Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – (Хліб)»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2022-08-16-003839-a 8403c64774a34cd08f99cf8f3eec9e86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 10:00
Початок аукціону: 26 серпня 2022 11:47
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Закупівля у воєнний час проводяться відповідно до Постанови №169 зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кілограми
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
15000 кілограми
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2022 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 12:09
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
16 серпня 2022 12:07
Оголошення хліб.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД" 592 800,00
UAH з ПДВ
592 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 640 200,00
UAH з ПДВ
640 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 661 800,00
UAH з ПДВ
661 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 12:32
Електронний підпис
24 серпня 2022 12:30
1.Виписка.pdf
24 серпня 2022 12:30
19.Дозвіл на викиди.pdf
24 серпня 2022 12:30
20.Довідка, стаття 17.pdf
24 серпня 2022 12:30
11.ДОГОВІР оренди ЦМК.pdf
24 серпня 2022 12:30
3.Витяг ПДВ.pdf
24 серпня 2022 12:30
Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2022 12:30
1.1. Витяг.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 11:34
Електронний підпис
22 серпня 2022 11:29
10Цінова пропозиція.PDF
22 серпня 2022 11:29
3-9Установчі.rar
22 серпня 2022 11:29
11-13Проект договору.rar
22 серпня 2022 11:29
1-2Повноваження.rar
22 серпня 2022 11:29
32-58Технічні.rar
22 серпня 2022 11:29
14-31Технічні.rar

Публічні документи

23 серпня 2022 09:41
Електронний підпис
23 серпня 2022 09:39
1 витяг Каштан 2022.pdf
23 серпня 2022 09:39
11 декларація Хліб.pdf
23 серпня 2022 09:39
12. техпаспорт СА6900ВК.pdf
23 серпня 2022 09:39
16 захист довкілля.pdf
23 серпня 2022 09:39
17 ПРОПОЗИЦІЯ Хліб.pdf
23 серпня 2022 09:39
2 копія Статуту 14.02.2022.pdf
23 серпня 2022 09:39
5. наказ на керівника.pdf
23 серпня 2022 09:39
9 довідка про e-mail.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД"

ТОВ "МИЗА"

ТОВ "Каштан-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД"
#43264658
Переможець 592 800,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 14:34

Документи

26 серпня 2022 14:33
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:32
ПОВІДОМЛ ПРО НАМІР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД"
#43264658
592 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 14:33
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:32
ПОВІДОМЛ ПРО НАМІР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 12:33
ДОДАТКОВА УГОДА №5 ДО ДОГОВОРУ №389 хліб.pdf зміни до договору
05 травня 2023 12:33
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2023 10:29
Додатковаугода №4 до договору №389.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 10:27
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:17
Додатковаугода №3 від 389-20%.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:52
ДОД УГОДА № 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 10:26
Додаткова угода №1 до договору №389.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 10:25
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 10:19
ДОГОВІР.pdf укладений
30 серпня 2022 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення договору
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) дійшли до згоди укласти цю додаткову угоду до Договору № від (далі - Договір) про наступне. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. 1.1. Пункт 6.2 Договору викласти в наступній редакції: «6.2. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 01.06.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами діючого договору, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 2 від 29.12.2022р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущеням технічної помилки при укладанні договору
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та суми договорунп 5,70грн.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 633 201,60
UAH (в тому числі ПДВ 105 533,60 UAH)