Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua»
Очікувана вартість
2 050 000,00 UAH
UA-2022-08-16-008109-a ● 13493c6d74844c53afad4f1ef2bbd4fe
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Бриндак Яна Юріївна 380936468772 bryndak.yana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю по предмету Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua» згідно ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою було двічі відмінено на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: у зв’язку з поданням до участі менше двох тендерних пропозицій (ідентифікатор першої закупівлі: ЛОТ 1 - UA-2022-05-05-001029-a, ідентифікатор другої закупівлі: ЛОТ 1 - UA-2022-06-13-001003-a).
Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону Замовник має право застосувати переговорну процедуру, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (неуспішних процедур).
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Оголошення про проведення першої процедури закупівлі – UA-2022-05-05-001029-a від 05.05.2022;
- Звіт про результати проведення першої процедури закупівлі – UA-2022-05-05-001029-a від 05.06.2022;
- Оголошення про проведення другої процедури закупівлі – UA-2022-06-13-001003-a від 13.06.2022;
- Звіт про результати проведення другої процедури закупівлі – UA-2022-06-13-001003-a від 14.07.2022.
Враховуючи вищевикладене, встановлена наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю: Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua» згідно ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою на підставі п.1 ч.2 cт.40 Закону – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону Замовник має право застосувати переговорну процедуру, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (неуспішних процедур).
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Оголошення про проведення першої процедури закупівлі – UA-2022-05-05-001029-a від 05.05.2022;
- Звіт про результати проведення першої процедури закупівлі – UA-2022-05-05-001029-a від 05.06.2022;
- Оголошення про проведення другої процедури закупівлі – UA-2022-06-13-001003-a від 13.06.2022;
- Звіт про результати проведення другої процедури закупівлі – UA-2022-06-13-001003-a від 14.07.2022.
Враховуючи вищевикладене, встановлена наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю: Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua» згідно ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою на підставі п.1 ч.2 cт.40 Закону – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2022 16:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 серпня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання доступу до програмного забезпечення: "Білінг нарахування послуг за водопостачання та водовідведення для абонентів КП "Система обліку комунальних послуг" для фізичних осіб; особистий кабінет у межах загальноміського порталу «https://www.infolviv.com.ua»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | післяоплата впродовж 15-ти днів від дати підписання ним Акта наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
16 серпня 2022 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2022 15:59 |
UA-2022-05-05-001029-a-оголошення.pdf | |
16 серпня 2022 15:59 |
UA-2022-06-13-001003-a-оголошення.pdf | |
16 серпня 2022 15:59 |
UA-2022-06-13-001003-a-звіт ЛОТ 1.pdf | |
16 серпня 2022 15:59 |
UA-2022-05-05-001029-a-звіт ЛОТ 1.pdf | |
16 серпня 2022 15:59 |
Протокол №22-68Б-2 (намір укласти договір).pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Софтсерв-Муніципальні технології" #32216848 |
Переможець |
2 050 000,00
UAH
|
16 серпня 2022 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:25
|
Дод.Угода №1 до Договору №15-851ПТ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 09:11
|
Договір №15-851ПТ.pdf | укладений |
31 серпня 2022 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 15-851ПТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |