Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-08-14-000206-a ● 948c843b2d9f488fb60db8dd6156c221
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Глевахівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44080284 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26 |
Контактна особа: |
Руденко Анна Володимирівна +380637726872 glevaha-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2022 21:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2022 21:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2022 21:09 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Постанова 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська область, смт Глеваха, вул. Вокзальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2022 21:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2022 21:05 |
Оголош пот.рем.підвау Глеваха.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розподільчі коробки і їх кількість
Дата подання: 16 серпня 2022 11:52
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку 2 – Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі Ви у пункті 16 передбачаєте монтаж сталевих труб для електропроводки діаметром 25 мм., але не передбачеєте металеві розподільчі коробки і не вказуєте їх кількість.
Просимо зробити уточнення про розподільчі коробки і їх кількість.
Зазделегідь вдячні.
Відповідь відсутня
Улаштування укосів
Дата подання: 16 серпня 2022 11:57
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку 2 – Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі Ви у пункті 1 передбачено демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах.
Уточніть, будь ласка, чи передбачає закупівля улаштування укосів?
Заздалегідь вдячні.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-14-000206-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДК"МІДАС", Код ЄДРПОУ:39394222
Дата подання: 31 серпня 2022 23:17
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога у прикріпленому файлі
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДК"МІДАС" прийняло участь у спрощеній процедурі закупівлі Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради UA-2022-08-14-000206-a та за результатами аукціону запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію. Протоколом уповноваженої особи Анни Руденко від 29 серпня 2022 № 23 пропозиція ТОВ "ДК"МІДАС" була відхилена.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Пропозиція ТОВ "ДК"МІДАС" була відхилена з наступних підстав:
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, які учасник подає у складі пропозиції: Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Для підтвердження чинності договорів, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку (не менше одного) за користування по кожному такому договору в період його дії.
Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
Крім того, згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасником вказаних вище документів надано не було, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ "ДК"МІДАС" категорично не погоджується з зазначеними підставами з огляду на наступне:
1. Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, які учасник подає у складі пропозиції: Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Для підтвердження чинності договорів, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку (не менше одного) за користування по кожному такому договору в період його дії.
На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" надано:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»).
- Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, та підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5
На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" надано:
Файл «13 Кошторис.zip» в якому міститься, файл «43.imd», що є інформаційною моделлю договірної ціни файл «114.pdf».
Файл «114.pdf» містить 16 сторінок, та включає в себе:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, та надано усі необхідні розрахунки в складі пропозиції.
Підсумовуючи, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, а факти описані уповноваженою особою Анною Руденко в протоколі від 29 серпня 2022 № 23 не відповідають дійсності. З метою дотримання чинного законодавства України, основних принципів закупівель, з метою недопущення неефективного використання та розкрадання бюджетних коштів під час воєнного стану,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол уповноваженої особи Анни Руденко від 29 серпня 2022 № 23.
2. Провести повторну неупереджену оцінку пропозиції ТОВ "ДК"МІДАС" відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що уповноважена особа Замовника несе персональну адміністративну та кримінальну відповідальність за неправомірні дії та рішення під час проведення закупівлі та змові з метою розкрадання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДК"МІДАС" прийняло участь у спрощеній процедурі закупівлі Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради UA-2022-08-14-000206-a та за результатами аукціону запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію. Протоколом уповноваженої особи Анни Руденко від 29 серпня 2022 № 23 пропозиція ТОВ "ДК"МІДАС" була відхилена.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Пропозиція ТОВ "ДК"МІДАС" була відхилена з наступних підстав:
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, які учасник подає у складі пропозиції: Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Для підтвердження чинності договорів, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку (не менше одного) за користування по кожному такому договору в період його дії.
Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
Крім того, згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасником вказаних вище документів надано не було, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ "ДК"МІДАС" категорично не погоджується з зазначеними підставами з огляду на наступне:
1. Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, які учасник подає у складі пропозиції: Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Для підтвердження чинності договорів, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку (не менше одного) за користування по кожному такому договору в період його дії.
На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" надано:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»).
- Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, та підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5
На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" надано:
Файл «13 Кошторис.zip» в якому міститься, файл «43.imd», що є інформаційною моделлю договірної ціни файл «114.pdf».
Файл «114.pdf» містить 16 сторінок, та включає в себе:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, та надано усі необхідні розрахунки в складі пропозиції.
Підсумовуючи, Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній мірі виконано вимоги оголошення про спрощену закупівлю, а факти описані уповноваженою особою Анною Руденко в протоколі від 29 серпня 2022 № 23 не відповідають дійсності. З метою дотримання чинного законодавства України, основних принципів закупівель, з метою недопущення неефективного використання та розкрадання бюджетних коштів під час воєнного стану,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол уповноваженої особи Анни Руденко від 29 серпня 2022 № 23.
2. Провести повторну неупереджену оцінку пропозиції ТОВ "ДК"МІДАС" відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що уповноважена особа Замовника несе персональну адміністративну та кримінальну відповідальність за неправомірні дії та рішення під час проведення закупівлі та змові з метою розкрадання бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2022 15:12
Протоколом № 23 від 29.08.2022 р. пропозиція даного учасника була відхилена, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаючи дискваліфікацію неправомірною ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати Протокол № 23 від 29.08.2022 р.
За результатами детального розгляду вимоги Учасника зазначено:
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано що Учасником не було надано розрахункових документів, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
При повторному розгляді пропозиції встановлено що при відкриті файла 13 Кошторис.zip стався технічний збій і при його відкритті загрузилися не всі документи, тобто учасником ТОВ "ДК"МІДАС" дійсно були подані
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Але слід зазначити учасником не було подано Інформаційну модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5, що вимагалася п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі».
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано, що Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
На заперечення вказаного факту ТОВ "ДК"МІДАС" вказує, що учасником подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»). Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності.
Тобто, якщо в учасника наявні власні складські та/або виробничі приміщення вказаний факт підтверджується копією документів на право власності.
Згідно Цивільного кодексу України та Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 № 7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.07.2010 № 1692/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.02.2002 за № 157/6445. Право власності, що виникло після 01 січня 2013 року підтверджується правовстановлюючим документом та Витягом з Державного реєстру прав.
Основні документи для оформлення результатів інвентаризації передбачені Положенням про інвентаризацію активів і зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879. Суб'єкти господарювання використовують типові форми, затверджені наказом Мінфіну від 17.06.15 р. № 572. Або затверджені постановою Держкомстату СРСР від 28.12.89 р. № 241. Для відображення результатів інвентаризації нематеріальних активів використовуються також форми, затверджені наказом Мінфіну від 22.11.04 р. № 732 .
Інвентаризаційна відомість від 23.08.2022р. вих. № 8 (файл «15 Інвентиразаційна відомість») на яку посилається учасник оформлена без дотримання вимог чинного законодавства України, а оформлена у формі звичайної довідки, а тому не може бути взята до уваги,тим паче як підтвердження права власності на приміщення.
Крім того, уважно вивчивши довідку учасника про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено, що у ТОВ "ДК"МІДАС" відсутні працівники для якісного виконання робіт у встановлені строки зазначених в Оголошенні.
Таким чином пропозиція Учасника відхилена правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Протоколом № 23 від 29.08.2022 р. пропозиція даного учасника була відхилена, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаючи дискваліфікацію неправомірною ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати Протокол № 23 від 29.08.2022 р.
За результатами детального розгляду вимоги Учасника зазначено:
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано що Учасником не було надано розрахункових документів, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
При повторному розгляді пропозиції встановлено що при відкриті файла 13 Кошторис.zip стався технічний збій і при його відкритті загрузилися не всі документи, тобто учасником ТОВ "ДК"МІДАС" дійсно були подані
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Але слід зазначити учасником не було подано Інформаційну модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5, що вимагалася п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі».
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано, що Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
На заперечення вказаного факту ТОВ "ДК"МІДАС" вказує, що учасником подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»). Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності.
Тобто, якщо в учасника наявні власні складські та/або виробничі приміщення вказаний факт підтверджується копією документів на право власності.
Згідно Цивільного кодексу України та Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 № 7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.07.2010 № 1692/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.02.2002 за № 157/6445. Право власності, що виникло після 01 січня 2013 року підтверджується правовстановлюючим документом та Витягом з Державного реєстру прав.
Основні документи для оформлення результатів інвентаризації передбачені Положенням про інвентаризацію активів і зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879. Суб'єкти господарювання використовують типові форми, затверджені наказом Мінфіну від 17.06.15 р. № 572. Або затверджені постановою Держкомстату СРСР від 28.12.89 р. № 241. Для відображення результатів інвентаризації нематеріальних активів використовуються також форми, затверджені наказом Мінфіну від 22.11.04 р. № 732 .
Інвентаризаційна відомість від 23.08.2022р. вих. № 8 (файл «15 Інвентиразаційна відомість») на яку посилається учасник оформлена без дотримання вимог чинного законодавства України, а оформлена у формі звичайної довідки, а тому не може бути взята до уваги,тим паче як підтвердження права власності на приміщення.
Крім того, уважно вивчивши довідку учасника про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено, що у ТОВ "ДК"МІДАС" відсутні працівники для якісного виконання робіт у встановлені строки зазначених в Оголошенні.
Таким чином пропозиція Учасника відхилена правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Вважаючи дискваліфікацію неправомірною ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати Протокол № 23 від 29.08.2022 р.
За результатами детального розгляду вимоги Учасника зазначено:
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано що Учасником не було надано розрахункових документів, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
При повторному розгляді пропозиції встановлено що при відкриті файла 13 Кошторис.zip стався технічний збій і при його відкритті загрузилися не всі документи, тобто учасником ТОВ "ДК"МІДАС" дійсно були подані
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Але слід зазначити учасником не було подано Інформаційну модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5, що вимагалася п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі».
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано, що Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
На заперечення вказаного факту ТОВ "ДК"МІДАС" вказує, що учасником подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»). Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності.
Тобто, якщо в учасника наявні власні складські та/або виробничі приміщення вказаний факт підтверджується копією документів на право власності.
Згідно Цивільного кодексу України та Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 № 7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.07.2010 № 1692/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.02.2002 за № 157/6445. Право власності, що виникло після 01 січня 2013 року підтверджується правовстановлюючим документом та Витягом з Державного реєстру прав.
Основні документи для оформлення результатів інвентаризації передбачені Положенням про інвентаризацію активів і зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879. Суб'єкти господарювання використовують типові форми, затверджені наказом Мінфіну від 17.06.15 р. № 572. Або затверджені постановою Держкомстату СРСР від 28.12.89 р. № 241. Для відображення результатів інвентаризації нематеріальних активів використовуються також форми, затверджені наказом Мінфіну від 22.11.04 р. № 732 .
Інвентаризаційна відомість від 23.08.2022р. вих. № 8 (файл «15 Інвентиразаційна відомість») на яку посилається учасник оформлена без дотримання вимог чинного законодавства України, а оформлена у формі звичайної довідки, а тому не може бути взята до уваги,тим паче як підтвердження права власності на приміщення.
Крім того, уважно вивчивши довідку учасника про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено, що у ТОВ "ДК"МІДАС" відсутні працівники для якісного виконання робіт у встановлені строки зазначених в Оголошенні.
Таким чином пропозиція Учасника відхилена правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Протоколом № 23 від 29.08.2022 р. пропозиція даного учасника була відхилена, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаючи дискваліфікацію неправомірною ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати Протокол № 23 від 29.08.2022 р.
За результатами детального розгляду вимоги Учасника зазначено:
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано що Учасником не було надано розрахункових документів, загружений файл пропозиції Учасника 13 Кошторис.zip – містить лише Дефектний акт.
При повторному розгляді пропозиції встановлено що при відкриті файла 13 Кошторис.zip стався технічний збій і при його відкритті загрузилися не всі документи, тобто учасником ТОВ "ДК"МІДАС" дійсно були подані
• Зведений кошторисний розрахунок
• Пояснювальну записку
• Договірну ціну
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкову відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
Але слід зазначити учасником не було подано Інформаційну модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5, що вимагалася п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі».
В Протоколі № 23 від 29.08.2022 р. вказано, що Учасником на підтвердження наявності складських та/або виробничих приміщень а також машин не було надано жодних документів.
На заперечення вказаного факту ТОВ "ДК"МІДАС" вказує, що учасником подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 23.08.2022р. № 7, в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «14 Довдіка МТБ»). Оскільки все зазначено у довідці про МТБ є власністю ТОВ "ДК"МІДАС", у повній відповідності до вимог оголошення про спрощену закупівлю, Учасником було документально підтверджено правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічною базою, шляхом надання у складі пропозиції Інвентаризаційної відомості від 23.08.2022р. вих. № 8 , в якій чітко відображено наявність необхідних машин та механізмів, а також підтверджено наявність офісного та виробничого приміщення (файл «15 Інвентиразаційна відомість»).
Згідно п. 14.3.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обов’язковою умовою є наявність в учасника складських та/або виробничих приміщень, а також машин та механізмів для виконання даного виду робіт.
По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності.
Тобто, якщо в учасника наявні власні складські та/або виробничі приміщення вказаний факт підтверджується копією документів на право власності.
Згідно Цивільного кодексу України та Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 № 7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.07.2010 № 1692/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.02.2002 за № 157/6445. Право власності, що виникло після 01 січня 2013 року підтверджується правовстановлюючим документом та Витягом з Державного реєстру прав.
Основні документи для оформлення результатів інвентаризації передбачені Положенням про інвентаризацію активів і зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879. Суб'єкти господарювання використовують типові форми, затверджені наказом Мінфіну від 17.06.15 р. № 572. Або затверджені постановою Держкомстату СРСР від 28.12.89 р. № 241. Для відображення результатів інвентаризації нематеріальних активів використовуються також форми, затверджені наказом Мінфіну від 22.11.04 р. № 732 .
Інвентаризаційна відомість від 23.08.2022р. вих. № 8 (файл «15 Інвентиразаційна відомість») на яку посилається учасник оформлена без дотримання вимог чинного законодавства України, а оформлена у формі звичайної довідки, а тому не може бути взята до уваги,тим паче як підтвердження права власності на приміщення.
Крім того, уважно вивчивши довідку учасника про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено, що у ТОВ "ДК"МІДАС" відсутні працівники для якісного виконання робіт у встановлені строки зазначених в Оголошенні.
Таким чином пропозиція Учасника відхилена правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Номер вимоги: UA-2022-08-14-000206-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДК"МІДАС", Код ЄДРПОУ:39394222
Дата подання: 06 вересня 2022 09:19
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Вважаємо неправомірним визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», оскільки пропозиція даного учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з наступних причин.
1. Учасником не підтверджена наявність складських та/або виробничих приміщень, що вимагалося в п.14.3.6. Учасником надано договір оренди земельної ділянки без будь-яких споруд та приміщень на ній (п.3 Договору оренди землі від 27.04.2012р.);
2. Учасник документально не підтвердив в складі пропозиції згоду з п.3.7 Додатку №1 до Оголошення.
3. Учасником на вимогу підтвердження аналогічних, повністю виконаних робіт, зазначено Договір №12/08-21 від 27.08.2021р. Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон), що не є аналогічним до предмету закупівлі та виконаний не в повному обсязі (ціна договору 614 800,00грн а вартість виконаних робіт згідно довідки Кб-3 та кб-2в за жовтень 2021р становить 612 409,46 грн).
4. Лист-відгук по вказаному договору не містить інформації, що вимагалася п.14.3.8 Оголошення, а саме: відсутня ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік виконання робіт.
5. Договірна ціна учасника не включає витрат, що передбачені п.5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме витрат, що пов’язані з інфляційними процесами;
6. Учасник документально не підтвердив відповідність технічному завданню та вимогам до предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до Оголошення. Не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
-не надано розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8);
-відсутній розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);
-відсутній розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10);
-відсутній розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4).
7. Учасником не підтверджена наявність машин та механізмів для виконання даного виду робіт (п.14.3.6 Оголошення). «Підсумкова відомість ресурсів» учасника містить вібратори поверхневі, шуруповерти та фарборозпилювачі ручні, наявність яких не зазначені в довідці про наявність обладнання та МТБ та не підтверджено документально.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
Розгорнути
Згорнути
1. Учасником не підтверджена наявність складських та/або виробничих приміщень, що вимагалося в п.14.3.6. Учасником надано договір оренди земельної ділянки без будь-яких споруд та приміщень на ній (п.3 Договору оренди землі від 27.04.2012р.);
2. Учасник документально не підтвердив в складі пропозиції згоду з п.3.7 Додатку №1 до Оголошення.
3. Учасником на вимогу підтвердження аналогічних, повністю виконаних робіт, зазначено Договір №12/08-21 від 27.08.2021р. Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон), що не є аналогічним до предмету закупівлі та виконаний не в повному обсязі (ціна договору 614 800,00грн а вартість виконаних робіт згідно довідки Кб-3 та кб-2в за жовтень 2021р становить 612 409,46 грн).
4. Лист-відгук по вказаному договору не містить інформації, що вимагалася п.14.3.8 Оголошення, а саме: відсутня ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік виконання робіт.
5. Договірна ціна учасника не включає витрат, що передбачені п.5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме витрат, що пов’язані з інфляційними процесами;
6. Учасник документально не підтвердив відповідність технічному завданню та вимогам до предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до Оголошення. Не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
-не надано розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8);
-відсутній розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);
-відсутній розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10);
-відсутній розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4).
7. Учасником не підтверджена наявність машин та механізмів для виконання даного виду робіт (п.14.3.6 Оголошення). «Підсумкова відомість ресурсів» учасника містить вібратори поверхневі, шуруповерти та фарборозпилювачі ручні, наявність яких не зазначені в довідці про наявність обладнання та МТБ та не підтверджено документально.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2022 17:48
За оголошенням даної закупівлі визначено найбільш економічно вигідною пропозицію від ТОВ "ДК"МІДАС" код в ЄДРПОУ 39394222. Вартість пропозиції становить 859`999.00 грн. з ПДВ. Протоколом № 23 від 29.08.2022 р. пропозиція даного учасника була відхилена, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Протоколом № 25 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" код в ЄДРПОУ 20602646 переможцем вказаної процедури закупівлі.
Вважаючи неправомірним визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
За результатами детального розгляду вимоги Учасника встановлено що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Учасником в складі пропозиції подано скан Договору оренди землі від 27.04.2012 р. з додатковими угодами про продовження терміну дії вказаного договору до 2027 р., в договорі чітко зазначено що в оренду передається земельна ділянка для розміщення, експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств промисловості.
В додаткових угодах до вказаного договору вказано що враховуючи той факт, що орендодавець використовує орендовану земельну ділянку за своїм основним призначенням без порушень строк договору оренди продовжувався.
Крім того, при наданні оригіналів документів для перевірки, згідно вимогам Оголошення Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» додатково було надано інвентаризаційну відомість від 30.08.2022 р. що підтверджує наявність у нього основних засобів – мобільних стаціонарних будиночків –складів.
Отже, учасником підтверджено наявність у нього складських приміщень.
2. Наданим договором № 4186 від 12.11.2021 р. з додатками до нього та позитивним листом-відгуком КНП «Чорноморської лікарні» № 01/15-2051 від 20.12.2021 р. Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» підтвердив досвід виконання аналогічних робіт.
3. Згідно КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» включення в договірну ціну учасника витрат, що пов’язані з інфляційними процесами, по договорах строк виконання робіт в яких є менше одного місяця є правом учасника торгів, а не його обов’язком.
4. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» надав всі вище перелічені документи.
Розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8); розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10); розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4), на які вказує скаржник, наявні в Інформаційні моделі договірної ціни файла IMD - Кошторис в ворді з інформаційною моделлю.rar.
5. Враховуючи інвентаризаційну відомість надану Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» він підтвердив наявність основних машин та механізмів для виконання робіт передбачених в Оголошенні.
Враховуючи вищевикладене відсутні причини для відхилення пропозиції Учасника ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ», а протокол 25 від 02.09.2022 р. складено правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Протоколом № 25 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" код в ЄДРПОУ 20602646 переможцем вказаної процедури закупівлі.
Вважаючи неправомірним визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ТОВ "ДК"МІДАС" подало скаргу з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
За результатами детального розгляду вимоги Учасника встановлено що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Учасником в складі пропозиції подано скан Договору оренди землі від 27.04.2012 р. з додатковими угодами про продовження терміну дії вказаного договору до 2027 р., в договорі чітко зазначено що в оренду передається земельна ділянка для розміщення, експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств промисловості.
В додаткових угодах до вказаного договору вказано що враховуючи той факт, що орендодавець використовує орендовану земельну ділянку за своїм основним призначенням без порушень строк договору оренди продовжувався.
Крім того, при наданні оригіналів документів для перевірки, згідно вимогам Оголошення Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» додатково було надано інвентаризаційну відомість від 30.08.2022 р. що підтверджує наявність у нього основних засобів – мобільних стаціонарних будиночків –складів.
Отже, учасником підтверджено наявність у нього складських приміщень.
2. Наданим договором № 4186 від 12.11.2021 р. з додатками до нього та позитивним листом-відгуком КНП «Чорноморської лікарні» № 01/15-2051 від 20.12.2021 р. Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» підтвердив досвід виконання аналогічних робіт.
3. Згідно КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» включення в договірну ціну учасника витрат, що пов’язані з інфляційними процесами, по договорах строк виконання робіт в яких є менше одного місяця є правом учасника торгів, а не його обов’язком.
4. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» надав всі вище перелічені документи.
Розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8); розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10); розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4), на які вказує скаржник, наявні в Інформаційні моделі договірної ціни файла IMD - Кошторис в ворді з інформаційною моделлю.rar.
5. Враховуючи інвентаризаційну відомість надану Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» він підтвердив наявність основних машин та механізмів для виконання робіт передбачених в Оголошенні.
Враховуючи вищевикладене відсутні причини для відхилення пропозиції Учасника ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ», а протокол 25 від 02.09.2022 р. складено правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Номер вимоги: UA-2022-08-14-000206-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛТІ БІЛДІНГ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:43009970
Дата подання: 06 вересня 2022 11:45
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Протоколом від 02.09.2022р №25 про розгляд пропозицій спрощеної закупівлі –
Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-14-000206-a) визнано переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ». Вважаємо неправомірним визнання переможцем вищевказаного учасника оскільки пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник документально не підтвердив відповідність технічному завданню та вимогам до предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до Оголошення. Не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
-не надано розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8);
-відсутній розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);
-відсутній розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10);
-відсутній розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4).
Також Договірна ціна учасника не включає витрат, що передбачені п.5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме витрат, що пов’язані з інфляційними процесами (п.5.1 КНУ: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»)
Також, учасником на вимогу підтвердження аналогічних, повністю виконаних робіт, зазначено Договір №12/08-21 від 27.08.2021р. Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон), що не є аналогічним до предмету закупівлі та виконаний не в повному обсязі (ціна договору 614 800,00грн а вартість виконаних робіт згідно довідки Кб-3 та кб-2в за жовтень 2021р становить 612 409,46 грн). Лист-відгук по вказаному договору не містить інформації, що вимагалася п.14.3.8 Оголошення, а саме: відсутня ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік виконання робіт.
Учасником не підтверджена наявність машин та механізмів для виконання даного виду робіт (п.14.3.6 Оголошення). «Підсумкова відомість ресурсів» учасника містить вібратори поверхневі, шуруповерти та фарборозпилювачі ручні, наявність яких не зазначені в довідці про наявність обладнання та МТБ та не підтверджено документально.
Також учасником не підтверджена наявність складських та/або виробничих приміщень, що вимагалося в п.14.3.6. Учасником надано договір оренди земельної ділянки без будь-яких споруд та приміщень на ній (п.3 Договору оренди землі від 27.04.2012р.)
Учасник документально не підтвердив в складі пропозиції згоду з п.3.7 Додатку №1 до Оголошення.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
Розгорнути
Згорнути
Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-14-000206-a) визнано переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ». Вважаємо неправомірним визнання переможцем вищевказаного учасника оскільки пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник документально не підтвердив відповідність технічному завданню та вимогам до предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до Оголошення. Не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
-не надано розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8);
-відсутній розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);
-відсутній розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10);
-відсутній розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4).
Також Договірна ціна учасника не включає витрат, що передбачені п.5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме витрат, що пов’язані з інфляційними процесами (п.5.1 КНУ: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»)
Також, учасником на вимогу підтвердження аналогічних, повністю виконаних робіт, зазначено Договір №12/08-21 від 27.08.2021р. Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон), що не є аналогічним до предмету закупівлі та виконаний не в повному обсязі (ціна договору 614 800,00грн а вартість виконаних робіт згідно довідки Кб-3 та кб-2в за жовтень 2021р становить 612 409,46 грн). Лист-відгук по вказаному договору не містить інформації, що вимагалася п.14.3.8 Оголошення, а саме: відсутня ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік виконання робіт.
Учасником не підтверджена наявність машин та механізмів для виконання даного виду робіт (п.14.3.6 Оголошення). «Підсумкова відомість ресурсів» учасника містить вібратори поверхневі, шуруповерти та фарборозпилювачі ручні, наявність яких не зазначені в довідці про наявність обладнання та МТБ та не підтверджено документально.
Також учасником не підтверджена наявність складських та/або виробничих приміщень, що вимагалося в п.14.3.6. Учасником надано договір оренди земельної ділянки без будь-яких споруд та приміщень на ній (п.3 Договору оренди землі від 27.04.2012р.)
Учасник документально не підтвердив в складі пропозиції згоду з п.3.7 Додатку №1 до Оголошення.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2022 17:50
Протоколом № 25 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" код в ЄДРПОУ 20602646 переможцем вказаної процедури закупівлі.
Вважаючи неправомірним визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛТІ БІЛДІНГ АЛЬЯНС" подало скаргу з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
За результатами детального розгляду вимоги Учасника встановлено що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Учасником в складі пропозиції подано скан Договору оренди землі від 27.04.2012 р. з додатковими угодами про продовження терміну дії вказаного договору до 2027 р., в договорі чітко зазначено що в оренду передається земельна ділянка для розміщення, експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств промисловості.
В додаткових угодах до вказаного договору вказано що враховуючи той факт, що орендодавець використовує орендовану земельну ділянку за своїм основним призначенням без порушень строк договору оренди продовжувався.
Крім того, при наданні оригіналів документів для перевірки, згідно вимогам Оголошення Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» додатково було надано інвентаризаційну відомість від 30.08.2022 р. що підтверджує наявність у нього основних засобів – мобільних стаціонарних будиночків –складів.
Отже, учасником підтверджено наявність у нього складських приміщень.
2. Наданим договором № 4186 від 12.11.2021 р. з додатками до нього та позитивним листом-відгуком КНП «Чорноморської лікарні» № 01/15-2051 від 20.12.2021 р. Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» підтвердив досвід виконання аналогічних робіт.
3. Згідно КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» включення в договірну ціну учасника витрат, що пов’язані з інфляційними процесами, по договорах строк виконання робіт в яких є менше одного місяця є правом учасника торгів, а не його обов’язком.
4. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» надав всі вище перелічені документи.
Розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8); розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10); розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4), на які вказує скаржник, наявні в Інформаційні моделі договірної ціни файла IMD - Кошторис в ворді з інформаційною моделлю.rar.
5. Враховуючи інвентаризаційну відомість надану Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» він підтвердив наявність основних машин та механізмів для виконання робіт передбачених в Оголошенні.
Враховуючи вищевикладене відсутні причини для відхилення пропозиції Учасника ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ», а протокол 25 від 02.09.2022 р. складено правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Вважаючи неправомірним визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛТІ БІЛДІНГ АЛЬЯНС" подало скаргу з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ».
За результатами детального розгляду вимоги Учасника встановлено що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Учасником в складі пропозиції подано скан Договору оренди землі від 27.04.2012 р. з додатковими угодами про продовження терміну дії вказаного договору до 2027 р., в договорі чітко зазначено що в оренду передається земельна ділянка для розміщення, експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств промисловості.
В додаткових угодах до вказаного договору вказано що враховуючи той факт, що орендодавець використовує орендовану земельну ділянку за своїм основним призначенням без порушень строк договору оренди продовжувався.
Крім того, при наданні оригіналів документів для перевірки, згідно вимогам Оголошення Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» додатково було надано інвентаризаційну відомість від 30.08.2022 р. що підтверджує наявність у нього основних засобів – мобільних стаціонарних будиночків –складів.
Отже, учасником підтверджено наявність у нього складських приміщень.
2. Наданим договором № 4186 від 12.11.2021 р. з додатками до нього та позитивним листом-відгуком КНП «Чорноморської лікарні» № 01/15-2051 від 20.12.2021 р. Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» підтвердив досвід виконання аналогічних робіт.
3. Згідно КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» включення в договірну ціну учасника витрат, що пов’язані з інфляційними процесами, по договорах строк виконання робіт в яких є менше одного місяця є правом учасника торгів, а не його обов’язком.
4. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі» - Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою програмного комплексу АВК-5 (або аналогічного) в редакції останньої версії на дату подання пропозиції, а саме:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Договірна ціна.
• Локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
• Підсумкова відомість ресурсів.
• Дефектний акт.
• Інформаційна модель договірної ціни файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Учасник ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» надав всі вище перелічені документи.
Розрахунки інших супутніх витрат в розмірі 5600,00 (п.6 Договірної ціни, розрахунок №8); розрахунок прибутку у розмірі 23 338,93 грн (п.7 Договірної ціни, розрахунок № 9);розрахунок адміністративних витрат у розмірі 11 867,77 грн (п. 8 Договірної ціни, розрахунок № 10); розрахунок загальновиробничих витрат у розмірі 108 858,95 грн (п.2 Договірної ціни, розрахунок №4), на які вказує скаржник, наявні в Інформаційні моделі договірної ціни файла IMD - Кошторис в ворді з інформаційною моделлю.rar.
5. Враховуючи інвентаризаційну відомість надану Учасником ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ» він підтвердив наявність основних машин та механізмів для виконання робіт передбачених в Оголошенні.
Враховуючи вищевикладене відсутні причини для відхилення пропозиції Учасника ТОВ«БУДКОМПЛЕКТ», а протокол 25 від 02.09.2022 р. складено правомірно відповідно до норм чинного законодавства.
Вимога не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа Анна Руденко
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДК"МІДАС" |
901 965,58
UAH з ПДВ
|
859 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛТІ БІЛДІНГ АЛЬЯНС" |
945 474,07
UAH з ПДВ
|
862 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
999 456,00
UAH з ПДВ
|
879 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДК"МІДАС" #39394222 |
Відхилено |
859 999,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 16:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " #20602646 |
Переможець |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2023 05:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2022 18:39
|
доп.угода укриттяГлеваха.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2022 18:11
|
Договір | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 05092022/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |