Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари для забезпечення діяльності Центра підтримки “ЯМаріуполь” у м. Івано-Франківську, з метою здійснення комплексної соціальної підтримки, внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб м. Маріуполь
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2022-08-12-009377-a 66098d15327840008c1adc564a1077a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сльота Марія Міколаївна

+380675432917 m.ehub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
Код ЄДРПОУ: 42815794
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, б.70
Контактна особа: Сльота Марія Міколаївна
+380675432917
m.ehub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 21:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 11:27
Очікувана вартість: 14 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Затискач для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Точилка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Гумка для олівця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Олівець графітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 набір
Набір маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Папка на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
33 штуки
Зошит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з моменту підписання видаткових накладних Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 21:36
ДКТ-уо (канц.ІФ_К).docx
12 серпня 2022 21:36
Договор к-п (канц.ІФ_К).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-12-009377-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 25 серпня 2022 15:33
Технічні характеристики запропонованого товару
Шановний Замовнику!
Зверніть увагу, що пропозиція ФОП Бердник не відповідає вимогам закупівлі, так як в в Додатку 2 Пропозиція ВЗАГАЛІ НЕ ВКАЗАНО ніяких технічних характеристик товару, новіть торгівельна марка не зазначена! До того ж Додаток 3 ПОВНІСТЮ скопійовано з вимог щодо товару, навіть примітку "БАЖАНО.." залишили!!!, виходячи з інформації, яку надає ФОП Бердник В.А. у Додатку 3 в якості підтвердження відповідності вимогам технічних характеристик запропонованого товару, можна зробити висновок, що під час постачання Замовник отримає НЕВІДОМО який товар, бо конкретні характеристики та ТМ не зазначені Постачальником.
Це грубе порущення вимог тендерної документації, яке по суті дає змогу ФОП Бердник на свій розсуд вирішувати, який товар постачати в результаті цієї закупівлі.
Вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Бердник В.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2022 09:15
Рішення залишити без змін намір укласти договір про закупівлю канцелярських товарів для забезпечення діяльності Центра підтримки “ЯМаріуполь” у м. Івано-Франківську

Документи

30 серпня 2022 09:15
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 11 500,00
UAH з ПДВ
9 233,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 10 996,56
UAH з ПДВ
10 233,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 12:27
Електронний підпис
22 серпня 2022 12:27
Паспорт повний (1).pdf
22 серпня 2022 12:27
Довідка щодо підпису.pdf
22 серпня 2022 12:27
Тех. хар-ки.pdf
22 серпня 2022 12:27
Пропозиція.pdf
22 серпня 2022 12:27
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
22 серпня 2022 12:27
Довідка Ліцензії.pdf
22 серпня 2022 12:27
Довідка про статут.pdf
22 серпня 2022 12:27
РНОКПП.PDF

Публічні документи

19 серпня 2022 14:03
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:03
Витяг з ЄДРПОУ 12.01.2022р..pdf
19 серпня 2022 14:03
Статут.pdf
19 серпня 2022 14:03
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:03
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
19 серпня 2022 14:03
Коди доступу_.pdf
19 серпня 2022 14:03
Додаток 3 ТЗ.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:03
Коди доступу_.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:03
Статут.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:03
Додаток 3 ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 9 233,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 14:53

Документи

25 серпня 2022 14:53
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
9 233,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 14:53
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 23:27
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 22:04
Договір укладений
21 вересня 2022 21:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 233,00
UAH