Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канів
Очікувана вартість
16 321 853,22 UAH
UA-2022-08-15-007816-a bb6e040050584c7a8ca21b3f01e01c6d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабій Борис Вадимович

+380472372393 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Бабій Борис Вадимович
+380472372393
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або декількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно частини 2 статті 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову аналогічну закупівлю в того самого постачальника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера замовником. 28 липня 2021 року між Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації та ТОВ ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ було укладено договір №30 на виконання робіт, а саме: ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ⹂Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канівˮ на суму 113 297 786,41 грн. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором виникла потреба у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, які збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно статті 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом ⹂Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канівˮ та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт (16 321 853,22 грн) становить 17,04% від вартості головного (первинного) договору, ціна якого була зменшена додатковою угодою до даного договору (95 803 572,65 грн), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВ ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ, що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедуру на закупівлю робіт, так як загальна вартість додаткових робіт (16 321 853,22 грн) становить 17,04% від вартості головного (первинного) договору, що не перевищує 50 відсотків. Відповідно до п. 5 частини 2 статті 40 Закону - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, уповноваженою особою було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт з будівництва згідно робочого проекту ⹂Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канівˮ. На запит Замовника від 09.08.2022 ТОВ ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ документально підтвердило відповідність вимогам Замовника та Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 26 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 16321853.22UAH з ПДВ
Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, місто Канів, вулиця Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

15 серпня 2022 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 15:49
експертиза.pdf
15 серпня 2022 15:49
технічне завдання.pdf
15 серпня 2022 15:49
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ
#33658865
Переможець 16 321 853,22
UAH з ПДВ
15 серпня 2022 16:29

Документи

15 серпня 2022 16:29
Електронний підпис
15 серпня 2022 16:27
Протокол УО 7-9 (намір)
15 серпня 2022 16:27
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ⹂РОСТДОРСТРОЙˮ
#33658865
16 321 853,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2022 16:29
Електронний підпис
15 серпня 2022 16:27
Протокол УО 7-9 (намір)
15 серпня 2022 16:27
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 13:56
додаткова угода _ 8 від 20.12.2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 13:54
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 14:25
додаткова угода 7 від 29.09.2023.pdf зміни до договору
29 вересня 2023 14:24
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 09:17
Додаткова угода _ 6 від 31.08.2023.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 09:17
Електронний підпис укладений
02 серпня 2023 14:51
ДУ _ 5 від 31.07.2023.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 14:50
Електронний підпис укладений
03 липня 2023 09:58
Додаткова угода _ 4 від 30.06.2023.pdf зміни до договору
03 липня 2023 09:48
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 14:34
додаткова угода 3 від 27.03.2023.pdf зміни до договору
27 березня 2023 14:32
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:54
ду 2 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 13:53
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 20:00
ДУ 1 до договору _2.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 19:59
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 17:41
договір №2 від 26.08.2022 укладений
26 серпня 2022 17:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канів 1 роботи 16 321 853,22
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вiдповiдно до пункту 3.3.1 договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону Украi"ни «Про публiчнi закупiвлi» зменшити суму договору на 387 031,20 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в такiй редакцir: «3.1. Цiна Договору визначаеться на пiдставi договiрної цiни (додаток 1 до Договору) i становить 15 934 822,02 грн. (п'ятнадцять мiльйонiв дев'ятсот тридцять чотири тисячi вiсiмсот двадцять двi гривнi 02 коп.), в тому числi ПДВ 2 655 803,67 грн. Вартiсть робiт по Договору на 2022 рiк становить 15 934 822,02 грн. Бюджетнi зобов'язання за Договором виникають у разi наявностi та в межах бюджетних асигнувань на цi цiлi, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштiв. » 2. Внести змiни до Додатку 1. Договiрна цiна, Додатку 2 Календарний графiк, Додатку 3 План фiнансування, Додатку 4. Протокол узгодження цiн на матерiальнi ресурси та викласти rx в новiй редакцiї.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Відповідно до частини 4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 15 934 822,02 грн. (п'ятнадцять мільйонів дев’ятсот тридцять чотири тисячі вісімсот двадцять дві гривні 02 коп.), в тому числі ПДВ 2 655 803,67 грн. Вартість робіт по Договору на 2022 рік становить 13 149 109,36 грн. (тринадцять мільйонів сто сорок дев’ять тисяч сто дев’ять гривень 36 коп.), в тому числі ПДВ – 2 191 518,23 грн. Вартість робіт по Договору на 2023 рік становить 2 785 712,66 грн. (два мільйони сімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот дванадцять гривень 66 коп.), у тому числі ПДВ – 464 285,44 грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.» 1.2.Додати до Розділу 5 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПІДРЯДНИКА» пункт 5.1.9 та викласти його в наступній редакції: «5.1.9. Підрядник приступає до виконання робіт тільки після письмового погодження Замовника.» 1.3. Внести зміни до п. 2.1. та викласти його в наступній редакці: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 31.12.2023 року (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору). Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника. 1.4. Внести зміни до пункту 21.1 та викласти в наступній редакції: «21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 1.5. Додати до Розділу 22 «ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОГОВІР ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ» пункт 22.3 та викласти його в наступній редакції: «22.3. Замовник залишає за собою право розірвання договору в односторонньому порядку.» 2. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік, Додатку 3 План фінансування та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Розділу договору «АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» та викласти в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації Код за ЄДРПОУ 40422357 Юридична адреса: 18000, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223 тел./факс (0472) 37-29-10, 50-02-86, 50-03-94 E-mail: IBAN: UA928201720344291035459094996 Заступник директора – начальник управління капітального будівництва ____________ О.Ф.Мацко м.п. ПІДРЯДНИК: ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» Юридична адреса: 65009, м. Одеса, вул. Генуезька, 1-А Фактична адреса: 67625, Одеська обл., Біляївський р-н, с. Дачне, вул. Армійська, 1-В Код ЄДРПОУ 33658865 IBAN: UA213282090000026006311137001 в ПАТ Акціонерний банк «Південний», МФО 328209, ЄДРПОУ:20953647 Тел. (048) 784-75-30 Начальник дільниці ___________ М.С.Удалов м.п. 1.2. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Відповідно до частини 4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 15 934 822,02 грн. (п'ятнадцять мільйонів дев’ятсот тридцять чотири тисячі вісімсот двадцять дві гривні 02 коп.), в тому числі ПДВ 2 655 803,67 грн. Вартість робіт по Договору на 2022 рік становить 13 149 109,36 грн. (тринадцять мільйонів сто сорок дев’ять тисяч сто дев’ять гривень 36 коп.), в тому числі ПДВ – 2 191 518,23 грн. Варітсть виконаних робіт у 2023 році становить 0,00 грн. Вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 2 785 712,66 грн. (два мільйони сімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот дванадцять гривень 66 коп.), у тому числі ПДВ – 464 285,44 грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.» 1.2. Внести зміни до п. 2.1. та викласти його в наступній редакці: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 31.12.2024 року (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору). Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника. 1.3. Внести зміни до пункту 21.1 та викласти в наступній редакції: «21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 2. Внести зміни до Додатку 2 Календарний графік, Додатку 3 План фінансування та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від Канівської районної державної адміністрації до підйому на могилу Т.Г. Шевченка), м. Канів 1 15 934 822,02
UAH з ПДВ