Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарчий інвентар для споруд цивільного захисту (укриття)
Очікувана вартість
180 075,00 UAH
UA-2022-08-12-002321-a 3e0b96e3364545c8b25c2609c587568b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальченко Людмила

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Михальченко Людмила
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 180 075,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169.
Строк поставки: до моменту скасування або припинення воєнного стану, введеного відповідно до Указу президента України № 64/2022 від 24.02.2022, але не пізніше 31.12.2022.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
762 штуки
ДК 021:2015 код 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарчий інвентар для споруд цивільного захисту (укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника на підставі накладної після отримання товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:50
УЗ господарч заверш.docx
12 серпня 2022 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:50
УЗ господарч заверш.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-12-002321-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 16 серпня 2022 15:57
Дискримінаційні вимоги
Документацією встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
1) Вимога: Лист від виробника (або представника виробника) або власника або субліцензіата торгової марки (вказати номер договору або свідоцтва яке надає право на використання торгової марки) про гарантію постачання (виробництва) товару запропонованого учасником у повному обсязі у строки встановлені документацією.
Наведена вище умова Документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які не є офіційними представниками виробника.
2) Вимога: Протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства лабораторії на показники, що відмічені «*» в колонці «Вимоги до технічних характеристик» таблиці 1 Додатку 1. Також Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію атестату про акредитацію лабораторії з додатками яка зробила випробування продукції.
Наведена вище умова Документації є абсурдною, так як лабораторні дослідження на серветки і більш того совки для сміття не проводять. Ширина і глибина совка може бути встановлена особисто Замовником, для цього не потрібно залучати лабораторії. Лабораторні дослідження потребують суттєвих додаткових фінансових витрат для участі в закупівлі.
Частина 1 статті 5 Закону передбачає, що публічні закупівлі повинні здійснюватися, в тому числі, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника).
Підсумовуючи усе вищенаведене, просимо внести зміни в документацію та вилучити дискримінаційні вимоги такі як гарантійні листи від виробника та протоколи випробувань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2022 17:29
Управління освіти Соломянської РДА уважно розглянуло Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо:
Шановний учасник, просимо Вас уважно ознайомитися з умови закупівлі.
Документально не встановлювались вимоги щодо обмеження стосунків учасника виключно з виробником. Для запобігання участі в закупівлі недобросовісних учасників, та з метою поставки товару в необхідний строк, Замовник вимагає підтвердження фактичної наявності товару від будь якої організації, представника, дилера, тощо, а не лише від виробника.
Стосовно лабораторних досліджень повідомляємо наступне.
При перевірці на офіційному сайті naau.org.ua встановлено наявність більш ніж 20 акредитованих лабораиорій, які можуть зробити необхідні дослідження. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2022 18:32
Електронний підпис
21 серпня 2022 18:31
пропозиція.pdf
21 серпня 2022 18:31
проект договору.pdf
21 серпня 2022 18:31
статут та опис.pdf
21 серпня 2022 18:31
якість товару.pdf
21 серпня 2022 18:31
наказ на директора.pdf
21 серпня 2022 18:31
доставка товару.pdf
21 серпня 2022 18:31
рішення та виписка.pdf
21 серпня 2022 18:31
працівники .pdf
21 серпня 2022 18:31
мат.тех.база.pdf
21 серпня 2022 18:31
обробка даних (2).pdf
21 серпня 2022 18:31
Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2022 18:31
Протокол совок.pdf
21 серпня 2022 18:31
Висновок відра.pdf
21 серпня 2022 18:31
Атестат.pdf
21 серпня 2022 18:31
Висновок совок щітка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
#42582488
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 14:49

Документи

23 серпня 2022 14:49
Електронний підпис
23 серпня 2022 14:47
господарчі укриття.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2022 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
#42582488
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2022 14:49
Електронний підпис
23 серпня 2022 14:47
господарчі укриття.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 14:33
Scan.pdf укладений
31 серпня 2022 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH