Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Очікувана вартість
784 120,00 UAH
UA-2022-08-12-008540-a ● 1c13fc16327f4f48ba588cf83bc0097b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Теліщук Ірина Михайлівна 380683026955 ZAICHENJA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 13:33 |
Очікувана вартість: | 784 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 920,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, Верхня, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) днів з дня підписання Акта наданих послуг оформлених в установленому порядку та рахунку-фактури, за фактично надані Послуги на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок, без будь-яких штрафних санкцій, за надані Послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, але не пізніше 31.12.2022р. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2022 18:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2022 18:10 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 17.08.2022р.docx | |
17 серпня 2022 18:10 |
Оголошення про проведення від 17.08.2022.docx | |
17 серпня 2022 18:10 |
Тендерна документація від 17.08.2022.docx | |
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 3.docx | |
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 2.docx | |
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 1.docx | |
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 5.docx | |
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 4.docx |
17 серпня 2022 18:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2022 18:10 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 17.08.2022р.docx
|
|||
17 серпня 2022 18:10 |
Оголошення про проведення від 17.08.2022.docx
|
|||
17 серпня 2022 18:10 |
Тендерна документація від 17.08.2022.docx
|
|||
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 2.docx
|
|||
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 1.docx
|
|||
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 серпня 2022 16:18 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості працівників
Дата подання: 15 серпня 2022 12:20
Дата відповіді: 17 серпня 2022 17:59
Шановний Замовнику,надайте будь-ласка роз'яснення щодо кількості людей,у вашій документації вимагається 40 працівників на три добових і один денний пост,максимум що потрібно на таку кількість постів 20 працівників, що буде робити ще 20???
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог р. Загальні положення Додатку №2 до тендерної документації дислокація та режим роботи постів охорони становить три цілодобові пости та один - денний пост, з них – 3 контрольно-пропускні пункти, 1 обхідний пост.
Таким чином, на 1 календарний місяць, необхідна кількість працівників становить 20 осіб.
Відповідно до вимог р. Обов'язки охоронників Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, 20% резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Таким чином, 20% резерву становить 8 осіб.
Відповідно до пп.2.6 п.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник має документально підтвердити наявність електромонтера ОПС та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, які здійснюватимуть ремонт, технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації та системи відеонагляду. Таким чином, це окремі 2 особи.
Відповідно до вимог Додатків №1 та №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити документально наявність у штаті фахівця з організації охорони, що обумовлено вимогами п.14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Таким чином, це мінімум 1 особа.
Відповідно до Додатків №1 та №2 до тендерної документації, Учасник має підтвердити документально наявність груп швидкого реагування. До складу групи швидкого реагування входить мінімум 2 особи. Якщо, за необхідності залучати її хоча б раз на місяць, то кількість працівників даної групи складе 8 осіб.
Відповідно до вимог п.1 р.3 Тендерної документації документи, що складені безпосередньо Учасником на вимогу цієї тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні бути надані на бланку Учасника (за наявності) та адресовані Уповноваженій особі Замовника, містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати оприлюднення оголошення), містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та печатку (у разі використання). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи/інформацію, що подаються у складі документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі використання), якщо такі документи/інформація надані у формі електронного документа/ів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Таким чином, документи мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи Учасника. Це, окрема, 1 особа, або декілька.
На підставі вищевикладеного, вимога щодо кількості 40 працівників розрахована з урахуванням потреб Замовника .
Відповідно до вимог р. Загальні положення Додатку №2 до тендерної документації дислокація та режим роботи постів охорони становить три цілодобові пости та один - денний пост, з них – 3 контрольно-пропускні пункти, 1 обхідний пост.
Таким чином, на 1 календарний місяць, необхідна кількість працівників становить 20 осіб.
Відповідно до вимог р. Обов'язки охоронників Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, 20% резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Таким чином, 20% резерву становить 8 осіб.
Відповідно до пп.2.6 п.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник має документально підтвердити наявність електромонтера ОПС та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, які здійснюватимуть ремонт, технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації та системи відеонагляду. Таким чином, це окремі 2 особи.
Відповідно до вимог Додатків №1 та №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити документально наявність у штаті фахівця з організації охорони, що обумовлено вимогами п.14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Таким чином, це мінімум 1 особа.
Відповідно до Додатків №1 та №2 до тендерної документації, Учасник має підтвердити документально наявність груп швидкого реагування. До складу групи швидкого реагування входить мінімум 2 особи. Якщо, за необхідності залучати її хоча б раз на місяць, то кількість працівників даної групи складе 8 осіб.
Відповідно до вимог п.1 р.3 Тендерної документації документи, що складені безпосередньо Учасником на вимогу цієї тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні бути надані на бланку Учасника (за наявності) та адресовані Уповноваженій особі Замовника, містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати оприлюднення оголошення), містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та печатку (у разі використання). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи/інформацію, що подаються у складі документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі використання), якщо такі документи/інформація надані у формі електронного документа/ів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Таким чином, документи мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи Учасника. Це, окрема, 1 особа, або декілька.
На підставі вищевикладеного, вимога щодо кількості 40 працівників розрахована з урахуванням потреб Замовника .
Кількість охоронників
Дата подання: 17 серпня 2022 14:04
Дата відповіді: 17 серпня 2022 18:13
Шановний Замовник! В Додатку 1 до тендерної документації в п.2.1. зазначено, що всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них не менше двадцяти п’яти охоронників з кваліфікацією третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років, старші зміни та охоронник денного поста повинні мати кваліфікацію четвертого розряду. Просимо роз’яснити чи старші зміни та охоронник денного поста входять до числа двадцяти п’яти охоронників, що будуть задіяні до охорони об’єкта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Старші зміни та охоронник денного поста входять до числа двадцяти п’яти охоронників, що будуть задіяні до охорони об’єкта.
Старші зміни та охоронник денного поста входять до числа двадцяти п’яти охоронників, що будуть задіяні до охорони об’єкта.
Перепустки
Дата подання: 17 серпня 2022 15:27
Дата відповіді: 17 серпня 2022 18:32
Відповідно до Додатку 1 п.1.2 потрібно надати оригінали перепусток, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії коменданстської години. Уточніть яким органом має бути видана ця перепустка?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Перепустка на дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години видається комендатурою міста Києва.
Перепустка на дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години видається комендатурою міста Києва.
Щодо договору добровільного страхування працівників
Дата подання: 17 серпня 2022 16:52
Дата відповіді: 17 серпня 2022 18:15
Доброго дня. В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен мати договори добровільного страхування на кожного працівника від нещасних випадків. Яка має бути страхова сума на одного застрахованого працівника? Чи достатньо 100 гривень?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Розмір страхової суми на одного застрахованого працівника не містить жодних обмежень.
Розмір страхової суми на одного застрахованого працівника не містить жодних обмежень.
4 розряд фахівця
Дата подання: 17 серпня 2022 17:02
Дата відповіді: 18 серпня 2022 14:53
У тендерній документації Замовник вимагає надати документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що підтверджується повним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не більше двох місячної давнини з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема, QR-код та номер або електронний підпис,а бо печатку уповноваженого органу) та робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. Просимо чітко вказати чи повинен фахівець мати досвід роботи в даній кваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації та п. 5.5. Додатку 2 до Тендерної документації документи фахівця з організації заходів охорони повинні відповідати вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, а також фахівець з організації заходів охорони повинен мати підтверджуючі документи проходження ним обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що підтверджується повним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не більше двох місячної давнини з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема, QR-код та номер або електронний підпис,а бо печатку уповноваженого органу) та робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. Додаткові вимоги до фахівця з організації заходів охорони Тендерною документацією не встановлювались.
Відповідно до вимог п. 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації та п. 5.5. Додатку 2 до Тендерної документації документи фахівця з організації заходів охорони повинні відповідати вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, а також фахівець з організації заходів охорони повинен мати підтверджуючі документи проходження ним обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що підтверджується повним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не більше двох місячної давнини з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема, QR-код та номер або електронний підпис,а бо печатку уповноваженого органу) та робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. Додаткові вимоги до фахівця з організації заходів охорони Тендерною документацією не встановлювались.
Сертифікати перша медична допомога
Дата подання: 17 серпня 2022 17:03
Дата відповіді: 19 серпня 2022 12:05
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасникам необхідно вміти надавати першу домедичну допомогу та користуватися аптечкою. На кожному посту об’єктів охорони повинна бути аптечка з надання першої домедичної допомоги. В той же час Замовник вимагає відповідність всіх вимог технічного завдання підтвердити документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами, тощо. Виходячи з викладеного, постає питання чим Учасник повинен підтвердити своє вміння надавати першу медичну допомогу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Замовник не обмежує Учасника можливістю подачі документального підтвердження вміння його охоронниками надавати першу медичну допомогу. Відповідність вимоги Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами, тощо.
Замовник не обмежує Учасника можливістю подачі документального підтвердження вміння його охоронниками надавати першу медичну допомогу. Відповідність вимоги Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами, тощо.
Аналогічний досвід
Дата подання: 17 серпня 2022 17:04
Дата відповіді: 17 серпня 2022 18:20
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Розділі «Кваліфікаційні критерії…» в п.3.2 зазначено, що Учасник повинен надати скан-копію (ї) договору (ів), що зазначені у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договорів – у разі їх наявності, актами наданих послуг з кількістю постів не менше трьох та відгук (відгуки) від замовника (замовників) згідно укладеного договору (ів). Під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій з аналогічним предметом закупівлі.
В зв’язку з вище викладеним просимо роз’яснити чи можна долучити до тендерної пропозиції договір з ФОП та яким повинен бути мінімальний строк надання послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
В складі документації тендерної пропозиції Учасником має бути наданий аналогічний (і) договір (и), який повністю відповідає вимогам п. 3.2. Додатку 1 до Тендерної документації.
В складі документації тендерної пропозиції Учасником має бути наданий аналогічний (і) договір (и), який повністю відповідає вимогам п. 3.2. Додатку 1 до Тендерної документації.
Нещасні випадки
Дата подання: 17 серпня 2022 17:04
Дата відповіді: 18 серпня 2022 14:14
Шановний Замовнику! Договори добровільного страхування від нещасних випадків повинні бути на весь штат Учасника чи на охоронників, що вказані в довідці відповідно до п.2.1 Кваліфікаційних критеріїв?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимоги п. 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації всі працівники, що будуть задіяні до надання послуг, мають бути застрахованими особами відповідно до договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до вимоги п. 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації всі працівники, що будуть задіяні до надання послуг, мають бути застрахованими особами відповідно до договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-12-008540-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 17 серпня 2022 13:32
Альтернативне забезпечення
В Вашій тендерній документації вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції тільки у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними і гарантують Замовникам їх вимоги, захист їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Розгорнути
Згорнути
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними і гарантують Замовникам їх вимоги, захист їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2022 18:06
Доброго дня!
Ваша вимога № UA-2022-08-12-008540-a.a1 була розглянута Уповноваженою особою. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки) (№UA-2022-08-12-008540-a) будуть внесені найближчим часом.
Ваша вимога № UA-2022-08-12-008540-a.a1 була розглянута Уповноваженою особою. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки) (№UA-2022-08-12-008540-a) будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" |
784 050,00
UAH з ПДВ
|
780 129,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Скорпіон |
782 000,00
UAH з ПДВ
|
782 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Вікінг |
784 100,00
UAH з ПДВ
|
784 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" #33678001 |
Переможець |
780 129,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2022 19:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 11:18
|
Додаткова угода 3 від 24.01.2023.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:11
|
Додаткова угода 2 від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:51
|
Додаткова угода 1 від 16.09.2022.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2022 12:44
|
Договір 220-К від 16.09.2022.pdf | укладений |
16 вересня 2022 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.1,11.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 220/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.11.3, 11.1., 11.6 Договору Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 220/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.11.3, 11.1., 11.6 Договору Сторони дійшли взаємної згоди збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 220/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |