Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба сухої заморозки «Хек»)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2022-08-15-003586-a 899c4bf1dd37410bb1c717e687dee130
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Миколаївна Гайдай

+380462253021
+380462256412
kolujejka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Валентина Миколаївна Гайдай
+380462253021, +380462256412
kolujejka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Закупівля здійснюється згідно Постанови КМУ від 28.02.2022р. №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Риба сухої заморозки «Хек»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець після отримання товарів приймає рішення про їх оплату. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 15 банківських днів Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2022 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 12:02
3.Технічна специфікація (Додаток 2).doc
15 серпня 2022 12:02
4. Перелік документів учасника (додаток 3).doc
15 серпня 2022 12:02
5. Проєкт Договора (Додаток 4).doc
15 серпня 2022 12:02
2. Цінова пропозиція (Додаток 1).doc
15 серпня 2022 12:02
1. Оголошеня.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ромашко Владислава Ігорівна 238 000,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 15:55
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:54
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ромашко Владислава Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ромашко Владислава Ігорівна
#3237912887
Переможець 238 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ромашко Владислава Ігорівна
#3237912887
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 10:44
ДУ № 1 до Договора № 195.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 10:43
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 14:15
Договір №195.pdf укладений
01 вересня 2022 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 10.1., 10.2. та 11.1. Договору , керуючись Законом України від 16 листопада 2022 р. № 2738-IX “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 195 від 01.09.2022р. та строк виконання зобов'язань по ньому. Сторони погодили викласти п.5.1., 10.1 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML