Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна) (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці (коригування)»
Очікувана вартість
244 840,00 UAH
UA-2022-08-16-002711-a 9289549ca5664d7c8e02b3df80bde994
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 29 серпня 2022 12:51
Очікувана вартість: 244 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 224,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна) (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду у розмірі, що не перевищує 1,5% від підсумку глав 1-9 вартості виконаних будівельно-монтажних робіт на Об’єкті за підрядним Договором за звітний період, у відповідності до п. 5.8.13 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами, за наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні абз. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3. Ненадходження коштів від головного розпорядника на реєстраційний рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державної казначейської служби України Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ" 172 200,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 155 000,00
UAH з ПДВ
129 939,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 195 576,00
UAH з ПДВ
129 940,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 серпня 2022 18:21
Електронний підпис
26 серпня 2022 18:20
СТАТУТ.pdf
26 серпня 2022 18:20
Наказ на керівника.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
ДУ _3.pdf
26 серпня 2022 18:20
Опис змін.pdf
26 серпня 2022 18:20
ДУ _3.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
СТАТУТ.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
ДУ №1 до договору №67.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
Довідка субпідряд.pdf
26 серпня 2022 18:20
Довідка субпідряд.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
Наказ на керівника.pdf
26 серпня 2022 18:20
Довідка аналогія.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
Опис змін.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
Довідка аналогія.pdf
26 серпня 2022 18:20
ДУ №1 до договору №67.pdf
26 серпня 2022 18:20
паспорт директора.pdf
26 серпня 2022 18:20
Довідка працівники.pdf
26 серпня 2022 18:20
Довідка працівники.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
сертифікат Прика М.В..pdf
26 серпня 2022 18:20
паспорт директора.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:20
Лист по повноваженню.pdf

Публічні документи

26 серпня 2022 20:40
Електронний підпис
26 серпня 2022 20:39
Електронний підпис
26 серпня 2022 20:37
9. Пропозиція.pdf.p7s (1).zip
26 серпня 2022 20:37
9. Пропозиція.pdf
26 серпня 2022 20:37
відгук рівненська.pdf
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093224.148.pdf
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093224.148.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
акт огляду горького.pdf
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093125.595.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Витяг.pdf
26 серпня 2022 20:37
Виписка.pdf
26 серпня 2022 20:37
КОД ІПН.pdf
26 серпня 2022 20:37
договір 416 з додатками.pdf
26 серпня 2022 20:37
відгук кармелюка.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093125.595.pdf
26 серпня 2022 20:37
Паспорт.pdf
26 серпня 2022 20:37
розрахунок Горького.pdf
26 серпня 2022 20:37
Сертифікат.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Диплом.pdf
26 серпня 2022 20:37
Диплом.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
графік горького.pdf
26 серпня 2022 20:37
Довідка (1) (1).zip
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T095510.640.pdf
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093259.188.pdf
26 серпня 2022 20:37
відгук рівненська.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
11. розяснення статут.pdf
26 серпня 2022 20:37
КОД ІПН.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Паспорт.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
графік горького.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Виписка.pdf.p7s (1).zip
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T095510.640.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Витяг.pdf.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
Сертифікат.pdf
26 серпня 2022 20:37
відгук кармелюка.pdf
26 серпня 2022 20:37
Довідка (1) (1).zip.p7s.zip
26 серпня 2022 20:37
file - 2022-08-17T093259.188.pdf.p7s.zip

Публічні документи

26 серпня 2022 17:12
Електронний підпис
26 серпня 2022 16:20
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2022 16:20
Лист про код доступу.pdf
26 серпня 2022 16:20
Наказ на директора.pdf
26 серпня 2022 16:20
Паспорт директора.pdf
26 серпня 2022 16:20
Проект договору.pdf
26 серпня 2022 16:20
Пропозиція.pdf
26 серпня 2022 16:20
Рішення учасника.pdf
26 серпня 2022 16:20
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ"
#32865587
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 10:35
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2988908334
Переможець 129 939,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2988908334
129 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 14:49
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2023 15:37
ДД 3 - ТН - КР - Горького.pdf зміни до договору
13 квітня 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:09
ДД 2 - ТН - Горького.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:39
ДД 1 - ТН - КР Горького.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:38
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 14:31
Т-Н - Горького.pdf укладений
14 вересня 2022 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 129 939,00
UAH