Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка (скотч)
Очікувана вартість
121 721,60 UAH
UA-2022-08-11-010607-a ● 739711cde84e4924ba67a8fb3c38e672
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43665271 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Галина Міщенко 380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2022 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2022 14:05 |
Очікувана вартість: | 121 721,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 217,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Більш детальна інформація в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Проєкт договору в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: до 31.12.2022 (протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Постачальником рознарядки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1284 штуки
Клейка стрічка (скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
1184 штуки
Клейка стрічка (скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює розрахунок за поставлений Товар на підставі наданого Постачальником рахунку-фактури, підписаного Сторонами Акта приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, з відтермінуванням платежу 15 (п'ятнадцять) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (у випадку, якщо Постачальник є платником ПДВ); або Замовник здійснює розрахунок за поставлений Товар на підставі наданого Постачальником рахунку-фактури, з відтермінуванням платежу 15 (п'ятнадцять) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару (у випадку, якщо Постачальник не є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 17:44 |
Обгрунтування.docx | |
11 серпня 2022 17:44 |
Оголошення клейка стрічка (скотч).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 12 серпня 2022 11:58
Дата відповіді: 12 серпня 2022 15:58
Доброго дня підкажіть чи закуповуюмий вами скот буде вважатися залізничною продукцією?)
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Клейка стрічка (скотч) не є залізничною продукцією.
Клейка стрічка (скотч) не є залізничною продукцією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-11-010607-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 31 серпня 2022 11:21
Неправомірне відхилення
Міститься в файлі: Вимога.pdf
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2022 08:07
У відповідь на Ваш лист-вимогу від 31.08.2022 № 7 про перегляд рішення стосовно дискваліфікації ТОВ «Офіс Комфорт» у межах оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № UA-2022-08-11-010607-a, повідомляє про наступне.
Підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до Оголошення визначено вичерпний перелік документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме:
«2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»
Однак учасником жодного документа із визначеного переліку не надано.
Крім того, учасник зазначив у файлі «Таблиця 1.pdf», в графі 6 «Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання» вказано «НД виробника», не розшифровано.
У Додатку 2 до Оголошення зазначено, що у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення/довідку/гарантійний лист з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
При цьому, учасником не надано листа пояснення/довідки/гарантійного листа з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти щодо ненадання копії ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Також, частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник не скористався правом звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі до замовника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Офіс Комфорт», уповноважена особа діяла виключно в порядку і спосіб, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі».
Підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до Оголошення визначено вичерпний перелік документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме:
«2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»
Однак учасником жодного документа із визначеного переліку не надано.
Крім того, учасник зазначив у файлі «Таблиця 1.pdf», в графі 6 «Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання» вказано «НД виробника», не розшифровано.
У Додатку 2 до Оголошення зазначено, що у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення/довідку/гарантійний лист з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
При цьому, учасником не надано листа пояснення/довідки/гарантійного листа з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти щодо ненадання копії ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Також, частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник не скористався правом звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі до замовника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Офіс Комфорт», уповноважена особа діяла виключно в порядку і спосіб, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій