Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
897 600,00 UAH
UA-2022-08-12-006048-a ● c44f06495424460f9ca813ee483353f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42206328 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА будинок 126 |
Контактна особа: |
Максим Яськов +380503094616 iaskov.maksym.prat.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 11:55 |
Очікувана вартість: | 897 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 488,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає від Учасника під час подання тендерної пропозиції одночасно надати забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції надається в електрон-ній формі, підписується шляхом накладання кваліфікова-ного(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Обов’язковими для складання гарантії є реквізити, визначені у Формі, затвердженій Наказом Мінекономрозвитку від 14.12.2020 №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 26 000,00 грн. грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61057, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гоголя, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник сплачує Постачальнику на підставі рахунку вартість отриманого Товару протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2022 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2022 14:13 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документції_08.09.22.docx | |
08 вересня 2022 14:13 |
08_ТД_Папір_зі змінами.docx | |
12 серпня 2022 14:08 |
07_ТД_Папір.docx | |
12 серпня 2022 14:08 |
07_Проект договору про закупівлю.docx |
08 вересня 2022 14:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2022 14:13 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документції_08.09.22.docx
|
|||
08 вересня 2022 14:13 |
08_ТД_Папір_зі змінами.docx
|
|||
12 серпня 2022 14:08 |
07_ТД_Папір.docx
|
|||
12 серпня 2022 14:08 |
07_Проект договору про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-12-006048-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 17 серпня 2022 14:50
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-12-006048-a на закупівлю Папір офісний формат А4 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Приватне акціонерне товариство «Харківенергозбут», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4 були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу формату А4, а саме: Вологість абс., % (ISO 2470) 5±1 для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію кращої якості паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу формату А4, а саме: Вологість абс., % (ISO 2470) 5±1 для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію кращої якості паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2022 15:44
ПрАТ «Харківенергозбут» було розглянуто вашу вимогу (ідентифікатор UA-2022-08-12-006048-a.b1) щодо внесення змін у технічні характеристики до предмету закупівлі. Вами запропоновано збільшити інтервал значення показника «вологість» для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати найбільш економічно вигідну пропозицію кращої якості паперу. В результаті було з’ясовано наступне:
1. Збільшення вологості паперу знижує його міцність, що призводить до того, що папір не може витримати високої швидкості друку, деформується і рветься під час друку, виводячи з ладу оргтехніку. І навпаки: занижений показник вологості паперу призводить до електризації і склеювання листів паперу під час двостороннього друку. У такому разі працівникам, які у великих об’ємах друкують для споживачів рахунки, повідомлення, попередження, тощо доведеться перейти на ручну подачу паперу, що є неефективним і неприпустимим. Саме тому в вимогах до предмету закупівлі зазначена оптимальна вологість паперу 4,5-5,5%, яка забезпечить друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечить кращу працездатність офісної техніки. Папір з такими характеристиками ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах і копіювальній техніці як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Тому вимогу щодо зміни значення показника «вологість» вважаємо недоцільною, адже такі зміни призведуть до пониження якісних характеристик паперу, затримок і збоїв у роботі працівників та коштовних ремонтів оргтехніки.
2. Твердження, що вимоги до предмету закупівлі встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу є безпідставними: в тендерній документації та оголошені відсутні посилання на будь-який бренд або торгівельну марку і, встановленому в тендерній документації інтервалу показника «вологість», відповідає продукція достатньої кількості брендів, наприклад: ТМ «MAESTRO® Extra», ТМ «IQ Premium», ТМ «Konica Minolta Original», ТМ «IQ SMOOTH». Замовник не встановлює дискримінаційних вимог на кшталт того, що учасник має бути офіційним представником чи дилером, відсутні дискримінаційні вимоги про обов’язкове надання так званих «дозволів на продаж» і «гарантій поставок» від третіх осіб. Папір, який за технічними характеристиками відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, представлений в вільному доступі на ринку України і Європи. Отже, вимоги до предмету закупівлі і учасника процедури, що визначені тендерною документацією, ніяк не можуть обмежувати коло учасників.
3. Слід також зазначити, що кожна із зазначених в тендерній документації характеристик має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
Сподіваємось на Ваше розуміння і чекаємо на Вас для участі.
1. Збільшення вологості паперу знижує його міцність, що призводить до того, що папір не може витримати високої швидкості друку, деформується і рветься під час друку, виводячи з ладу оргтехніку. І навпаки: занижений показник вологості паперу призводить до електризації і склеювання листів паперу під час двостороннього друку. У такому разі працівникам, які у великих об’ємах друкують для споживачів рахунки, повідомлення, попередження, тощо доведеться перейти на ручну подачу паперу, що є неефективним і неприпустимим. Саме тому в вимогах до предмету закупівлі зазначена оптимальна вологість паперу 4,5-5,5%, яка забезпечить друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечить кращу працездатність офісної техніки. Папір з такими характеристиками ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах і копіювальній техніці як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Тому вимогу щодо зміни значення показника «вологість» вважаємо недоцільною, адже такі зміни призведуть до пониження якісних характеристик паперу, затримок і збоїв у роботі працівників та коштовних ремонтів оргтехніки.
2. Твердження, що вимоги до предмету закупівлі встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу є безпідставними: в тендерній документації та оголошені відсутні посилання на будь-який бренд або торгівельну марку і, встановленому в тендерній документації інтервалу показника «вологість», відповідає продукція достатньої кількості брендів, наприклад: ТМ «MAESTRO® Extra», ТМ «IQ Premium», ТМ «Konica Minolta Original», ТМ «IQ SMOOTH». Замовник не встановлює дискримінаційних вимог на кшталт того, що учасник має бути офіційним представником чи дилером, відсутні дискримінаційні вимоги про обов’язкове надання так званих «дозволів на продаж» і «гарантій поставок» від третіх осіб. Папір, який за технічними характеристиками відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, представлений в вільному доступі на ринку України і Європи. Отже, вимоги до предмету закупівлі і учасника процедури, що визначені тендерною документацією, ніяк не можуть обмежувати коло учасників.
3. Слід також зазначити, що кожна із зазначених в тендерній документації характеристик має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
Сподіваємось на Ваше розуміння і чекаємо на Вас для участі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-12-006048-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 23 серпня 2022 17:07
Дата подання: 23 серпня 2022 17:07
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2022 14:13
рішення від 25.08.2022 № 5537.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2022 14:12
інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2022 № 5705.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2022 10:45
рішення від 06.09.2022 № 5705.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2022 14:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
869 940,00
UAH з ПДВ
|
869 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 09:31
|
50_22 від 03.10.22.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 09:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний формату А4 | 3000 | пачка |
270,00
UAH з ПДВ
|