Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1 за адресою вул. Львівська, 25 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
354 400,00 UAH
UA-2022-08-12-002542-a fca01346b57f459c8aaa3964a636ed0c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 11:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 11:04
Початок аукціону: 25 серпня 2022 14:55
Очікувана вартість: 354 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 772,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:59
Додаток 3 Проєкт Договору.docx
12 серпня 2022 10:59
Оголошення КГСМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2022 12:00
Дата відповіді: 15 серпня 2022 13:17
Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу роз'яснити, Ви оголошуєте спрощену закупівлю. До чого тут "Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій"?
Відповідь: У пункті 14.6 Оголошення зазначено норму Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закону, а саме: частину восьму статті 14 Закону «Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-12-002542-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 02 вересня 2022 15:31
Вимога 2 скасувати Протокол 331 від 02 09 22 р
Вих № 981 від 02.09. 2022 р.
Уповноваженій особі
Закупівля UA-2022-08-12-002542-a

Вимога № 2 « Про скасування Рішення Протоколу №331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи в закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1 за адресою вул. Львівська, 25 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).»


Протоколом Уповноваженої особи № 331 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ «СИНЕКСИС» переможцем закупівлі. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає Вимогу № 2 від 02.09.2022 р. про скасування рішення уповноваженої особи мотивуючи це наступним:

1. Згідно додатку № 2 (прикінцеві положення) умовами тендерної документації вимагалось наступне: «Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, … » Довідки надані ТОВ «СИНЕКСИС» розміщені в папці № 1 ( окрім першої )не мають вихідного номера, та інформації до якої закупівлі вони мають відношення.
2. Згідно п.11 Додатку №2 розміщено наступну вимогу : «Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником ознайомлення з проектом будівництва для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектом будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектом будівництва повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектом будівництва учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції». ТОВ «СИНЕКСИС» не провів обстеження обєкту та не надав в складі документації Акт обстеження обєкту.
3. Згідно п.5 Додатку 2 вимагалось надати : « Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість». ТОВ «СИНЕКСИС» на надав в складі документації Свідоцтво ПДВ.
4. Згідно Вимог тендерної документації вимагалось надати Декларацію відповідності МТБ правилам з ОП. Надана Учасником Декларація № 32-21-426 від 12.02.21р. була видана на підставі Договору страхування , термін якого закінчився 23.04.21 року. Таким чином Декларація відповідності надана Учасником, втратила юридичну силу 23.04.21 року ї є нікчемною.
5. П.14 Оголошення про закупівлю вимагав надати : «При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати роботи, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами, відповідно до законодавства України, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі, який обов’язково має містити інформацію про назву предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в електронній системі закупівель. » ТОВ «СИНЕКСИС» не надав Гарантійний лист.

ВИМАГАЄМО :
1. Відмінити Рішення Протоколу № 331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи.


Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2022 17:48
Відповідь на вимогу скасувати Протокол 331 від 02 09 22 р Вих № 981 від 02.09. 2022 р.
Уповноваженій особі Закупівля UA-2022-08-12-002542-a

1. Відсутність вихідного номера та посилання на ідентифікатор закупівлі є формальною помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.
2. ТОВ «СИНЕКСИС» провів обстеження об’єкту на підтвердження чого надає файл «Screenshot_20220823-214543_Viber.jpg»у якому міститься фотокопія Акту огляду об’єкту.
3. Відповідно до умов Оголошення учасник у складі пропозиції повинен надати «свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (чи Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) або Свідоцтва платника єдиного податку (чи Витягу з реєстру платника єдиного податку)». ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «13. Витяг ЄП.pdf» у якому міститься копія ВИТЯГУ з реєстру платників єдиного податку, а тому він не повинен підтверджувати, що є платником ПДВ.
4. ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «дов 2_0001.pdf» у якому надає «Лист-пояснення» № 34 від 23.08.2022 де міститься обґрунтоване пояснення ненадання учасником Декларації відповідності МТБ.
5. У результаті розгляду пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС» у тому числі кошторисної документації наданої у її складі встановлено, що ціна пропозиції враховує усі податки, збори та обов’язкові платежі, відповідно до законодавства України, та умов Оголошення.
Тому, пропозицiя учасника вiдповiдае умовам, визначеним в оголошеннi про проведення спрощено'i закупiвлi, та вимогам до предмета закупiвлi

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 294 272,00
UAH з ПДВ
294 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СИНЕКСИС 354 236,19
UAH з ПДВ
354 236,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 12:19
Електронний підпис
23 серпня 2022 12:16
65. Лист без АВАНСУ.pdf
23 серпня 2022 12:15
18. ВИТЯГ 1 з ЄДР318.pdf
23 серпня 2022 12:15
16. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 12:15
15. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 серпня 2022 12:15
2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ331.pdf

Публічні документи

23 серпня 2022 22:12
Електронний підпис
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ДЦ.xlsx
23 серпня 2022 22:11
39 Пежо оригінали док.pdf
23 серпня 2022 22:11
кошторис львівська_0001.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xlsx
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ДЦп.xlsx
23 серпня 2022 22:11
40 Палуб В наказ_0001.pdf
23 серпня 2022 22:11
дов 2_0001.pdf
23 серпня 2022 22:11
16.1. Виписка Синексис.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.xlsx
23 серпня 2022 22:11
40 Веред гол іннж.pdf
23 серпня 2022 22:11
16.5. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 22:11
13. Витяг ЄП.pdf
23 серпня 2022 22:11
12.1. Опис Синексис.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ОС_02-01 обєктний.xlsx
23 серпня 2022 22:11
12. Статут.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ИВР.xlsx
23 серпня 2022 22:11
35 довідка про рахунки.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ДФ_02-01-01.xlsx
23 серпня 2022 22:11
Screenshot_20220823-214543_Viber.jpg
23 серпня 2022 22:11
дов 1_0001.pdf
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ССРп.xlsx
23 серпня 2022 22:11
u_61_ДЦ_ССР.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ТОВ СИНЕКСИС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Відхилено 294 272,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2022 16:48
ТОВ СИНЕКСИС
#43548411
Переможець 354 236,19
UAH з ПДВ
02 вересня 2022 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СИНЕКСИС
#43548411
354 236,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:58
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 14:23
Дод. угода 2 до дог. 701.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 14:14
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 16:51
Дод.угода 1 до дог. 701.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 16:49
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 16:42
Договір 701.pdf укладений
13 вересня 2022 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни відповідно до експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 701
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням обставин, незалежних від Підрядника, продовжено термін виконання робіт для покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 701
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 343 670,54
UAH