Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1 за адресою вул. Львівська, 25 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
354 400,00 UAH
UA-2022-08-12-002542-a ● fca01346b57f459c8aaa3964a636ed0c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2022 11:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2022 11:04 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 14:55 |
Очікувана вартість: | 354 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 772,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2022 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2022 10:59 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
12 серпня 2022 10:59 |
Оголошення КГСМ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2022 12:00
Дата відповіді: 15 серпня 2022 13:17
Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу роз'яснити, Ви оголошуєте спрощену закупівлю. До чого тут "Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій"?
Відповідь: У пункті 14.6 Оголошення зазначено норму Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закону, а саме: частину восьму статті 14 Закону «Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника»
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-12-002542-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 02 вересня 2022 15:31
Вимога 2 скасувати Протокол 331 від 02 09 22 р
Вих № 981 від 02.09. 2022 р.
Уповноваженій особі
Закупівля UA-2022-08-12-002542-a
Вимога № 2 « Про скасування Рішення Протоколу №331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи в закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1 за адресою вул. Львівська, 25 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).»
Протоколом Уповноваженої особи № 331 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ «СИНЕКСИС» переможцем закупівлі. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає Вимогу № 2 від 02.09.2022 р. про скасування рішення уповноваженої особи мотивуючи це наступним:
1. Згідно додатку № 2 (прикінцеві положення) умовами тендерної документації вимагалось наступне: «Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, … » Довідки надані ТОВ «СИНЕКСИС» розміщені в папці № 1 ( окрім першої )не мають вихідного номера, та інформації до якої закупівлі вони мають відношення.
2. Згідно п.11 Додатку №2 розміщено наступну вимогу : «Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником ознайомлення з проектом будівництва для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектом будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектом будівництва повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектом будівництва учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції». ТОВ «СИНЕКСИС» не провів обстеження обєкту та не надав в складі документації Акт обстеження обєкту.
3. Згідно п.5 Додатку 2 вимагалось надати : « Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість». ТОВ «СИНЕКСИС» на надав в складі документації Свідоцтво ПДВ.
4. Згідно Вимог тендерної документації вимагалось надати Декларацію відповідності МТБ правилам з ОП. Надана Учасником Декларація № 32-21-426 від 12.02.21р. була видана на підставі Договору страхування , термін якого закінчився 23.04.21 року. Таким чином Декларація відповідності надана Учасником, втратила юридичну силу 23.04.21 року ї є нікчемною.
5. П.14 Оголошення про закупівлю вимагав надати : «При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати роботи, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами, відповідно до законодавства України, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі, який обов’язково має містити інформацію про назву предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в електронній системі закупівель. » ТОВ «СИНЕКСИС» не надав Гарантійний лист.
ВИМАГАЄМО :
1. Відмінити Рішення Протоколу № 331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі
Закупівля UA-2022-08-12-002542-a
Вимога № 2 « Про скасування Рішення Протоколу №331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи в закупівлі : «Капітальний ремонт (заміна вікон) КГСМ №1 за адресою вул. Львівська, 25 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).»
Протоколом Уповноваженої особи № 331 від 02.09.2022 р. визнано ТОВ «СИНЕКСИС» переможцем закупівлі. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає Вимогу № 2 від 02.09.2022 р. про скасування рішення уповноваженої особи мотивуючи це наступним:
1. Згідно додатку № 2 (прикінцеві положення) умовами тендерної документації вимагалось наступне: «Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, … » Довідки надані ТОВ «СИНЕКСИС» розміщені в папці № 1 ( окрім першої )не мають вихідного номера, та інформації до якої закупівлі вони мають відношення.
2. Згідно п.11 Додатку №2 розміщено наступну вимогу : «Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником ознайомлення з проектом будівництва для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектом будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектом будівництва повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектом будівництва учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції». ТОВ «СИНЕКСИС» не провів обстеження обєкту та не надав в складі документації Акт обстеження обєкту.
3. Згідно п.5 Додатку 2 вимагалось надати : « Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість». ТОВ «СИНЕКСИС» на надав в складі документації Свідоцтво ПДВ.
4. Згідно Вимог тендерної документації вимагалось надати Декларацію відповідності МТБ правилам з ОП. Надана Учасником Декларація № 32-21-426 від 12.02.21р. була видана на підставі Договору страхування , термін якого закінчився 23.04.21 року. Таким чином Декларація відповідності надана Учасником, втратила юридичну силу 23.04.21 року ї є нікчемною.
5. П.14 Оголошення про закупівлю вимагав надати : «При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати роботи, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами, відповідно до законодавства України, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі, який обов’язково має містити інформацію про назву предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в електронній системі закупівель. » ТОВ «СИНЕКСИС» не надав Гарантійний лист.
ВИМАГАЄМО :
1. Відмінити Рішення Протоколу № 331 від 02.09.2022р. Уповноваженої особи.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2022 17:48
Відповідь на вимогу скасувати Протокол 331 від 02 09 22 р Вих № 981 від 02.09. 2022 р.
Уповноваженій особі Закупівля UA-2022-08-12-002542-a
1. Відсутність вихідного номера та посилання на ідентифікатор закупівлі є формальною помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.
2. ТОВ «СИНЕКСИС» провів обстеження об’єкту на підтвердження чого надає файл «Screenshot_20220823-214543_Viber.jpg»у якому міститься фотокопія Акту огляду об’єкту.
3. Відповідно до умов Оголошення учасник у складі пропозиції повинен надати «свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (чи Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) або Свідоцтва платника єдиного податку (чи Витягу з реєстру платника єдиного податку)». ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «13. Витяг ЄП.pdf» у якому міститься копія ВИТЯГУ з реєстру платників єдиного податку, а тому він не повинен підтверджувати, що є платником ПДВ.
4. ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «дов 2_0001.pdf» у якому надає «Лист-пояснення» № 34 від 23.08.2022 де міститься обґрунтоване пояснення ненадання учасником Декларації відповідності МТБ.
5. У результаті розгляду пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС» у тому числі кошторисної документації наданої у її складі встановлено, що ціна пропозиції враховує усі податки, збори та обов’язкові платежі, відповідно до законодавства України, та умов Оголошення.
Тому, пропозицiя учасника вiдповiдае умовам, визначеним в оголошеннi про проведення спрощено'i закупiвлi, та вимогам до предмета закупiвлi
Уповноваженій особі Закупівля UA-2022-08-12-002542-a
1. Відсутність вихідного номера та посилання на ідентифікатор закупівлі є формальною помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.
2. ТОВ «СИНЕКСИС» провів обстеження об’єкту на підтвердження чого надає файл «Screenshot_20220823-214543_Viber.jpg»у якому міститься фотокопія Акту огляду об’єкту.
3. Відповідно до умов Оголошення учасник у складі пропозиції повинен надати «свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (чи Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) або Свідоцтва платника єдиного податку (чи Витягу з реєстру платника єдиного податку)». ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «13. Витяг ЄП.pdf» у якому міститься копія ВИТЯГУ з реєстру платників єдиного податку, а тому він не повинен підтверджувати, що є платником ПДВ.
4. ТОВ «СИНЕКСИС» у складі пропозиції надав файл «дов 2_0001.pdf» у якому надає «Лист-пояснення» № 34 від 23.08.2022 де міститься обґрунтоване пояснення ненадання учасником Декларації відповідності МТБ.
5. У результаті розгляду пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС» у тому числі кошторисної документації наданої у її складі встановлено, що ціна пропозиції враховує усі податки, збори та обов’язкові платежі, відповідно до законодавства України, та умов Оголошення.
Тому, пропозицiя учасника вiдповiдае умовам, визначеним в оголошеннi про проведення спрощено'i закупiвлi, та вимогам до предмета закупiвлi
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ #21662878 |
Відхилено |
294 272,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 16:48
|
ТОВ СИНЕКСИС #43548411 |
Переможець |
354 236,19
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 14:23
|
Дод. угода 2 до дог. 701.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 16:51
|
Дод.угода 1 до дог. 701.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 16:42
|
Договір 701.pdf | укладений |
13 вересня 2022 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни відповідно до експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 701 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виникненням обставин, незалежних від Підрядника, продовжено термін виконання робіт для покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 701 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |