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник надає у користування приміщення харчоблоку школи на правах оренди, про що укладається окремий договір з переможцем торгів (п.3 Додатку №1). Відповідно до інформації на веб-порталі prozorro.sale харчоблок ЗОШ №20 знаходиться в оренді на 5 років у ФОПа Ящука Г.М. згідно договору №604-Б від 15.11.2021 року. Чи може бути в одному харчоблоці одночасне харчування двома різними суб'єктами господарювання, а саме: пільгових категорій - переможець спрощеної закупівлі, всіх інших учнів - суб'єкт господарювання, що орендує приміщення харчоблоку згідно договору оренди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, договір буде укладено згідно норм Закону України "Про оренду державного та комунального майна"
відсутня інформація про меню для групи продовженого дня
Дата подання: 22 серпня 2022 07:51
Дата відповіді: 22 серпня 2022 18:41
За умовами закупівлі по ЗОШ №20 передбачається харчування дітей на групі продовженого дня. В той же час, примірне меню для груп продовженого дня відсутнє. Прошу уточнити інформацію про примірне меню для групи продовженого дня.
Відповідь: Подане меню є примірною формою чотиритижневого меню для харчування.
який предмет закупівлі?
Дата подання: 22 серпня 2022 07:53
Дата відповіді: 22 серпня 2022 18:40
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено код закупівлі - 5552000-1 Кейтерингові послуги, а у проекті договору, завантаженому Замовником, найменування послуг закупівлі визначено кодом 55510000-8 послуги їдалень. Прошу уточнити, що саме закуповує Замовник: предмет за кодом 55510000-8 послуги їдалень чи 5552000-1 Кейтерингові послуги?
Відповідь: Код даної закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій НВК 14), що визначено у оголошення на prozorro.gov.ua.
Щодо внесення змін
Дата подання: 22 серпня 2022 13:06
Дата відповіді: 22 серпня 2022 18:45
Шановний Замовнику, на питання щодо трудових відносин з технологом Вами було надано відповідь про внесення змін до тендерної документації. Зміни відсутні. Коли будуть внесені дані зміни?
Відповідь: Шановний Учаснику зміни вносяться згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗЕМЛЯК ЄВГЕНІЯ ПЕТРІВНА" 294 880,00
UAH з ПДВ
294 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 349 800,00
UAH з ПДВ
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 18:12
Електронний підпис
24 серпня 2022 18:12
Шурган титулка.pdf
24 серпня 2022 18:12
акт оренда.pdf
24 серпня 2022 18:12
документи автомобіль.pdf
24 серпня 2022 18:12
ідентифікаційний.pdf
24 серпня 2022 18:12
Довідки документація.pdf
24 серпня 2022 18:12
Довідка розрахунок.pdf
24 серпня 2022 18:12
Витяг до ID.pdf
24 серпня 2022 18:12
посвідчення навчання.pdf
24 серпня 2022 18:12
Довідка банк.pdf
24 серпня 2022 18:12
Стандартизація 1.pdf
24 серпня 2022 18:12
довідка звітність.pdf
24 серпня 2022 18:12
Мельник.pdf
24 серпня 2022 18:12
проект договору.pdf
24 серпня 2022 18:12
HACCP впровадження.pdf
24 серпня 2022 18:12
Звітність.pdf
24 серпня 2022 18:12
Ппримірне меню.pdf
24 серпня 2022 18:12
Паспорт виписка.pdf
24 серпня 2022 18:12
Накладні обладнання.pdf
24 серпня 2022 18:12
Стандартизація 2.pdf
24 серпня 2022 18:12
Виписка.pdf
24 серпня 2022 18:12
протоколи кухар.pdf
24 серпня 2022 18:12
iso 19011.pdf
24 серпня 2022 18:12
Довідки документація 2.pdf
24 серпня 2022 18:12
акти автомобіль.pdf
24 серпня 2022 18:12
Подтьоп.pdf
24 серпня 2022 18:12
Змиви.pdf
24 серпня 2022 18:12
Філонюк.pdf
24 серпня 2022 18:12
Витяг єдиний податок.pdf
24 серпня 2022 18:12
Шурган (1).pdf
24 серпня 2022 18:12
Нікітіна.pdf

Публічні документи

24 серпня 2022 23:08
Електронний підпис
24 серпня 2022 23:06
Електронний підпис
24 серпня 2022 17:48
55. Калькуляція ціни.pdf
24 серпня 2022 17:48
30. Фінансова звітність.pdf
24 серпня 2022 17:48
43__~1.PDF
24 серпня 2022 17:48
2. Примірне меню.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗЕМЛЯК ЄВГЕНІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗЕМЛЯК ЄВГЕНІЯ ПЕТРІВНА"
#2578607685
Відхилено 294 880,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 14:27
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 349 800,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 14:40

Документи

31 серпня 2022 14:26
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:26
Протокол УО

Документи

31 серпня 2022 14:40
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:40
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2022 14:40
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:40
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 08:28
ДУ 5 РЛ _20.pdf укладений
29 грудня 2022 08:27
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 12:40
4 ДУ.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:40
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 09:16
ДУ 3 ЗОШ 20.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 09:15
Електронний підпис укладений
09 листопада 2022 16:26
Додаткова угода 2 20.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 16:26
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 14:56
Додаткова угода 1 ЗОШ 20.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 11:51
Договір укладений
13 вересня 2022 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення місця надання послуг
Номер договору про закупівлю: 19/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 19/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 19/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 19/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 71 767,50
UAH