Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточний ремонт дорожнього покриття вул. Михайла Драгоманова, місто Новоград – Волинський) за «ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Очікувана вартість
170 747,00 UAH
UA-2022-08-15-010040-a 2fff002dbec24bd499970d1beb2d08fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Бакало

+380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЖИТЛОСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 36229211
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45
Контактна особа: Галина Бакало
+380964056594
uokpnvgitloservis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 23:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 170 747,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 853,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточний ремонт дорожнього покриття вул. Михайла Драгоманова,
місто Новоград – Волинський) за «ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вул. Михайла Драгоманова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», протягом 15 банківських днів та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2022 23:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 23:24
Оголошення _ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ_вул. М. Драгоманова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" 168 190,80
UAH з ПДВ
168 190,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 16:26
Електронний підпис
23 серпня 2022 16:26
Електронний підпис
23 серпня 2022 16:13
Проект договору.pdf
23 серпня 2022 16:12
СТАТУТ нова ред. 2020 к.pdf
23 серпня 2022 16:12
Наказ про призначення.pdf
23 серпня 2022 16:11
Ідентифікаційний код.pdf
23 серпня 2022 16:10
Паспорт директор.pdf
23 серпня 2022 16:09
Витяг від 22.06.2022.pdf
23 серпня 2022 16:03
скан. труд. водії.pdf
23 серпня 2022 16:01
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
Переможець 168 190,80
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 23:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 23:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
168 190,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 23:05
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 22:51
ДУ1до договору255.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 22:29
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 10:23
Договір 255_М.Драгоманова.pdf укладений
30 серпня 2022 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання послуг в зв'язку з винекненням об'єктивних обставин підрядника.
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML