Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадійність проектування : Робочий проект) по об’єкту «Капітальний ремонт вузла подачі води із заміною водонапірної башти за адресою: Полтавський район, Карлівська територіальна громада, с. Попівка, Вул. Поповича»
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2022-08-12-006969-a f69bbb5f87ec4ded8e73f7c81ae90266
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Перцьовий

+380534624420 karlovka_novator2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРЛІВКА НОВАТОР"
Код ЄДРПОУ: 40998509
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., м. Карлівка, вул. Торгова, 3
Контактна особа: Ігор Перцьовий
+380534624420
karlovka_novator2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 12:18
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадійність проектування : Робочий проект) по об’єкту «Капітальний ремонт вузла подачі води із заміною водонапірної башти за адресою: Полтавський район, Карлівська територіальна громада, с. Попівка, Вул. Поповича»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський район, місто Карлівка, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590. Розрахунки здійснюються в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється на протязі 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-12-006969-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ІНЖИНІРИНГБУД", Код ЄДРПОУ:37592740
Дата подання: 26 серпня 2022 16:09
Оскарження рішення замовника.
Шановний Замовнику!

26 серпня 2022 р. ПРОТОКОЛ 06-08-с було прийняте рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС", по спрощеній закупівля ID: UA-2022-08-12-006969-a
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадійність проектування : Робочий проект) по об’єкту «Капітальний ремонт вузла подачі води із заміною водонапірної башти за адресою: Полтавський район, Карлівська територіальна громада, с. Попівка, Вул. Поповича»

Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі,
п.14. Інше:
- копію ліцензії, сертифіката або іншого документа дозвільного характеру на провадження певного виду діяльності, якщо отримання чи наявність таких документів передбачено Законом чи іншими нормативно-правовими актами для виконання робіт, що входять до предмету закупівлі.
В тендерній пропозиції ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"", Учасник не надав жодного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, як вимагається Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651)
кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554

Надані Учасником документи не підтверджують відповідність зазначеним у документації кваліфікаційним критеріям надавати послуги, пов’язані із створенням об’єктів архітектури.
Таким чином Замовник порушує діюче законодавство України, приймаючі протиречіві, дискримінаційні рішення. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"" на підставі не відповідності зазначеним у тендерній документації кваліфікаційним вимогам та Закону України "Про архітектурну діяльність"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2022 16:43
На Вашу вимогу від 26.08.2022 року повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 11, 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, було визначено переможця спрощеної закупівлі.
Так як пропозиція вищевказаного учасника відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», визнається переможцем, а пропозиції інших учасників, відповідно – не розглядаються.
Стосовно посилання на відсутність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у складі пропозиції учасника, якого визнано переможцем, повідомляємо наступне.
Останнім абзацом пункту 14.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію ліцензії, сертифіката або іншого документа дозвільного характеру на провадження певного виду діяльності, якщо отримання чи наявність таких документів передбачено Законом чи іншими нормативно-правовими актами для виконання робіт, що входять до предмету закупівлі.
Чинним законодавством України чітко визначено поняття «Документ дозвільного характеру».
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Також, відповідно до ч. 1 статті 4 вищевказаного Закону встановлено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» затверджено відповідний перелік документів.
Відповідно до частини другої статті 1 цього Закону, термін "документ дозвільного характеру" вживається у значенні, наведеному у Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Відповідно до частини третьої цього Закону, забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Вищевказаний перелік не містить інформації щодо кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника.
Крім цього, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (частина перша статті другої Закону) регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Ліцензування робіт згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації) не передбачене законом, в тому числі Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Чинне законодавство не передбачає отримання дозвільних документів на здійснення вказаної діяльності.
Разом з цим, Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затверджений Постановою Кабінету міністрів Кураїни від 23 травня 2011 року № 554 (зі змінами) - визначає процедуру проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Абзацом третім пункту другого цього Порядку чітко визначено поняття кваліфікаційного сертифіката, а саме: кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668)
Тобто, наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника відноситься до кваліфікаційного критерію процедури закупівлі, передбаченого пунктом другим частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при цьому Оголошення про проведення спрощеної закупівлі взагалі не містить такого критерію.
Абзацом другим пункту 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що у разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документу, який містить відповідні відомості.
У пропозиції Учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, надано лист «Лист ліцензія.pdf», в якому надано письмове пояснення відсутності документів дозвільного характеру згідно останнього абзацу пункту 14.1 Оголошення, чим в повному обсязі виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевказане, правові підстави для задоволення Вашої вимоги – відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-12-006969-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ІНЖИНІРИНГБУД", Код ЄДРПОУ:37592740
Дата подання: 30 серпня 2022 18:58
Оскарження рішення замовника.
Шановний Замовнику!
Розробка та затвердження проєктної документації регламентується наступними нормативно-правовими актами України:
• Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності";
• Закон України «Про архітектурну діяльність»;
• Закон України «Про будівельні норми»;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 про Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи; • Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів; • Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 19 травня 2017 року № 125 "Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів.
Проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам. Проектні роботи повинні виконуватися сертифікованими інженерами у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері містобудування. Згідно зі статтею 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність», проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Саме сертифікат і є документ дозвільного характеру, для ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації).
Просимо Вас уважно вивчити дане питаня в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 15:36
На Вашу вимогу від 30.08.2022 року повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 11, 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, було визначено переможця спрощеної закупівлі.
Так як пропозиція вищевказаного учасника відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», визнається переможцем, а пропозиції інших учасників, відповідно – не розглядаються.
Окремо слід зазначити, що Ваша вимога від 30.08.2022 року за змістом є похідною від вимоги 26.08.2022 року, на яку Замовником в повному обсязі надано відповідь 30.08.22, о 16:43
Стосовно твердження про те, що кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника є документом дозвільного характеру, повторно зазначаємо наступне.
Чинним законодавством України чітко визначено поняття «Документ дозвільного характеру».
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Також, відповідно до ч. 1 статті 4 вищевказаного Закону встановлено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» затверджено відповідний перелік документів.
Відповідно до частини другої статті 1 цього Закону, термін "документ дозвільного характеру" вживається у значенні, наведеному у Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Відповідно до частини третьої цього Закону, забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Вищевказаний перелік не містить інформації щодо кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника.
Крім цього, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (частина перша статті другої Закону) регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Ліцензування робіт згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації) не передбачене законом, в тому числі Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Чинне законодавство не передбачає отримання дозвільних документів на здійснення вказаної діяльності.
Разом з цим, Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затверджений Постановою Кабінету міністрів Кураїни від 23 травня 2011 року № 554 (зі змінами) - визначає процедуру проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Абзацом третім пункту другого цього Порядку чітко визначено поняття кваліфікаційного сертифіката, а саме: кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668)
Наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника відноситься до кваліфікаційного критерію процедури закупівлі, передбаченого пунктом другим частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлювалися вимоги щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та подання у складі пропозиції підтверджуючих це документів.
Абзацом другим пункту 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документу, який містить відповідні відомості.
У пропозиції Учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, надано лист «Лист ліцензія.pdf», в якому надано письмове пояснення відсутності документів дозвільного характеру, чим виконано вимоги Оголошення.
Враховуючи вищевказане, дискваліфікація пропозиції Учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, з підстав ненадання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника – неможлива, а Ваша вимога, відповідно, не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-09-03-000002 • e240c5ce1bb047b9b589505211ee38c3
Автор звернення: Хоменко Валерій Володимирович
Дата створення звернення: 2022-09-03 08:54
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Згідно Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.07.2022) Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник в ТД не вимагає жодної кваліфікаційної критерії по ст. 16 закону України про публічні закупівлі Адже, у ній чітко встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Це є порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Згідно Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.07.2022) Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, Замовником прийняте рішення про обрання переможцем ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"" на підставі не відповідності кваліфікаційним вимогам Згідно Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.07.2022) Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" 43 000,00
UAH з ПДВ
36 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНЖИНІРИНГБУД" 48 300,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"

ПП "ІНЖИНІРИНГБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
#38975278
Переможець 36 990,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 14:39

Документи

26 серпня 2022 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
#38975278
36 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 14:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:00
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 14:03
додаткова № 2 до договору 148-09-Б.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 14:01
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2022 08:54
додаткова № 1 до договору 148-09-Б.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 08:46
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 12:15
148 поповича додаток.pdf укладений
13 вересня 2022 12:13
148 поповича.pdf укладений
13 вересня 2022 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.4 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями), за взаємною згодою, Сторони вирішили: 1. Змінити п 5.1. Договору № 148/09-б від 13 вересня 2022 року (далі-Договір) й викласти в наступній редакції: « 5.1. Строк виконання Робіт: до 26.10.2022 року.» 2. Інші умови Договору залишені без змін, не порушені даною додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 148/09-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями),  у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів - пропорційно до зміни таких ставок; Витяг №2226554500892 з реєстру платників податку на додану вартість (назва та реквізити документа, який підтверджує зміну ставок податків і зборів та/або зміну умов щодо надання пільг з оподаткування), за взаємною згодою, Сторони вирішили: Змінити п 3.1. Договору № 148/09-б від 13 вересня 2022 року (далі-Договір) й викласти в наступній редакції: « 3.1 Ціна цього Договору 36 990,00 (тридцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень нуль копійок), з ПДВ.» 2. Інші умови Договору залишені без змін, не порушені даною додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 148/09-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 36 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 165,00 UAH)