Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Поточний ямковий ремонт території КНП Гайсинська ЦРЛ ГМР по вул. В’ячеслава Чорновола,1 в м. Гайсин, Вінницької області
Очікувана вартість
198 726,00 UAH
UA-2022-08-15-003433-a 20296854d0de4da289566819a7523e2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настаскін Сергій Анатолійович

+380975195102 nastaskin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36205651
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1, Вінницька обл.
Контактна особа: Настаскін Сергій Анатолійович
+380975195102
nastaskin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 198 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 р. №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ямковий ремонт території КНП Гайсинська ЦРЛ ГМР по вул. В’ячеслава Чорновола,1 в м. Гайсин, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2022 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 11:53
Дефектний на асфальт.PDF
15 серпня 2022 11:53
Документація на поточний ремонт Асфальтопокриття.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-15-003433-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГІЛКА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3269414070
Дата подання: 15 серпня 2022 17:58
Вимога щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовник! Ретельно вивчивши умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі були виявлені ряд порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які порушують право на добросовісну конкуренцію серед учасників та принцип недискримінації учасників і рівне ставлення до них, що закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Так, в п. 4.9. Оголошення Замовника встановлені наступні вимоги, що є дискримінаційними:
«Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічного договору з замовниками Гайсинського р-ну не менше 3-х , листи-відгуки від замовників Гайсинського району до вказаних у довідці договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, в яких обов’язково повинно бути зазначено номер договору, назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса і телефон.
Дана вимога Замовника є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та немає ніякого логічного обґрунтування, а також обмежує коло учасників, що мають бажання взяти участь у закупівлі.
Тобто згідно вимог Оголошення, у даній закупівлі можуть взяти участь тільки учасники, які мінімім 3 рази, які уклали договора із замовниками Гайсинського р-ну!!!
Виникає логічне запитання: чим гірші інші учасники, які добросовісно та ефективно працювали із іншими Замовниками, окрім замовників Гайсинського р-ну!
Зміст зазначених вимог Оголошення Замовника суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників.
Відповідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що серед основних принципів здійснення публічних закупівель …недискримінація учасників та рівне ставлення до них!
Відповідно до ст 14 п. 5. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Наголошуємо, що відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» (офіційне тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009).
З огляду на вищевикладене з метою усунення дискримінаційних вимог, які призводять до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників вимагаємо невідкладно внести зміни до Оголошення, шляхом виключення з п. 4.9. умову щодо замовників Гайсинського р-ну та відповідно привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі незадоволення цієї законної вимоги, ми будемо змушені висвітлити дані відомості про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом звернення до громадських організацій для здійснення громадського контролю даної закупівлі в порядку п 5 ст 7 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2022 08:07
Шановний учаснику! Дана вимога не є дискримінаційною, адже площа новоствореного району — 5674,2 км² (21,4% від площі області), населення — 240,3 тис. осіб. В даному районі здійснюєтся безліч ямкових ремонтів, даний ремонт потрібно зробити швидко, а об'єм роботи незначний. Вимога щодо учасників, які роблять дані роботи в нашому районі є недискримінаційною, а необхідною для швидкого та якісного виконання робіт. Необхідності залучати учасників з інших регіонів не є необхідною, тому що це займе час, а дана закупівля є всього лиш поточним ямковим ремонтом- це не "Велике будівництво". Час виконання даного ремонту- до 10 календарних днів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-15-003433-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГІЛКА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3269414070
Дата подання: 19 серпня 2022 11:39
Усунення розбіжностей у тендерній документації
Замовнику, у складеній вами тендерній документації містяться розбіжності, зокрема у деяких документах зазначається, що предмет закупівлі - це поточний ремонт, у деяких, що капітальний (у дефектному акті і Примітках до Оголошення і т.д.).
2. У проекті договору у розділі Терміни виконання робіт, не зазначається ця істотна умова договору (а лише термін дії договору, це не є одним і тим же). Даний договір, що не містить всіх істотних умов, може бути визнаний нікчемним, з усіма правовими наслідками.
Задля проведення закупівлі у відповіднеості до чинного законодавства, ви зобов'язані усунути помилки та неточності в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2022 13:23
Закон встановлює конкретні максимальні строки для укладення договорів про закупівлю в залежності від застосовуваної процедури закупівлі або спрощеної закупівлі.
NB! Законом встановлено наступні строки укладення договорів:
⮚ за спрощеної процедури закупівлі договір укладається не раніше ніж наступного дня з дня оприлюднення у ПРОЗОРРО повідомлення про намір укласти договір та не пізніше 20 календарних днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
⮚ при процедурі відкритих торгів/конкурентного діалогу договір укладається не раніше ніж через 10 календарних днів з дня оприлюднення у ПРОЗОРРО повідомлення про намір укласти договір та не пізніше 20 календарних днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів);
⮚ при переговорній процедурі - не раніше ніж через 10 календарних днів з дня опублікування повідомлення про намір укласти договір Законом і не пізніше 35 календарних днів (відповідно не раніше ніж через 5 календарних днів і не пізніше 20 календарних днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі за нагальної потреби (п.3 ч.2 ст.40 Закону ), а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Вказані строки призупиняються у випадку розгляду скарги в АМКУ та будуть продовжені з дня, наступного за днем прийняття рішення АМКУ за результатами розгляду скарги. Це є єдиним виключенням для неукладення договору про закупівлю в строки, передбачені відповідними нормами Закону.
Аналогічного зупинення перебігу строків при оскарженні процедури закупівлі в суді Законом про закупівлі не визначено, проте таке зупинення може прямо встановлюватися через судову заборону у процесуальному рішенні суду. При цьому, у випадку прийняття рішення про зупинення процедури закупівлі до отримання кінцевого рішення суду, слід пам’ятати про можливий сплив строку дії пропозиції учасника-переможця торгів та неможливості у зв’язку з цим укладення з ним договору про закупівлю навіть у випадку підтвердження судом правильності проведення процедури закупівлі.

Нарешті, але дуже важливо -- пропуск строку для укладення договору призводить до його недійсності (нікчемності) згідно статті 43 Закону.

✔ Згідно з ЦКУ та ГКУ, договір вважається укладеним з моменту підписання його обома сторонами. Щодо закінчення строку дії договору, то відповідно до ЦКУ він повинен бути визначений датою, періодом часу або вказівкою на подію, яка неминуче настане.
✔ Виходячи з норм Закону в частині можливості внесення певних змін до договору про закупівлю, які пов’язані саме з продовженням строку його дії, доцільно вказувати в договорі термін його дії як певну дату. При чому строк дії договору необхідно розраховувати з урахуванням строку виконання зобов’язань обома сторонами (в тому числі підписання актів та проведення оплат). Тобто всі перелічені дії повинні бути проведені протягом строку дії договору про закупівлю.
✔ Нарешті, строк дії договорів у разі закупівлі товарів і послуг зазвичай не перевищує року, а у разі закупівлі робіт такий строк визначається затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією, яка охоплює весь строк повного виконання всього обсягу робіт. Такий підхід зумовлений правилами визначення предмета закупівлі (наказ Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708), зокрема щодо визначення предмета закупівлі робіт, а у разі фінансування договору коштами державного або місцевих бюджетів – ще й бюджетним законодавством (насамперед, Бюджетним України).

Внесення змін в договір про закупівлю дозволяється лише у вичерпному переліку випадків, встановлених у частині 5 статті 41 Закону (див. опис цих випадків нижче).

До сторін договору поширюються особливі правила відповідальності - оскільки замовниками представники державного сектору економіки, при розробці договірних положень, що регулюють питання відповідальності, вони повинні регулюватися статтею 231 Господарського кодексу України. Враховуючи, що учасники закупівель (контрагенти за договором про закупівлю) завжди звертають увагу на розмір відповідальності, доцільно умови про відповідальність визначати в тендерній документації у проекті договору про закупівлю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

19 серпня 2022 13:23
Методичні рекомендації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УМРШАТЯН РАФІК БАЛАБЕКОВИЧ" 198 726,00
UAH з ПДВ
198 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 09:00
Електронний підпис
23 серпня 2022 19:31
Додаток 4.PDF
23 серпня 2022 19:31
Локальний кошторис.PDF
23 серпня 2022 19:31
Зведений кошторис.PDF
23 серпня 2022 19:31
Додаток 3.PDF
23 серпня 2022 19:31
Додаток 1.PDF
23 серпня 2022 19:31
Додаток 2.PDF
23 серпня 2022 19:31
Додаток 5.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УМРШАТЯН РАФІК БАЛАБЕКОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УМРШАТЯН РАФІК БАЛАБЕКОВИЧ"
#2361614791
Переможець 198 726,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 08:34

Документи

25 серпня 2022 08:34
Електронний підпис
25 серпня 2022 08:32
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УМРШАТЯН РАФІК БАЛАБЕКОВИЧ"
#2361614791
198 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 08:34
Електронний підпис
25 серпня 2022 08:32
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 10:00
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 08:50
Договір укладений
25 серпня 2022 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 198 726,00
UAH