Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2022-08-15-008966-a ● 4b86a208e90449f4922c84d9ac42d989
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Балаболов Андрій 380445299594 plankmkl12A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2022 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 12:50 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Крупа вівсяна, фасування до 50 кг., ДСТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2022 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2022 16:48 |
Договір.docx | |
15 серпня 2022 16:48 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-15-008966-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Савченко Віра Степанівна", Код ЄДРПОУ:2307016525
Дата подання: 01 вересня 2022 21:42
Не правомірне визнання переможцем
Відповідно п.6 Оголошення (Документація) Замовником вимагалося "Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається Покупцю за Договором (гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання зазначених на упаковці товару)".
ПП Торгпродсервіс не надав в складі своєї пропозиції такої гарантії.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПП Торгпродсервіс, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ПП Торгпродсервіс не надав в складі своєї пропозиції такої гарантії.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПП Торгпродсервіс, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 08:41
Відповіддно до п. 6 документації Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- цінову пропозицію до предмета закупівлі, відповідно до специфікації проекту договору;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або документи що засвідчують санітарну обробку транспорту;
- копії документів, що підтверджують якість та безпечність товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України), обов’язково в документі що засвідчує якість, має бути зазначений ДСТУ;
- особисту медичну книжку водія (експедитора).
Гарантійний лист що Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається Покупцю за Договором (гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання зазначених на упаковці товару) - не вимагався, на підтвердження, Учасником були надані документи що підтверджують якість та безпечність товару.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- цінову пропозицію до предмета закупівлі, відповідно до специфікації проекту договору;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або документи що засвідчують санітарну обробку транспорту;
- копії документів, що підтверджують якість та безпечність товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України), обов’язково в документі що засвідчує якість, має бути зазначений ДСТУ;
- особисту медичну книжку водія (експедитора).
Гарантійний лист що Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається Покупцю за Договором (гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання зазначених на упаковці товару) - не вимагався, на підтвердження, Учасником були надані документи що підтверджують якість та безпечність товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
10 350,00
UAH з ПДВ
|
10 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Савченко Віра Степанівна" |
11 945,00
UAH з ПДВ
|
11 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" |
14 550,00
UAH з ПДВ
|
14 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
10 350,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 17:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2022 14:22
|
Договір №395 Крупа вівсяна.pdf | укладений |
08 вересня 2022 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Крупа вівсяна, фасування до 50 кг., ДСТУ | 500 | кілограми |
20,70
UAH з ПДВ
|