Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настінні кондиціонери повітря з монтажем
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2022-08-16-007960-a dba4324ed53c424db22c25408d6e6b61
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Олександрівна Бур'ян

+380563723360 zinaidaxzinaida@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Вебсайт: https://emddnipro.itmed.org
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Зінаїда Олександрівна Бур'ян
+380563723360
zinaidaxzinaida@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2022 15:04
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Кондиціонер інвертерного типу потужністю 9000 BTU/h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
2 штуки
Кондиціонер інвертерного типу потужністю 12000 BTU/h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 15:14
Документація з вимогами до закупівлі (зі змінами).doc
16 серпня 2022 15:53
Додаток №5.doc
19 серпня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 15:14
Документація з вимогами до закупівлі (зі змінами).doc
16 серпня 2022 15:53
Документація з вимогами до закупівлі.doc
16 серпня 2022 15:53
Додаток №5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 16 серпня 2022 18:34
Дата відповіді: 17 серпня 2022 09:27
Доброго дня! Монтаж кондиціонерів передбачен в даній закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Так. Монтаж кондиціонерів передбачен.
внесення змін до закупівлі
Дата подання: 17 серпня 2022 09:24
Дата відповіді: 17 серпня 2022 09:37
Шановний Замовник! Вами передбачено надання сертифікату ISO (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). В оголошенні в цій частині була допущена помилка. Так, сертифікат ISO (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) - це сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів. Нагадую, що предметом закупівлі не є харчові продукти, а є кондиціонери. Жоден з учасників ринку торгівлі та монтажу систем кондиціювання не надасть такий сертифікат, тому що не здійснює діяльність з постачання харчових продуктів. Більше того, жоден з потенційних учасників не зможе в установленому порядку отримати такий сертифікат, тому що не володіє такою системою, бо не здійснює в ній діяльність. Приведіть оголошення у відповідність до вимог законодавства та внесіть відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сертифікат буде перевірено та вразі невідповідності будуть внесені зміни протягом періода уточнень.
Період монтажу
Дата подання: 19 серпня 2022 00:39
Дата відповіді: 19 серпня 2022 09:55
Шановний Замовник, в Додатку 2 «Специфікація на закупівлю» зазначена поставка Товару в приміщення складу СЕМЕД. У який термін має бути здійснено монтаж Товару з моменту його поставки?
Відповідь: Постачання та монтаж товару відбувається одноразово за рахунок Постачальника на підставі вимоги-замовлення після укладення договору.
Дозвільні документи
Дата подання: 19 серпня 2022 00:41
Дата відповіді: 19 серпня 2022 10:03
Шановний Замовник! Вкажіть, будь ласка, точний перелік дозвільних документів, які мають бути в наявності при поставці Товару.
Відповідь: Добрий день! Якщо питання стосується п.6 додатку№3, то дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності потрібне у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Щодо підтвердження відповідності
Дата подання: 19 серпня 2022 00:43
Дата відповіді: 19 серпня 2022 10:47
Який документ треба надати для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам.
Відповідь: Добрий день! п.9. Документації (у новій редації):
Документи (копію документів, які підтверджують гарантію та якість товару, при наявності сертифікати якості або інше) щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам:
1.) Сертифікат відповідності;
2.) Декларація відповідності;
3.) Документ підтверджуючий походження, якість, гарантію заводу – виробника на товар (постачальника).

Також, обов'язкова цінова пропозиція (заповнений Додаток №2) відповідно до технічних вимог (додаток № 4).
У разі надання аналогу товару потрібно надати порівняльну таблицю відповідно технічних вимог до кондиціонерів, характеристик товару (з зазначенням країни виробника)
Предмет закупівлі – Товар з послугою
Дата подання: 19 серпня 2022 15:28
Дата відповіді: 19 серпня 2022 15:57
Шановний Замовник! В розділі 1. Загальні положення Тендерної документації визначено вид предмету закупівлі – «Товар», а в проєкті договору предметом закупівлі є «Настінні кондиціонери повітря з монтажем». Оскільки придбання кондиціонерів передбачає їх монтаж, просимо визначити вид предмету закупівлі – Товар з послугою.
Відповідь: Добрий день! У системі не має поняття товар з послугою. Є товар або послуга. За предметом договору це"Товар". За потребою замовника з монтажем.
Форма подачі документів
Дата подання: 19 серпня 2022 15:29
Дата відповіді: 19 серпня 2022 16:01
Відповідно до п. 7 розд.1 Тендерної документації Учасник має: «Разом з пропозицією до початку аукціону подати документи, які вимагаються Замовником згідно Додатків №1-5 по формі згідно додатку №2». Шановний Замовник, Додаток 2 – це Специфікація на закупівлю. Відповідно до якої форми необхідно подавати документи?
Відповідь: Пропозиція по формі згідно додатку №2 + документи, які вимагаються Замовником згідно Додатків №1-5 (у тому числі сама пропозиція)
Врахування вартості монтажу
Дата подання: 19 серпня 2022 15:31
Дата відповіді: 19 серпня 2022 16:06
У Додатку 2 «Специфікація на закупівлю» передбачено, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження. Шановний Замовник, Специфікація на закупівлю має бути без врахування вартості монтажу?
Відповідь: Додаток №2 це форма документу вашої пропозиції. Відповідно до завдання "Настінні кондиціонери повітря з монтажем". Тому специфікація на закупівлю має бути з врахуванням вартості монтажу.
Назви додатків
Дата подання: 20 серпня 2022 11:45
Дата відповіді: 22 серпня 2022 08:01
В п.10 Додатку 3 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» невірно вказані назви Додатку 2 та Додатку 4.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за пильність. Відповідно до суті змісту, назви вказано вірно. У будь-якому разі разом з пропозицією до початку аукціону Учасником подаються документи, які вимагаються Замовником згідно Додатків №1-5.
Шановний Замовник, чи стане причиною відхилення тендерної пропозиції кондиціонер з типом холодоагенту R32?
Дата подання: 22 серпня 2022 10:08
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:07
Відповідь: Доброго дня! Згідно наданих пропозицій будуть перевірятись, порівнюватися технічні вимоги, та прийматися рішення. Згідно документації, у разі надання аналогу товару потрібно надати порівняльну таблицю відповідно технічних вимог до кондиціонерів, характеристик товару (з зазначенням країни виробника)
Чи буде розглядатися аналог кондиціонера з білим кольором внутрішнього блоку? Чи не буде це приводом для відхилення пропозиції?
Дата подання: 22 серпня 2022 10:13
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:10
Відповідь: Доброго дня! Колір не буде привідом для відхилення пропозиції . Але кондиціонер повинен бути ,по технічним характеристикам, на гіршим ніж запропонований .
Характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 22 серпня 2022 10:23
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:16
В Документації з вимогами до закупівлі не визначені діапазони характеристик предмету закупівлі. Чинне законодавство не містить тлумачень, що розуміти під аналогом, а поняття «характеристики не гірші ніж» - суб’єктивне. Користуючись правом, наданим п.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу вказати граничні діапазони усіх технічних параметрів. Або граничні діапазони найбільш важливих для Вас параметрів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У важніше читайте технічні вимоги та характеристики.
Як зв’язатися з уповноваженою особою?
Дата подання: 22 серпня 2022 10:24
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:22
Шановний Замовник, номер телефону, зазначений у тендерній документації, не відповідає. Вкажіть, будь ласка, за яким номером телефону можна зв’язатися з уповноваженою особою.
Відповідь: Доброго дня! На випадок проблем зі стаціонарним телефоном для можливости комунікації додатково опубліковано електронну пошту
Шановний Замовник, як можна визначитися з датою та часом зустрічі для попереднього огляду місця монтажу?
Дата подання: 22 серпня 2022 10:24
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:23
Відповідь: Доброго дня! Визначити можливо за заявкою на електронну пошту
гайка SAE 3/8" - 2 шт, гайка SAE 1/4" - 2 шт,
Дата подання: 22 серпня 2022 10:29
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:25
Шановний Замовник, навіщо Ви вимагаєте додаткових витратних матеріалів ? Оскільки гайки (гайка SAE 3/8" - 2 шт, гайка SAE 1/4" - 2 шт,) входять в комплект до кожного кондиціонеру.
Відповідь: Додаткові витратні матеріали були враховані при розрахунках з врахуванням монтажу
Зміни до договору
Дата подання: 22 серпня 2022 10:32
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:35
У Додатку 5 Договору пункті "2.3. У випадку виявлення порчі, недостачі Покупець зобов’язаний повідомити про це Постачальнику в термін не пізніше ніж за 24 години після приймання Товару з наступним оформленням претензій в 5-ти денний термін" яку нестачу Ви маєте на увазі, якщо передаватимуться кондиціонери згідно видаткової накладної. Просимо внести зміни до договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Даний пункт цілком виправданий для даного товару. Також при заключенні договору з переможцем, згідно п.14 документації ", до проекту договору можуть бути внесені несуттєві уточнюючі зміни.
Виписка або Витяг
Дата подання: 22 серпня 2022 11:51
Дата відповіді: 22 серпня 2022 13:03
В п.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» вказано: Виписка або «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб» носить інформативний характер при розгляді пропозиції та відсутність даного документа не вважається причиною для відхилення пропозиції. Шановний Замовник, на виконання положень п. 177.8 Податкового кодексу України, фізична особа-підприємець – надає юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, з якими має господарські відносини, копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (витяг або виписку з Єдиного державного реєстру, в яких зазначаються види діяльності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У вимозі положень п. 177.8 Податкового кодексу України ключове: ...з якими має господарські відносини. Дані документи будуть потрібні при підписанні договору. Тому на етапі вибору переможця Замовник просить таку виписку або витяг, так як згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-16-007960-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Онищенко О.В., Код ЄДРПОУ:2879814314
Дата подання: 09 вересня 2022 08:09
Невідповідність умовам тендерної документації
Шановний Замовник!
Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до п.18 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає ВСІМ умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною. Проте, ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Федотова А.В. виявлені наступні порушення вимог:
‒ У Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників Оголошення про проведення закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вами встановлений кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з підтверджуючими посвідченнями про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. На підтвердження цього пункту ФОП Федотов А.В. не надав у складі пропозиції копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником (наказ про призначення, трудовий договір, повідомлення до територіального органу ДПС України про прийняття працівника, тощо) та підтверджуючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. Ця інформація не є конфіденційною згідно із ЗУ «Про захист персональних даних». До речі, фізичні особи-підприємці несуть відповідальність в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ та податків згідно ст. 265 КЗпП, ч. 3 ст. 41 КУпАП.
‒ У Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників Оголошення про проведення закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вами встановлений кваліфікаційний критерій - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з п.п. 21 і 34 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В даному випадку за ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015: 4251. ФОП Федотов А.В. надав аналогічні договори за ДК 021:2015:3971, порушивши цим вимоги тендерної документації. До того ж, копії цих договорів не завірені підписом уповноваженої посадової особи та не скріплені печаткою. Відповідний допис без печатки додано за допомогою графічного редактору з іншого документу. До речі, підроблення документів передбачає правову відповідальність відповідно до статті 358 Кримінального кодексу України.
‒ Відповідно до визначення у пп.3.10 п.3 Національного стандарту України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженого наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97 копія документа - це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках — деяких його зовнішніх ознак. Керуючись визначенням, ФОП Федотов А.В. не виконав вимог, визначених у Додатку 3, оскільки надав копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, копію паспорту, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу менші за розміром ніж оригінали, поганої, не чіткої якості – не придатної для прочитання.
‒ У Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників Оголошення про проведення закупівлі Вами встановлена вимога щодо надання контактної інформації компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) за формою у додатку № 1. ФОП Федотов А.В. не виконав вимог, визначених у Додатку 3, оскільки надав частково заповнену інформаційну довідку про учасника.
‒ У Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників Оголошення про проведення закупівлі Вами встановлена вимога щодо надання документів, які підтверджують гарантію та якість товару. ФОП Федотов А.В. не виконав вимог, визначених у Додатку 3, оскільки надав копію сертифікату відповідності з вичерпаним терміном дії.
‒ У Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників Оголошення про проведення закупівлі Вами визначена вимога щодо надання довідки з підтверджуючими документами про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. ФОП Федотов А.В. не виконав вимог, визначених у Додатку 3, оскільки не надав документів, підтверджуючих наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
‒ Відповідно до п.2 ч.291.4 ст. 291 Податкового кодексу України платники єдиного податку, які відносяться до другої групи не можуть надавати послуги юридичним особам, які перебувають на загальній системі оподаткування (при наданні таких послуг застосовується ставка єдиного податку, що відповідає умовам оподаткування ФОП третьої групи). ФОП Федотов А.В. перебуває на другій групі оподаткування. До речі, ухилення від сплати податків передбачає правову відповідальність відповідно до статті 212 Кримінального кодексу України.
Зважаючи на виявлені порушення, тендерна пропозиція ФОП Федотова А.В має бути відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовник! Ви, як представник закладу охорони здоров’я, що рятує життя бійців-захисників прав, свобод та незалежності народу України, вважаєте доцільним мати договірні відношення з підприємцями, які порушують Закони України та ухиляються від сплати податків державі, за яку зараз гинуть люди?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2022 16:19
Шановний учасник! Переможець процедури закупівлі надав всі необхідні документи. Що стосується виконання робіт, то переможець надав довідку, що у своїй діяльності він має залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору.
Що стосується аналогічних договорів, Законом України про публічні закупівлі у ст. 16 п2 пп3 зазначається : «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», тобто не сказано про конкретні критерії вибору. Також зазначаємо, що всі аналогічні договори завірені підписом уповноваженої посадової особи та скріплені печаткою.
Тендерною документацією вимагалось надати:
1. Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ);
2. Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб або фізичних осіб.
Учасником ФОП Федотовим Антоном Валерійовичем було надано всі необхідні документи, які придатні до читання.
Що стосується форми оподаткування учасника ФОП Федотова Антона Валерійовича, це питання не в компетенції КП “ОЦЕМД та МК”ДОР”, а органів , які мають такі повноваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 197 995,00
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онищенко О.В. 198 900,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техмамонтаж" 199 500,00
UAH з ПДВ
195 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 09:02
Електронний підпис
24 серпня 2022 09:02
Scan Д ЕМС TCL_1661234254.pdf
24 серпня 2022 09:02
UKR_SIRIUS_MANUAL.rar
24 серпня 2022 09:02
Реєстр документів.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
UKR_SIRIUS_MANUAL.rar.p7s
24 серпня 2022 09:02
Аналогічні договори.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
Документи.pdf
24 серпня 2022 09:02
Аналогічні договори.pdf
24 серпня 2022 09:02
TCL1_1661234254.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
TCL2_1661234254.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
Scan СЕТ TCL_1661234254.pdf
24 серпня 2022 09:02
TCL2_1661234254.pdf
24 серпня 2022 09:02
Документи.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
TCL1_1661234254.pdf
24 серпня 2022 09:02
Цінова_пропозиція.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
Scan СЕТ TCL_1661234254.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
Scan Д ЕМС TCL_1661234254.pdf.p7s
24 серпня 2022 09:02
Цінова_пропозиція.pdf
24 серпня 2022 09:02
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 серпня 2022 15:05
Електронний підпис
30 серпня 2022 15:01
6 Додаток _5.doc.p7s
30 серпня 2022 15:01
6 Додаток _5.doc
30 серпня 2022 14:47
Електронний підпис
30 серпня 2022 14:46
1.3 Буклет OSAKA.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
1.8 лист ТОВ ТЕХНО МИР.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
4.9 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.doc.p7s
30 серпня 2022 14:46
1.3 Буклет OSAKA.pdf
30 серпня 2022 14:46
4.6 Витяг єдр.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
4.6 Витяг єдр.pdf
30 серпня 2022 14:46
5.1 Додаток 2 Пропозиція.doc
30 серпня 2022 14:46
1.8 лист ТОВ ТЕХНО МИР.pdf
30 серпня 2022 14:46
2 Довідки_студенти.pdf
30 серпня 2022 14:46
4.9 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.doc
30 серпня 2022 14:46
1.7 Сертифікат дилера.pdf
30 серпня 2022 14:46
1.9 лист 2 ТОВ ТЕХНО МИР.pdf
30 серпня 2022 14:46
2 Довідки_студенти.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
1.4 Висновок ДСЕЕ Osaka.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
1.7 Сертифікат дилера.pdf.p7s
30 серпня 2022 14:46
1.4 Висновок ДСЕЕ Osaka.pdf

Публічні документи

30 серпня 2022 13:50
Електронний підпис
30 серпня 2022 13:48
3.pdf
30 серпня 2022 13:48
14.pdf
30 серпня 2022 13:48
5.pdf
30 серпня 2022 13:48
1.pdf
30 серпня 2022 13:48
4.pdf
30 серпня 2022 13:48
7.pdf
30 серпня 2022 13:48
15.pdf
30 серпня 2022 13:48
10.pdf
30 серпня 2022 13:48
13.pdf
30 серпня 2022 13:48
12.pdf
30 серпня 2022 13:48
18.pdf
30 серпня 2022 13:48
9.pdf
30 серпня 2022 13:48
2.pdf
30 серпня 2022 13:48
17.pdf
30 серпня 2022 13:48
8.pdf
30 серпня 2022 13:48
6.pdf
30 серпня 2022 13:48
16.pdf
30 серпня 2022 13:48
19.pdf
30 серпня 2022 13:48
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП Онищенко О.В.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техмамонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
Переможець 179 999,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2022 15:28

Документи

07 вересня 2022 15:28
Електронний підпис
07 вересня 2022 15:27
Пр-л № 170 від 07.09.22.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2022 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2022 15:28
Електронний підпис
07 вересня 2022 15:27
Пр-л № 170 від 07.09.22.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2023 00:35
Електронний підпис укладений
16 вересня 2022 13:07
Д-р №175 від 15.09.22.PDF укладений
16 вересня 2022 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 179 999,00
UAH