Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Сумського обласного центру з гідрометеорології за адресою м.Суми, вул. Героїв Сумщини, 1
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2022-08-15-004538-a eeb73ecef02448609817f36d6756911c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Юлія Олександрівна

+380542770649 pgdsumy@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський обласний центр з гідрометеорології
Код ЄДРПОУ: 21121370
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Героїв Сумщини, будинок 1
Контактна особа: Нестеренко Юлія Олександрівна
+380542770649
pgdsumy@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 13:37
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,72%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Сумського обласного центру з гідрометеорології за адресою м.Суми, вул. Героїв Сумщини, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Героїв Сумщини,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату робіт за даним Договором протягом 15 банківських днів після підписання акту здачі-приймання робіт шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бітумна черепиця
Дата подання: 15 серпня 2022 19:39
Дата відповіді: 16 серпня 2022 13:24
Доброго дня. Шановний замовнику! В техзавданні передбачено улаштування покрівлі з бітумної черепиці "Tegola". Чи можно врахувати в пропозиції бітумну іншого виробника з гарантією не менше 30 років?
Відповідь: Доброго дня! Так, Ви можете врахувати в пропозиції бітумну черепицю іншого виробника з гарантією не менше 30 років. Матеріали, що використовуються для виконання робіт, повинні мати необхідні сертифікати з такими гарантіями від виробника:
- Відповідає нормам пожежної безпеки;
- Зберігає водонепроникність при дотриманні умов надання даної гарантії;
- Зберігає стійкість до нормальних атмосферних впливів;
- Зберігає стабільність кольору, з урахуванням натуральних змін, пов’язаних з впливом атмосферних явищ;
- Повинна бути стійкою до біологічних впливів (цвілі, поширенню моху).
Склад покрівельного покриття :
- основа матеріалу - скловолокно не менше 1 мм ;
- базальтовий гранулят, який стійкий до висипання.
Бітумна черепиця
Дата подання: 16 серпня 2022 16:38
Дата відповіді: 17 серпня 2022 11:40
Зазначена в техзавданні бітумна черепиця російського виробництва. Внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня! На офіційному сайті “Tegola» зазначено, що це Італійський концерн IWIS, заснований у 1977 році, – виробник бітумної черепиці під торгівельною маркою TEGOLA. На сьогоднішній день корпорація включає в себе 10 заводів, що знаходяться в різних куточках світу.
Ми розглядаємо і інших виробників з аналогічними характеристиками, які не суперечать постанови КМУ України від 9 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Обрешітка
Дата подання: 16 серпня 2022 19:54
Дата відповіді: 17 серпня 2022 11:11
Технічним завданням передбачено улаштування бітумної черепиці 404 м2. Розцінка на монтаж застосована як для металочерепиці, тобто з улаштуванням решетування з дошок. Виключається ж улаштування решетування лише близько 121 м2. На нашу думку це технічна помилка, і вилучати потрібно решетування 404 м2. Внесіть зміни
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що в нашому технічному завданні передбачено розбирання лат (решетування) з дощок з прозорими 121,2 м2, так як в нас вже є наявне решетування, та заміни потребує лише його частина.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-15-004538-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 27 серпня 2022 05:47
Пропозиція не відповідає умовам оголошення
1. Відовідно до п. 10 додатку 1 учасником повинна бути надана у складі пропозиції "Копія Дозволу або Декларації Держпраці на виконання робіт на висоті."
ФОП Моренець А.В. не надав у складі пропозиції ні того ні іншого документу.
Посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо виконання робіт на висоті на 2 особи, не замінює дозвіл або декларацію, які видаються або реєструються органами Держпраці.
Крім того ці робітники не зазначені в довідці про наявність працівників. Також відсутні документи, що підтверджують їх кваліфікацію, як того вимагає оголошення.
2.Відповідно до п. 13 додатку 1:
"Відгуки від замовників про виконання умов договору в повному обсязі, адресованого на
ім'я Замовника закупівлі, з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці, складеній
за Формою 4 Додаток 1. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та
датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі
ргоzoгго, також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення), містити
інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність
виконання умов договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень. Відгук повинні
надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору."
Тобто відгук повинен бути наданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі та містити назву закупівлі замовника та номер оголошення).
Відгук, наданий у складі пропозиція ФОП Моренець не відповідає вимогам оголошення.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця в даній закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Моренець А.В., як таку, що не відповідає умовам оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2022 15:12
Ретельніше розглянувши вимогу учасника , уповноважена особа зазначає, що:
1. Лист-відгук, у складі пропозиції ФОП Моренця Андрія Володимировича зроблений на фірмовому бланку підприємства, з яким було укладено договір відповідно за Формою 4 Додаток 1, містить номер та дату видачі відгуку, яка є не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі в системі ргоzoгго. Лист-відгук містить інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень та наданий до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору.
2. В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати копії Дозволу або Декларації Держпраці на виконання робіт на висоті. ФОП Моренець А.В. надав документи з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» в складі комісії, якої були представники з Управління Держпраці в Сумській області. Ми вважаємо, що надані документи відповідають нашим вимогам.
ФОП Моренець А.В. додатково надав копію наказу про прийняття на роботу працівників, які були зазначені в посвідченнях.
Додатково повідомляємо,що ФОП Моренець А.В. в Локальному кошторисі пропонує встановлення конькового клапану для забезпечення ефективної вентиляції покрівлі, що відсутнє в пропозиції Авангард-Н.
В договорі Авангард-Н не надав гарантію на належний експлуатаційний стан виконаних робіт, в ту чергу як ФОП Моренець А.В. надав гарантію 5 р.
Вважаю, що документи надані у складі пропозиції ФОП Моренця А.В. задовольняє вимогам Замовника. Також його пропозиції є більш економічно вигідною та якісною, відповідає принципам здійснення публічних закупівель та максимально сприяє ефективному використанню бюджетних коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Моренець А.В. 659 973,06
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 649 899,98
UAH з ПДВ
639 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 16:33
Електронний підпис
22 серпня 2022 16:32
Акт огляду.pdf
22 серпня 2022 16:32
довідка пр учасника.pdf
22 серпня 2022 16:32
Довідка.pdf
22 серпня 2022 16:32
Календарний графік.pdf
22 серпня 2022 16:32
ІПН та паспорт.pdf
22 серпня 2022 16:32
ДЦ.pdf
22 серпня 2022 16:32
Лист-гарантія.pdf
22 серпня 2022 16:32
ПВ.pdf
22 серпня 2022 16:32
ЛК.pdf
22 серпня 2022 16:32
Лист-відгук.pdf
22 серпня 2022 16:32
Довідка по ст.17.pdf
22 серпня 2022 16:32
Лист пояснення.pdf
22 серпня 2022 16:32
розрахунок.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 13:42
Електронний підпис
22 серпня 2022 13:40
22Календарний графік.pdf
22 серпня 2022 13:40
26Акт огляду об_єкту.pdf
22 серпня 2022 13:40
13Ліцензія.pdf
22 серпня 2022 13:40
31Договірна ціна.pdf
22 серпня 2022 13:40
20Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2022 13:40
33Локальний кошторис.pdf
22 серпня 2022 13:40
2Статут з описом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Моренець А.В.

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Моренець А.В.
#2885904339
Переможець 594 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 10:35

Документи

25 серпня 2022 10:35
Електронний підпис
25 серпня 2022 10:34
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Моренець А.В.
#2885904339
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 10:35
Електронний підпис
25 серпня 2022 10:34
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 09:36
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 11:48
договір з додатками укладений
09 вересня 2022 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 594 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 000,00 UAH)