Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ
Очікувана вартість
572 217,00 UAH
UA-2022-08-15-004037-a f6f7d55436d1402fb39c304dcb0f5d87
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стецюк Тетяна Іванівна

+380382622143 chorost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноострівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04403901
Місцезнаходження: 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13
Контактна особа: Стецюк Тетяна Іванівна
+380382622143
chorost@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів № UA-2022-07-06-001944-a, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з цим 22.07.2022 року відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2022-07-06-001944-a від 22.07.2022 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2022-07-25-001791-a, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з цим 10.08.2022 року було вдруге відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2022-07-25-001791-a від 10.08.2022 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» за переговорною процедурою закупівлі. За результатами проведених переговорів договір про закупівлю «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» вирішено укласти з КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД" (38469244), яким надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Враховуючи вищевказане, Замовник вирішив обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) – КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД" (38469244), та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 12:37
Оскарження наміру укласти договір: 26 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1836 метри кубічні
Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90513100-7 — Послуги з утилізації/видалення побутових відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі протягом 20 календарних днів на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності), шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

15 серпня 2022 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 12:29
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД
#38469244
Переможець 572 217,00
UAH
15 серпня 2022 12:37

Документи

15 серпня 2022 12:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 12:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД
#38469244
572 217,00
UAH
Документи

Документи

15 серпня 2022 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 14:41
ду 3 вивезення сміття.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:39
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 16:15
ду 2.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 16:14
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 16:09
ду 1.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 16:07
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 13:17
підписаний договір укладений
26 серпня 2022 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 420 600,84
UAH