Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ
Очікувана вартість
572 217,00 UAH
UA-2022-08-15-004037-a ● f6f7d55436d1402fb39c304dcb0f5d87
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноострівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403901 |
Місцезнаходження: | 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13 |
Контактна особа: |
Стецюк Тетяна Іванівна +380382622143 chorost@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів № UA-2022-07-06-001944-a, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з цим 22.07.2022 року відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2022-07-06-001944-a від 22.07.2022 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2022-07-25-001791-a, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з цим 10.08.2022 року було вдруге відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2022-07-25-001791-a від 10.08.2022 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)». Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» за переговорною процедурою закупівлі. За результатами проведених переговорів договір про закупівлю «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» вирішено укласти з КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД" (38469244), яким надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Враховуючи вищевказане, Замовник вирішив обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ)» відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) – КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД" (38469244), та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2022 12:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 серпня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1836 метри кубічні
Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів із територій Чорноострівської ОТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90513100-7 — Послуги з утилізації/видалення побутових відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі протягом 20 календарних днів на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності), шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 серпня 2022 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2022 12:29 |
протокол переговорів.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП ЧОРНООСТРІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУД #38469244 |
Переможець |
572 217,00
UAH
|
15 серпня 2022 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:41
|
ду 3 вивезення сміття.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 16:15
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 16:09
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 13:17
|
підписаний договір | укладений |
26 серпня 2022 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |