Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція електропостачання котелень по вул. Менделєєва, 5 та Менделєєва, 5А в м. Черкаси з влаштуванням резервного живлення (ДК 021:2015: «45310000-3» - «Електромонтажні роботи»))
Очікувана вартість
3 447 100,00 UAH
UA-2022-08-16-009349-a bfe5be9a8ce14ca8a4ce288c96e1849c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир ЯРОМЕНКО

+380472508709 v2006tke@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02082522
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62
Контактна особа: Володимир ЯРОМЕНКО
+380472508709
v2006tke@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 3 447 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами від 24.06.2022р. № 723). Джерело фінансування – бюджетні кошти 100%. КЕКВ 3210.Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Якість товару відповідає державним нормам та стандартам. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 №281.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція електропостачання котелень по вул. Менделєєва, 5 та Менделєєва, 5А в м. Черкаси з влаштуванням резервного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Менделєєва, 5 та вулиця Менделєєва, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору В разі наявності на момент укладання договору розрахункового рахунку в Державній казначейській службі України, Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання договору перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% вартості договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані робіти – 70 % від вартості Договору проводиться Замовником на підставі первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), що підписані обома Сторонами, протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання обома сторонами актів виконаних робіт. В разі відсутності у Підрядника відкритого в Державній казначейській службі України розрахункового рахунку у встановлений п. 6.1.1. договору строк, Замовник здійснює 100 % оплату вартості виконаних робіт на підставі первинних облікових документів «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), що підписані обома Сторонами, протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання обома сторонами актів виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 3 447 032,40
UAH з ПДВ
3 447 032,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2022 16:38
Електронний підпис
25 серпня 2022 16:38
Договірна ціна.pdf
25 серпня 2022 16:38
6.довідка субпідряд.pdf
25 серпня 2022 16:38
9.6. Охорона праці.pdf
25 серпня 2022 16:38
10.цінова.pdf
25 серпня 2022 16:38
9.8. Посвідчення.pdf
25 серпня 2022 16:38
9.3. ЦПД.pdf
25 серпня 2022 16:38
5.5. Витяг ЄДР.pdf
25 серпня 2022 16:38
Ліцензія_АВК_2022.pdf
25 серпня 2022 16:38
685.imd
25 серпня 2022 16:38
9.працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"
#42470905
Переможець 3 447 032,40
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"
#42470905
3 447 032,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 15:37
ДУ№5 від 20.03.2023р. до Договору підряду №821.pdf зміни до договору
23 березня 2023 15:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:06
Додаткова угода №4 від 28.12.2022р. до Договору №821 від 02.09.2022р.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 14:43
Додаткова угода №3 до Договору №821 від 02.09.2022р.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2022 11:05
Додаткова угода №2 від 17.10.2022р. до Договору №821.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 14:04
ДУ №1 від 19.09.2022р. до Договору підряду №821.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 16:04
Додаток №2 до Договору №821 від 02.09.2022р.pdf укладений
02 вересня 2022 16:03
Додаток №1 до Договору №821 від 02.09.2022р.pdf укладений
02 вересня 2022 16:03
Договір №821 від 02.09.2022р. ТОВ БП ЄВРОБУДСТАНДАРТ.pdf укладений
02 вересня 2022 16:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція електропостачання котелень по вул. Менделєєва, 5 та Менделєєва, 5А в м. Черкаси з влаштуванням резервного живлення 1 роботи 3 447 032,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 821
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 821
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку з продовженням воєнного стану в Україні, термін виконання робіт продовжується до 25.12.2022р., термін дії Договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 821
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку з продовженням воєнного стану в Україні, термін виконання робіт по об'єкту продовжується до 20.03.2023р., термін дії Договору до 31.03.2023р.
Номер договору про закупівлю: 821
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 821
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція електропостачання котелень по вул. Менделєєва, 5 та Менделєєва, 5А в м. Черкаси з влаштуванням резервного живлення 1 роботи 3 344 926,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 3 344 926,80
UAH (в тому числі ПДВ 557 487,80 UAH)