Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(30192700-8 Канцелярські товари) Придбання брендованих подарункових наборів (канцтоварів) для заходу «Проведення міського свята «День першокласника», подарунковий набір першокласнику»
Очікувана вартість
901 800,00 UAH
UA-2022-08-12-004139-a d7405e713e64404cb5ee697192cd5d3e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 901 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 509,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Умови застосування: Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 комплект
ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(30192700-8 Канцелярські товари) Придбання брендованих подарункових наборів (канцтоварів) для заходу «Проведення міського свята «День першокласника», подарунковий набір першокласнику»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 12:12
Канцтовари.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" 901 800,00
UAH з ПДВ
901 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 08:18
Електронний підпис
18 серпня 2022 08:06
Виписка з ЄДР.pdf
18 серпня 2022 08:06
Довідка 17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
Згода персон. даних 17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
Лист-роз'яснення 17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
довідка 17.08 №17.PDF
18 серпня 2022 08:06
Лист-поясн.17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
Проект договору.PDF
18 серпня 2022 08:06
Лист-пояснення 17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
Ідентифікаційний код.pdf
18 серпня 2022 08:06
Паспорт.pdf
18 серпня 2022 08:06
Гарант.лист 17.08.PDF
18 серпня 2022 08:06
лист-згода 17.08.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3242713995
Переможець 901 800,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:09

Документи

22 серпня 2022 16:09
Електронний підпис
22 серпня 2022 16:07
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3242713995
901 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 16:09
Електронний підпис
22 серпня 2022 16:07
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 17:41
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 17:17
2 Кришталь.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 17:17
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 14:39
ДУ1.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 14:38
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 15:43
Договір 26.pdf укладений
26 серпня 2022 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5.ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" погодили внести зміни в Договір №26 від 23.08.2022 , а саме: у тексті Договору слово "Платник" у всіх відмінках замінити словом "Замрвник" у відповідному відмінку
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5.ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" погодили п.3.1 та п.10.1. Договору викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 901 800,00
UAH