Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
25 248 477,00 UAH
UA-2022-08-12-004195-a 4932356952844baaa0ad09d85c37ca37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогульський Олег Іванович

+380487972534 viddil43988734@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43988734
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вул. Нижня, 24
Контактна особа: Рогульський Олег Іванович
+380487972534
viddil43988734@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Відділом капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради та Приватним підприємством «Гранд-Газ-Сервіс» укладено Договір підряду №39 від 14 червня 2021 року на виконання робіт по об'єкту «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» на суму 53`999`986.00 грн. (П'ятдесят три мільйони дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят шість гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Інформація про закупівлю знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-30-002123-a . Відповідно до пункту 2.7. Договору підряду №39 від 14 червня 2021 року, у разі виконання додатково необхідних робіт узгоджених із Замовником, уточнення вартості Договору здійснюється Сторонами додатково відповідно до вимог чинного законодавства України. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Для закінчення будівництва і введення об'єкта в експлуатацію у Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт. У зв'язку з цим, відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області №1300-VIII від 08.07.2022 року «Про будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард», проведено коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» та отримано Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року. Перелік додаткових аналогічних робіт наведено у вигляді додатку 1 до цього Протоколу. Вартість таких робіт, відповідно до проектно-кошторисної документації (Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року) становить 25 248 477 грн. 00 коп. (Двадцять п'ять мільйонів двісті сорок вісім тисяч чотириста сімдесят сім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Зальна вартість додаткових аналогічних робіт по об'єкту Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» становить 46,76% від суми основного договору про закупівлю (Договору підряду №39 від 14 червня 2021 року), який укладений за результатами проведення тендера. Враховуючи вище наведене закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи)» (далі закупівля) необхідно провести шляхом застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: - Договір підряду №39 від 14 червня 2021 року; - Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року; - Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області №1300-VIII від 08.07.2022 року «Про будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард». - Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 Господарський кодекс України; - Закон України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 12:32
Оскарження наміру укласти договір: 23 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 25248477UAH з ПДВ
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул. Добрянського, 26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та Акту виконаних робіт за формою КБ-2, протягом 20-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

12 серпня 2022 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 12:15
Рішення _1300.pdf
12 серпня 2022 12:15
Протокол переговорів від 11.08.2022.pdf
12 серпня 2022 12:15
Лист-запрошення.pdf
12 серпня 2022 12:15
Експертний звіт від 09.08.2022.pdf
12 серпня 2022 12:15
Договір підряду _39.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-02-000020 ● 14a598d9428b448e852f9085dd6f3ff5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2023 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

30.12.2022 № 320

Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
28 UA-2022-08-12-004195-a 12.08.2022

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-03 09:17:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт: «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-12-004195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.10.2022 № 1 та від 27.12.2022 № 2 до договору підряду від 25.08.2022 № 86.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-06 09:52:13

Відповідь на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість відповідно до до проектно-кошторисної документації (Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року). Рішення Авангардівської селищної ради «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2022 рік» (із зміннами).
2. Між Відділом капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради та Приватним підприємством «Гранд-Газ-Сервіс» укладено Договір підряду №39 від 14 червня 2021 року на виконання робіт по об'єкту «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» на суму 53`999`986.00 грн. (П'ятдесят три мільйони дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят шість гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Інформація про закупівлю знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-30-002123-a .
Відповідно до пункту 2.7. Договору підряду №39 від 14 червня 2021 року, у разі виконання додатково необхідних робіт узгоджених із Замовником, уточнення вартості Договору здійснюється Сторонами додатково відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для закінчення будівництва і введення об'єкта в експлуатацію у Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт. У зв'язку з цим, відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області №1300-VIII від 08.07.2022 року «Про будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард», проведено коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» та отримано Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року.
Зальна вартість додаткових аналогічних робіт по об'єкту Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування.» становить 46,76% від суми основного договору про закупівлю (Договору підряду №39 від 14 червня 2021 року), який укладений за результатами проведення тендера.
Враховуючи вище наведене закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи)» (далі закупівля) необхідно провести шляхом застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури:
- Договір підряду №39 від 14 червня 2021 року;
- Експертний висновок (позитивний) № ЕК-4715/07-22 від 09.08.2022 року;
- Рішення Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області №1300-VIII від 08.07.2022 року «Про будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) - загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард».
- Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 Господарський кодекс України;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;

3. Додаткова угода від 14.10.2022 № 1 до договору підряду від 25.08.2022 № 86укладена з метою конкретизації джерел фінансування робіт по об'єкту будівництва.
Додаткова угода від 27.12.2022 № 2 до договору підряду від 25.08.2022 № 86, укладена у зв'язку з введенням на території України правового режиму воєнного стану, що призвело до не можливості вчасно виконати роботи. Введення воєнного стану негативно вплинуло на процес будівництва, оскільки вплинуло на поставки матеріалів, що є необхідними для будівництва та обмежило можливості підрядної організації через те, що в згідно Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» не здійснюються капітальні видатки.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС»
#33424125
Переможець 25 248 477,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2022 12:32

Документи

12 серпня 2022 12:32
Електронний підпис
12 серпня 2022 12:32
Протокол УО _198.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2022 12:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС»
#33424125
25 248 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2022 12:32
Електронний підпис
12 серпня 2022 12:32
Протокол УО _198.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:31
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 14:55
Додаткова угода _4 до договору _86.pdf зміни до договору
03 листопада 2023 14:54
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 11:02
Додаткова угода _3 до Договору _86.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 11:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 11:31
Додаткова угода _2 до Договору _86.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:30
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 12:39
Додаткова угода _1 до Договору _86.pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 12:39
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 15:41
Договір _86.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 15:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи) 1 роботи 25 248 477,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизовано наявні джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з введенням на території України правового режиму воєнного стану, змінити в пункті 2.4. Термін виконання робіт до 31.12.2023 року та продовжити термін дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абзацу 3 пункту 5.2.5 та пункту 18.8 договору підряду №86 від 25.08.2022р. уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 2.2 Договору, добавивши його наступним змістом: «в тому числі по роках: на 2022 рік – 15148146,38 гривень (п’ятнадцять мільйонів сто сорок вісім тисяч сто сорок шість гривень 38 копійок), в тому числі 20% ПДВ – 2524691,06 гривень ; 2023 рік – 10100330,64 гривень (десять мільйонів сто тисяч триста тридцять гривень 64 копійок), в тому числі 20% ПДВ – 1683388,44 гривень (відкриті асигнування місцевого бюджету Авангардівської селищної ради складають 9000000,00грн.; грошові кошти в розмірі 1100330,64 грн. будуть виділені на черговій сесії на Авангардівської селищної ради).» 2. Внести відповідні зміни до додатку №2 «Календарний графік виконання робіт» (додається) та додатку №3 «План фінансування робіт» (додається), виклавши їх в новій редакції. 3. В пункті 20 «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи Сторін», Договору замінити розрахункові рахунок Замовника UA758201720344281003199108469 та UA498201720344241003100108469 на UA338201720344271003400108469
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 1.3, абзацу 3 пункту 5.2.5 та пунктів 18.2 і 18.8 договору підряду №86 від25.08.2022р. (далі - Договір)уклали дану додаткову угоду про наступне: 1.У зв’язку із корегуванням проектної документації об’єкту«Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)- загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського, 26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування,(Експертний звіт (позитивний) №ЕК-5250-1/09-23 від 30.10.2023рОдеської філії ДП «НДІпроектреконструкція»), внести відповідні зміни до робочого проекту тв кошторисну частини до Договору. 2..Ззменшити в п2.1. Договору вартість робіт на 357,80 грн (Триста п’ятдесят сім гривень 80 коп)та викласти його в наступній редакції: «Вартість робіт по договору становить: 25248119 грн.20 коп. (двадцять п’ять мільйонів двісті сорок вісім тисяч сто дев’ятнадцять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 4208019 грн. 87 коп. (чотири мільйона двісті вісім тисяч дев’ятнадцять гривень 87 копійок). 3. Відкориговану вартість робіт по Договору рахувати дійсною у Додатках №1; 2; 3 до нього.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Авангардівського НВК «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-загальноосвітня школа І ступеня» за адресою: вул. Добрянського,26а, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області». Коригування. (Додаткові роботи) 1 25 248 119,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 25 248 119,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 208 019,87 UAH)