Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронтальний навантажувач (код згідно ДК 021:2015 – 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі)
Очікувана вартість
11 261 120,00 UAH
UA-2022-08-12-008058-a fc005f2cb9334dec98882dae30320cb3
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семен Лебедєв

+380442783698 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 38620155
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13
Контактна особа: Семен Лебедєв
+380442783698
s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 14:51
Очікувана вартість: 11 261 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 305,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Фронтальний навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 15:40
Технічна специфікація навантажувач.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-12-008058-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 12 серпня 2022 22:50
terms
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.

Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.

Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2022 16:38
Порядок здійснення попередньої оплати в Україні регламентовано постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено найоптимальніший спосіб оплати продукції.
Номер вимоги: UA-2022-08-12-008058-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 15 серпня 2022 16:48
your answer
Look for example tender UA-2022-08-15-004717-a. It's WAR
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2022 17:44
Зверніть увагу на категорію замовника, на закупівлю якого Ви посилаєтесь. Нами встановлено оптимальний для постачальників та замовника спосіб оплати товару
Номер вимоги: UA-2022-08-12-008058-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Констракшн Машинері", Код ЄДРПОУ:32828388
Дата подання: 17 серпня 2022 18:16
зміни до Додатка 4 тендерної документації
Просимо внести зміни до Додатка 4 та пропонуємо викласти його у запропонованій нами редакції. Це дозволить взяти участь іншим європейським виробникам, а замовнику отримати більш якісний товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2022 15:49
Опрацювавши Ваше звернення змушені відхилити запропоновані зміни, оскільки при їх врахуванні одночасно знижуються показники продуктивності техніки при збільшенні габаритно-масових параметрів

Документи подані скаржником

17 серпня 2022 18:16
Вимога UA-2022-08-12-008058-a.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 5 500 000,00
UAH з ПДВ
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕАНДА" 9 500 000,00
UAH з ПДВ
8 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 10 899 999,60
UAH з ПДВ
8 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 14:49
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:49
Статут.pdf
19 серпня 2022 14:49
Технічна специфікація.PDF
19 серпня 2022 14:49
Сертифікати.pdf
19 серпня 2022 14:49
Цінова пропозиція.PDF.p7s
19 серпня 2022 14:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2022 14:49
Фінансова звітність.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:49
Проект договора.PDF.p7s
19 серпня 2022 14:49
Статут.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:49
Сертифікати.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:49
Фінансова звітність.pdf
19 серпня 2022 14:49
СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА_CML_JCB.pdf
19 серпня 2022 14:49
Проект договора.PDF
19 серпня 2022 14:49
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

22 серпня 2022 17:25
Електронний підпис
22 серпня 2022 17:25
Додаток 4.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:25
Додаток 1.pdf
22 серпня 2022 17:25
Установчі документи.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:25
Додаток 1.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:25
Додаток 4.pdf
22 серпня 2022 17:25
Установчі документи.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 17:07
Електронний підпис
22 серпня 2022 17:07
7 Лист згода.pdf
22 серпня 2022 17:07
4 Витяг з ПДВ.pdf
22 серпня 2022 17:07
2 Цінова пропозиція.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
16 Дилер_Dressta-2023_NEW.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
6 Проект договору.pdf
22 серпня 2022 17:07
2 Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2022 17:07
6 Проект договору.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
7 Лист згода.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
15 Технічна пропозиція.pdf
22 серпня 2022 17:07
12 Довідка щодо санкцій.pdf
22 серпня 2022 17:07
13 Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
13.1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2022 17:07
5 Довідка повноваження.pdf
22 серпня 2022 17:07
16 Дилер_Dressta-2023_NEW.pdf
22 серпня 2022 17:07
13 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2022 17:07
4 Витяг з ПДВ.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:07
13.1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "АЛЕАНДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Очікує рішення 5 500 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 15:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 серпня 2022 08:41
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
26 серпня 2022 08:41
Електронний підпис
26 серпня 2022 08:40
Протокол відміна.doc