Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, " Папір офісний формату А3, А4, А5"
Очікувана вартість
333 475,00 UAH
UA-2022-08-16-006861-a ● bcc01af248694169ab9ec6e035a6f9de
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО - ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01527695 |
Вебсайт: | http://www.insat.org.ua |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 57 |
Контактна особа: |
Микола Мелашенко +380632008172 mmelashenko@insat.org.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2022 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2022 14:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2022 14:10 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2022 12:49 |
Очікувана вартість: | 333 475,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 334,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 пачок
ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, " Папір офісний формату А3, А4, А5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, Київська область, Київ, пр-кт Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець здійснює передоплату Товару в розмірі 50 % його вартості, протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору Сторонами | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Поставка товару | . Остаточний розрахунок, 50% вартості Товару, протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної, яка свідчить про поставку Товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2022 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2022 15:06 |
оголошення.docx | |
16 серпня 2022 15:06 |
договір папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-16-006861-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 19 серпня 2022 14:57
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-16-006861-a на закупівлю ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А3, А4, А5), де Замовником виступає Державне підприємство «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 та А5 (позиції №2 та 3) були встановлені для конкретної торгівельної марки, а саме Zoom з конкретними технічними показниками. Зважаючи на це інші марки паперу з кращими показниками, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Білизна СІЕ:150, Яскравість ISO: 95%. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4 та А5 (позиції №2 та 3), а саме показники: Білизна СІЕ: не менше150, Яскравість ISO: не менше 95% для надання більш якіснішого паперу та забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4 та А5 (позиції №2 та 3), а саме показники: Білизна СІЕ: не менше150, Яскравість ISO: не менше 95% для надання більш якіснішого паперу та забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 08:18
Повідомляємо, що технічні вимоги до паперу А4, А5, перегляду не підлягають, оскільки саме вказані параметри ( % білизни/яскравості, непрозорість) повністю відповідають потребам Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
326 100,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
05 вересня 2022 15:39
|