Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із зовнішньої охорони об’єктів благоустрою (кладовищ м. Чернівці)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-08-16-009808-a b04104a5097c45b4bdaa9c2b2cb81440
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янкевич Ігор Віталійович

380682265659 speckomb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Спецкомбінат"
Код ЄДРПОУ: 03357435
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Героїв Майдану,159а
Контактна особа: Янкевич Ігор Віталійович
380682265659
speckomb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9384 Людино-година
Послуги із зовнішньої охорони об’єктів благоустрою (кладовищ м. Чернівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану,159а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022  —  30 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2022 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 16:44
Зміни_Ред0818.docx
18 серпня 2022 16:43
Додаток1_Ред0818.docx
16 серпня 2022 18:40
Додаток2 Проект договору.doc
16 серпня 2022 18:39
Teh_PoslOhorona2022.doc
18 серпня 2022 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 16:44
Зміни_Ред0818.docx
16 серпня 2022 18:39
Додаток1.docx
18 серпня 2022 16:43
Додаток1_Ред0818.docx
16 серпня 2022 18:40
Додаток1.docx
16 серпня 2022 18:39
Додаток2 Проект договору.doc
16 серпня 2022 18:40
Додаток2 Проект договору.doc
16 серпня 2022 18:39
Teh_PoslOhorona2022.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до аналогічного досвіду
Дата подання: 17 серпня 2022 10:39
Дата відповіді: 17 серпня 2022 21:34
Шановний замовнику! У вашій документації вимагається: досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), охорони об’єктів з високим ступенем ризику. Що саме розуміється під високим ступенем ризику?
Відповідь: За невиконання підприємством зауважень, які було надано під час проведення аудиту охорони праці протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду підприємство підпадає за критеріями до підприємств з високим ступенем ризику, але з метою розширення конкуренції в тендерну документаціюбудуть внесені зміни.
Проект договору
Дата подання: 17 серпня 2022 17:34
Дата відповіді: 18 серпня 2022 16:48
Шановний замовнику! У проекті Договору, а саме в розділі 8 "УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ" зазначається, що: 8.1. Цей ДОГОВІР може бути розірваний за ініціативою ЗАМОВНИКА, за відсутності прямої вини Охоронця шляхом повідомлення, викладеного в письмовій формі і переданого Охоронцю за 7 (сім) днів до моменту розірвання цього ДОГОВОРУ. У цьому випадку, ЗАМОВНИК оплачує вартість послуг у перерахунку на кількість днів надаваних послуг. Тобто, навіть при якісному наданні послуг Охороною, Замовник просто так може розірвати Договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ! Ви все правильно зрозуміли. Так, такі умови пов'язані з бюджетним фінансуваннм.
Групи швидкого реагування
Дата подання: 17 серпня 2022 17:47
Дата відповіді: 18 серпня 2022 16:56
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації, а саме умовами проекту договору, Охорона зобов'язана забезпечити в межах території охорони розміщення оперативного автомобіля та групи швидкого реагування (саме наявністю групи реагування у тому числі ви аргументували вимогу щодо 20 працівників). Чи має транспорт реагування відповідати порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (зареєстрований, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами належності до охоронної структури, відповідними світловими та звуковими сигналами)? Які підтвердні документи наявності транспорту реагування необхідно надавати учасникам (так як в редакції тендерної документації попередньо відміненого тендеру вами вимагалось документальне підтвердження наявності транспорту реагування та відповідні дозволи)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Всі вимоги до кваліфікації і Перелік документів визначені у Оголошенні і додатках до нього. Якщо Виконавець по договору не зможе виконати умови договору , відповідно до розділу 8 "УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ" в п.8.1. зазначається, що: "Цей ДОГОВІР може бути розірваний за ініціативою ЗАМОВНИКА, за відсутності прямої вини Охоронця шляхом повідомлення, викладеного в письмовій формі і переданого Охоронцю за 7 (сім) днів до моменту розірвання цього ДОГОВОРУ."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-16-009808-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 17 серпня 2022 18:25
Договір страхування
Шановний замовнику!
В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Відповідно до вимог законодавства, така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належить до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Тим паче, враховуючи ситуацію в країні, заключення будь якого договору страхування в даний час є дуже проблематичним.
Також, відповідно до діючого законодавства, у разі спричинення замовнику збитків внаслідок не якісного надання послуг, Учасник несе відповідальність своїм майном та грошовими коштами. Надання фінансової звітності може бути підтвердженням спроможності матеріальної відповідальності. Також як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа-гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Замовник не може вказувати, як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати.
Вимагаємо усунути дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2022 17:04
Договір страхування відповідальності учасників є об`єктивним відображенням фінансової стабільності та спроможності учасника, тому встановлені кваліфікаційні вимоги щодо надання такого договору не є дискримінаційними, оскільки спрямовані на убезпечення замовника від виникнення можливих несприятливих наслідків, пов`язаних із неможливістю виконання учасником (переможцем торгів) зобов`язань за договором. Крім того, вважаємо, що більше 3-х охоронних компаній України, що містяться у відкритих джерелах, свідчить про можливість мінімум 3 охоронним компаніям України взяти участь у вищевказаній процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-08-16-009808-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "САТИШ", Код ЄДРПОУ:43228007
Дата подання: 19 серпня 2022 15:30
Щодо огляду
Вашою тендерною документацією встановлена наступна вимога: « Обов’язковою умовою до Учасників торгів є ознайомлення з об’єктом проведення робіт та оформленням акту обстеження. Посвідчення працівника чи інший документ, що підтверджує повноваження працівника, що підписував акт, разом з підписаним Замовником та Учасником актом огляду необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Акт огляду повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі та здійснений та підписаний у період уточнень.». Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2022 17:13
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення учаснками з місцем та об’єктом охорони, розміщенням об’єкту та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу надання послуг та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів надання послуг.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його розміру, відстані між об’єктами озорони, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного обсягу надання послуг розміщення будівель, загальної площі об'єтку охорони з урахуванням встановлених замовником вимог , та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту охорони законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк не на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ" 525 504,00
UAH з ПДВ
525 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 12:32
Електронний підпис
23 серпня 2022 12:32
4. Довідка по ст. 17.pdf
23 серпня 2022 12:32
4. Довідка по ст. 17.pdf.p7s
23 серпня 2022 12:32
14. 4500 СКОРПІОН-СБЛ.pdf
23 серпня 2022 12:32
15. Витяг платника ЄП.pdf.p7s
23 серпня 2022 12:32
6. Акт обстеження.pdf
23 серпня 2022 12:32
10. Довідка корупція.zip.p7s
23 серпня 2022 12:32
14. 4500 СКОРПІОН-СБЛ.pdf.p7s
23 серпня 2022 12:32
6. Акт обстеження.pdf.p7s
23 серпня 2022 12:32
10. Довідка корупція.zip
23 серпня 2022 12:32
9. Свідоцтва охоронців.pdf
23 серпня 2022 12:32
15. Витяг платника ЄП.pdf
23 серпня 2022 12:32
11. Витяг з ЄДР.pdf
23 серпня 2022 12:32
11. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
23 серпня 2022 12:32
16. Ліцензія.pdf
23 серпня 2022 12:32
16. Ліцензія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ"
#35753698
Переможець 525 504,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 15:21

Документи

26 серпня 2022 15:20
Електронний підпис
26 серпня 2022 15:19
Protok20220825_Ohorona.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ"
#35753698
525 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 15:20
Електронний підпис
26 серпня 2022 15:19
Protok20220825_Ohorona.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2023 13:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:28
181.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 16:21
Договір20220826_Охорона.pdf укладений
26 серпня 2022 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись нормами Закону України “Про публічні закупівлі” чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Керуючись п. 10.2. Договору про закупівлю від 26.08.2022 р. №18, нормами Закону України “Про публічні закупівлі”, чинного цивільного та господарського законодавства, Сторони прийшли до згоди внести зміни до п. 2.1. Договору №18 від 26.08.2022 року і доповнити його абзац у такій редакції. “Загальна вартість договору на 2023 рік складає 105 100,80 (сто п’ять тисяч сто) грн. 80 коп. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 2.1. Договору, з можливістю коригувати ціну в сторону зменшення на вимогу Замовника”.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 603 604,80
UAH