Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень Опорного закладу освіти «Олицький ліцей Олицької селищної ради» на вул.Шкільна,14 в смт Олика, Луцького району Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 789 101,86 UAH
UA-2022-08-12-004696-a ● 1d9beb1c555c40cdb2d7df20d8c2e635
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44557260 |
Місцезнаходження: | 45263, Україна , Волинська обл., селище міського типу Олика, вулиця Замкова, 17 |
Контактна особа: |
Юлія Марчук +380955427834 tender.osvita.olyka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2022 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 15:48 |
Очікувана вартість: | 2 789 101,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 945,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень Опорного закладу освіти «Олицький ліцей Олицької селищної ради» на вул.Шкільна,14 в смт Олика, Луцького району Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2022 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2022 12:46 |
Технічна специфікація_ додаток _ 3.docx | |
12 серпня 2022 12:46 |
Додаток _ 2 інші вимоги.docx | |
12 серпня 2022 12:46 |
Попозиція_ додаток _ 1.docx | |
12 серпня 2022 12:46 |
Оголошення спрощена закупівля.docx | |
12 серпня 2022 12:46 |
Проєкт договору_додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-12-004696-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД", Код ЄДРПОУ:02184961
Дата подання: 26 серпня 2022 19:32
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ТзОВ "Олицький агробуд"
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі. Оскільки договірна ціна є твердою, а строки виконання робіт становлять приблизно 3 місяці (до 31 грудня 2022 року) ми не вважаємо за потрібне збільшувати вартість робіт за рахунок коштів на покриття інфляції.
Згідно тендерної документації для більш якісної підготовки тендерної пропозиції, учасники можуть ознайомитися на місці з обсягом робіт. Ми ознайомились з об’ємом робіт, і підтвердили свою присутність на об’єкті актом.
Зокрема дана вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 30.10.2020 №20243).
Ми повністю підтвердили кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно тендерної документації для більш якісної підготовки тендерної пропозиції, учасники можуть ознайомитися на місці з обсягом робіт. Ми ознайомились з об’ємом робіт, і підтвердили свою присутність на об’єкті актом.
Зокрема дана вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 30.10.2020 №20243).
Ми повністю підтвердили кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2022 12:56
Шановний Учасник, уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради (надалі – Замовник), розглянуто Вашу вимогу щодо незаконного, на Вашу думку, відхилення пропозиції. Із зазначеного приводу, повідомляємо наступне:
1. Щодо неврахування в складі договірної ціни коштів на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Як вбачається з протоколу відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі (Протокол №55 від 26 серпня 2022 року), підставою для відхилення являється саме не включення в склад договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Оскільки, відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Дана вимога Настанови є обов’язком, а не правом учасника, виконання якої може залежати від бажання або не бажання потенційного учасника. При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції, Замовник керувався виключно нормами Закону, зокрема, Настанови з визначення вартості будівництва, яка прямо зобов’язує включати вказані витрати до складу договірної ціни. Доцільність це чи не доцільність включення даних витрат до складу договірної ціни, в даному випадку, не належить до компетенції Замовника, а виключно до компетенції законотворця.
Інформуємо Вас, що керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог щодо надання роз’яснень з приводу вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у вказаний період не надходило, що свідчить про Вашу достатню обізнаність щодо вимог оголошення.
Слід також додати, що Замовником надано посилання на практику органу оскарження стосовно даної підстави відхилення, яка показує правомірність прийнятого рішення Замовником. (Рішення від 11.08.2022 № 5396)
2. Щодо ненадання акту огляду у відповідності до вимог оголошення. Слід одразу ж зазначити, що предметом розгляду Вашої вимоги НЕ можуть бути умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже керуючись нормою Закону, а саме статтею 14 п.14 передбачено право Учасника, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що Закон не містить визначення дискримінаційної вимоги, адже будь-яка вимога, по своїй суті, може обмежувати певного учасника та являтись для нього, на його переконання, дискримінаційною. Керуючись статтею 14 Закону, у Вас була можливість звернутись до Замовника із запитанням що стосується складання акту огляду, або вимогою про його виключенням з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, однак, ні в період уточнень (в електронній системі закупівель) ні в період подачі пропозиції, жодних запитань/вимог чи звернень щодо отримання акту огляду за підписом Замовника не надходило. Більше того, вважаємо, що дана вимога не може трактуватись в даному контексті як дискримінаційна, тобто така, що обмежує конкуренцію, оскільки до Замовника не надходило жодних запитів з Вашої сторони, щодо отримання акту огляду об’єкта за підписом Замовника.
Резюмуючи наведене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції, прийнято на основі повного та всебічного аналізу вашої пропозиції на відповідність вимогам Закону та умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В Замовника відсутні будь-які законні підстави для перегляду рішення про дискваліфікацію Вашої пропозиції.
1. Щодо неврахування в складі договірної ціни коштів на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Як вбачається з протоколу відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі (Протокол №55 від 26 серпня 2022 року), підставою для відхилення являється саме не включення в склад договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Оскільки, відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Дана вимога Настанови є обов’язком, а не правом учасника, виконання якої може залежати від бажання або не бажання потенційного учасника. При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції, Замовник керувався виключно нормами Закону, зокрема, Настанови з визначення вартості будівництва, яка прямо зобов’язує включати вказані витрати до складу договірної ціни. Доцільність це чи не доцільність включення даних витрат до складу договірної ціни, в даному випадку, не належить до компетенції Замовника, а виключно до компетенції законотворця.
Інформуємо Вас, що керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог щодо надання роз’яснень з приводу вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у вказаний період не надходило, що свідчить про Вашу достатню обізнаність щодо вимог оголошення.
Слід також додати, що Замовником надано посилання на практику органу оскарження стосовно даної підстави відхилення, яка показує правомірність прийнятого рішення Замовником. (Рішення від 11.08.2022 № 5396)
2. Щодо ненадання акту огляду у відповідності до вимог оголошення. Слід одразу ж зазначити, що предметом розгляду Вашої вимоги НЕ можуть бути умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже керуючись нормою Закону, а саме статтею 14 п.14 передбачено право Учасника, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що Закон не містить визначення дискримінаційної вимоги, адже будь-яка вимога, по своїй суті, може обмежувати певного учасника та являтись для нього, на його переконання, дискримінаційною. Керуючись статтею 14 Закону, у Вас була можливість звернутись до Замовника із запитанням що стосується складання акту огляду, або вимогою про його виключенням з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, однак, ні в період уточнень (в електронній системі закупівель) ні в період подачі пропозиції, жодних запитань/вимог чи звернень щодо отримання акту огляду за підписом Замовника не надходило. Більше того, вважаємо, що дана вимога не може трактуватись в даному контексті як дискримінаційна, тобто така, що обмежує конкуренцію, оскільки до Замовника не надходило жодних запитів з Вашої сторони, щодо отримання акту огляду об’єкта за підписом Замовника.
Резюмуючи наведене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції, прийнято на основі повного та всебічного аналізу вашої пропозиції на відповідність вимогам Закону та умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В Замовника відсутні будь-які законні підстави для перегляду рішення про дискваліфікацію Вашої пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
2 555 917,20
UAH з ПДВ
|
2 555 917,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
2 771 184,02
UAH з ПДВ
|
2 771 184,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" #02184961 |
Відхилено |
2 555 917,20
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 15:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Переможець |
2 771 184,02
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 14:42
|
Додаткова 1 до 47.PDF | зміни до договору |
12 жовтня 2022 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:27
|
47 поточний ремонт спортзал Олика.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 16:38
|
47 поточний ремонт Олика.pdf | укладений |
05 вересня 2022 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |