Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the improvement of settlements - maintenance of city highways, including bridges and overpasses and liquidation of natural garbage dumps
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Oleksiy TERESCHENKO +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 13:01 |
Очікувана вартість: | 53 142 882,97 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265 714,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 серпня 2022 20:20 |
Enquiries until: | 01 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 вересня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 53 142 883 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 265 714 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 20:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 20:17 |
ТП 11.08.2.pdf | |
11 серпня 2022 20:17 |
Оголошення.docx | |
11 серпня 2022 20:17 |
Обґрунтування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000001 ● 000ae32b1e2c400dafe1c5f96078b138
- Статус: завершено ● Дата: 22 грудня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-08-11-010999-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 09:00:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-010999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-03 20:39:28
Відповідь на звернення
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 53 142 882,97 грн. з ПДВ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: здійснюватиметься шляхом перерозподілу коштів та укладення відповідних додаткових угод на зменшення ціни договору до існуючих (укладених) договорів
2.У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266
3.Після публікації повідомлення про намір укласти договір, переможець у строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі» опублікував у системі закупівель документи:
Довідки переможця.pdf
20 вер. 16:59
Також, при укладені договору переможцем надано документи щодо вимог частини другої статті 41 Закону (додаються)
4. виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1
Додаткова угода від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1 укладена замовником для приведення договору до тендерної пропозиції учасника, а саме видалено пункти щодо співвиконавця, а саме:
6.4.4. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», на підставі тендерної пропозиції, Виконавець залучає до надання послуг співвиконавця:
6.4.4.1. Виконавець відповідає за результати надання послуг співвиконавцем і виступає перед замовником як виконавець робіт, а перед співвиконавцем – як замовник.
6.4.4.2. Виконавець координує надання послуг співвиконавцем, створює умови та здійснює контроль за виконанням ним договірних зобов’язань.
6.4.4.3. Замовник і співвиконавець не можуть пред’являти один до одного претензії, пов’язані з порушенням умов договору, укладеного з Виконавцем, якщо інше не встановлено договором або законом.
Учасником у складі пропозиції надано інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця у файлі 1. Інші документи згідно вимог.pdf, завантаженого 6 вер. 13:48, на сторінці 6(додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" |
52 919 534,76
UAH з ПДВ
|
52 919 534,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" |
53 085 148,58
UAH з ПДВ
|
53 085 148,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Переможець |
52 919 534,76
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2022 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 14:07
|
Ду 2 03.10-1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2022 13:26
|
Ду 1 03.10-1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 13:04
|
03.10-1.pdf | укладений |
05 жовтня 2022 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/10-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |