Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - 8 одиниць. Код ДК 021:2015 - 50316000-3. Код ДК 021:2015 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI
Очікувана вартість
21 360,00 UAH
UA-2022-08-16-006197-a f5717e5023434049b1b54455f3efa8c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
380567933546
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2022 17:00
Очікувана вартість: 21 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3 Вимог до предмету закупівлі. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - 8 одиниць. Код ДК 021:2015 - 50316000-3. Код ДК 021:2015 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за надані послуги_ здійснюється Замовником по факту _наданих послуг_на підставі підписаних актів прийому-передачі наданих послуг_ на 10_-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за надані послуги_здійснюється Замовником на 10 банківський день від дати фактично наданих послуг_за умови наявності належним чином оформленого акту прийому-передачі наданих послуг. Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2022 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 14:38
оголошення СПРОЩЕНА+ Додаток 2.doc
16 серпня 2022 14:38
Додаток 4.docx
16 серпня 2022 14:38
ДОДАТОК 1.docx
16 серпня 2022 14:38
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ 17 800,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2022 15:28
Інваліди.pdf
22 серпня 2022 15:28
Працівники.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Договір екваєр 2022.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Довідка Виробник.pdf
22 серпня 2022 15:28
Договір виробник.pdf
22 серпня 2022 15:28
Витяг.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Діяльність ліцензія.pdf
22 серпня 2022 15:28
Довідка Виробник.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Договір.pdf
22 серпня 2022 15:28
Договір.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Право підпису.pdf
22 серпня 2022 15:28
Право підпису.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Довідка ЦСО.pdf
22 серпня 2022 15:28
Довідка банк.pdf
22 серпня 2022 15:28
Інваліди.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Довідка ЦСО.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Договір виробник.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Підрядники.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Довідка банк.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Підрядники.pdf
22 серпня 2022 15:28
Працівники.pdf
22 серпня 2022 15:28
Договір екваєр 2022.pdf
22 серпня 2022 15:28
Довкілля.pdf
22 серпня 2022 15:28
Витяг.pdf
22 серпня 2022 15:28
Довкілля.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Діяльність ліцензія.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:28
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
Переможець 17 800,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 15:46

Документи

31 серпня 2022 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2022 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2023 15:33
22311.jpeg укладений
17 квітня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:59
Повідомлення про внесення змін.jpeg зміни до договору
28 грудня 2022 14:58
ДУ-1 ТО РРО скан.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 10:45
ТО РРО скан.pdf укладений
12 вересня 2022 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 11.4 договору та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) – «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2023 зі збільшенням суми на 3 115,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 17 800,00 грн без ПДВ до 20 915,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НАС-22311/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НАС - 22311/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 12 905,00
UAH