Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 "32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм")
Очікувана вартість
122 716,00 UAH
UA-2022-08-15-003160-a 4ecb25e51e304400a6522758a3698d48
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Литвяк

+380542701345 lawyer_economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://cmkl.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Яна Литвяк
+380542701345
lawyer_economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 15:00
Початок аукціону: 31 серпня 2022 15:13
Очікувана вартість: 122 716,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 227,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
IP камера варіфокальна 5Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
17 штуки
IP камера 2Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
7 штуки
IP камера 4Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу вказати тип камер
Дата подання: 16 серпня 2022 10:05
Дата відповіді: 16 серпня 2022 12:12
Прошу вказати тип камер (bullet,dome, cube, тощо)
Відповідь: Добрий день! Тип камер - dome
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 22 серпня 2022 09:35
Шановний Замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "16 Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Суми, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Доставка устаткування в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту повинна виконуватися силами і за рахунок Постачальника." Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають компанії м. Суми, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі. Будь-який учасник, який здійснює свою господарську діяльність відповідно до чинних нор Українського Законодавства може постачати обладнання не маючи сервісного центру у м. Суми. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та необмежувати коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 22 серпня 2022 09:38
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "18 У складі тендерної пропозиції, Учасник повинен також надати копії відповідних документів, що підтверджують, що товар є продуктом виробника, який має власне сертифіковане за стандартами виробництво: - копію чинного сертифікату відповідності; - оригінал або копію авторизаційних листів від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника (у разі надання авторизаційного листа від дистриб’ютора надати документи від виробника, що підтверджують статус дистриб’ютора), запропонованого Учасником обладнання з зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій". Вимагаємо надати посилання на норми чинного Законодавства України, яким Ви керувалися встановлюючи дану дискримінаційну вимогу. У разі відсутності посилання, вимагаємо прибрати дану дискримінаційнцу вимогу, необмежувати коло потенційних учасників та не порушувати чинне законодавство України про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2022 13:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На момент надання роз’яснення на звернення в електронній системі закупівель відсутній функціонал для завантаження роз’яснення, Замовник повинен відмінити торги на підставі п.2 ч.17 ст.14 Закону № 922 – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 серпня 2022 13:10
Електронний підпис
23 серпня 2022 13:05
Протокол відміна.pdf