Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
4 100,00 UAH
UA-2022-08-16-005037-a bef5a70a703942de81fc93847b0156fc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Філіпова

+380997609155 zp_irina_f@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40477689
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Антоновича Володимира, будинок 22, корпус 2
Контактна особа: Ірина Філіпова
+380997609155
zp_irina_f@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 13:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2022 13:25
Очікувана вартість: 4 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 штуки
Конверт поштовий DL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перемоги, буд.129
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1400 штуки
Конверт поштовий С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перемоги, буд.129
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2022 13:45
Електронний підпис
16 серпня 2022 13:27
Проєкт договору.doc
16 серпня 2022 13:27
Оголошення_конверти.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій