Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 15540000-5- Сирні продукти (Сир голландський (масова частка жиру – не менше 45%))»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-08-12-001445-a 56fa3a4f9ec345e9ac336feb16fa104d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Марук

+380472544493 maruk1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
Контактна особа: Олена Марук
+380472544493
maruk1990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 13:31
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Закупівля у воєнний час проводяться відповідно до Постанови №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограм
Сир голландський (масова частка жиру – не менше 45%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:08
Проект Договору сиру голландського .docx
12 серпня 2022 10:08
Оголошення Сир голландський 12.08.2022р .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" 240 009,00
UAH з ПДВ
202 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Циблієв В.Я. 240 009,00
UAH з ПДВ
202 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2022 12:51
Електронний підпис
30 серпня 2022 12:51
Щодо ліцен.pdf
30 серпня 2022 12:51
право підпису.pdf
22 серпня 2022 08:57
Електронний підпис
18 серпня 2022 11:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"

ФОП Циблієв В.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
Переможець 202 884,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 10:55

Документи

30 серпня 2022 10:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2022 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
202 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2022 10:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 11:30
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2023 09:41
20%- до договору №1445.pdf зміни до договору
06 січня 2023 09:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:06
20 % до договору №1445.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 10:14
Договір №1445 сир.pdf укладений
05 вересня 2022 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1445
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами діючого договору, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1445
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 243 460,80
UAH