Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка (скотч)
Очікувана вартість
121 721,60 UAH
UA-2022-08-11-010607-a 739711cde84e4924ba67a8fb3c38e672
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Міщенко

380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43665271
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1
Контактна особа: Галина Міщенко
380443097731
mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 14:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 14:05
Очікувана вартість: 121 721,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 217,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Більш детальна інформація в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Проєкт договору в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: до 31.12.2022 (протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Постачальником рознарядки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1284 штуки
Клейка стрічка (скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
1184 штуки
Клейка стрічка (скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунок за поставлений Товар на підставі наданого Постачальником рахунку-фактури, підписаного Сторонами Акта приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, з відтермінуванням платежу 15 (п'ятнадцять) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (у випадку, якщо Постачальник є платником ПДВ); або Замовник здійснює розрахунок за поставлений Товар на підставі наданого Постачальником рахунку-фактури, з відтермінуванням платежу 15 (п'ятнадцять) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару (у випадку, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2022 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 17:44
Обгрунтування.docx
11 серпня 2022 17:44
Оголошення клейка стрічка (скотч).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 12 серпня 2022 11:58
Дата відповіді: 12 серпня 2022 15:58
Доброго дня підкажіть чи закуповуюмий вами скот буде вважатися залізничною продукцією?)
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Клейка стрічка (скотч) не є залізничною продукцією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-11-010607-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 31 серпня 2022 11:21
Неправомірне відхилення
Міститься в файлі: Вимога.pdf
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2022 08:07
У відповідь на Ваш лист-вимогу від 31.08.2022 № 7 про перегляд рішення стосовно дискваліфікації ТОВ «Офіс Комфорт» у межах оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № UA-2022-08-11-010607-a, повідомляє про наступне.
Підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до Оголошення визначено вичерпний перелік документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме:
«2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»
Однак учасником жодного документа із визначеного переліку не надано.
Крім того, учасник зазначив у файлі «Таблиця 1.pdf», в графі 6 «Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання» вказано «НД виробника», не розшифровано.
У Додатку 2 до Оголошення зазначено, що у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення/довідку/гарантійний лист з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
При цьому, учасником не надано листа пояснення/довідки/гарантійного листа з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти щодо ненадання копії ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Також, частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник не скористався правом звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі до замовника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Офіс Комфорт», уповноважена особа діяла виключно в порядку і спосіб, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

31 серпня 2022 11:21
Вимога.pdf

Документи

02 вересня 2022 08:07
Відповідь на ВИМОГУ. юр.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 121 647,40
UAH
110 765,00
UAH
Документи
ПП "ТЕРРА-ПАК" 121 721,60
UAH
110 766,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 09:26
Електронний підпис
22 серпня 2022 09:26
19.Довідка ліцензія.pdf
22 серпня 2022 09:26
Декларация.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
29.Витяг ПДВ.PDF
22 серпня 2022 09:26
Таблиця 1.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
9.Уповноважена особа.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Декларация.pdf
22 серпня 2022 09:26
Додаток 6.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
16.Выписка 2021 новая!.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Таблиця 2.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
12.Рішення Гуменюк.PDF.p7s
22 серпня 2022 09:26
28.Статистика 2021 новая!.PDF
22 серпня 2022 09:26
8.Згода Форма 1.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Додаток 4.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Досьє ЄДР.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Таблиця 2.pdf
22 серпня 2022 09:26
10.Наказ Гуменюк.PDF.p7s
22 серпня 2022 09:26
15.Лист згода.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Документ виробника 2.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
22.Заходи довкілля.pdf
22 серпня 2022 09:26
Довідка з банку.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Документ виробника 1.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
8.Згода Додаток 1.pdf
22 серпня 2022 09:26
12.Рішення Гуменюк.PDF
22 серпня 2022 09:26
22.Заходи довкілля.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Про витяг.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
8.Згода Форма 1.pdf
22 серпня 2022 09:26
Досьє ЄДР.pdf
22 серпня 2022 09:26
31.9001 ОФІС КОМФОРТ УКР.pdf
22 серпня 2022 09:26
19.Довідка ліцензія.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
10.Наказ Гуменюк.PDF
22 серпня 2022 09:26
1.Пропозиція (Додаток 5).pdf
22 серпня 2022 09:26
Партн.pdf
22 серпня 2022 09:26
Довідка з банку.pdf
22 серпня 2022 09:26
Партн.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Лист від виробника.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
Додаток 6.pdf
22 серпня 2022 09:26
Про витяг.pdf
22 серпня 2022 09:26
Таблиця 1.pdf
22 серпня 2022 09:26
9.Уповноважена особа.pdf
22 серпня 2022 09:26
Лист від виробника.pdf
22 серпня 2022 09:26
16.Выписка 2021 новая!.pdf
22 серпня 2022 09:26
29.Витяг ПДВ.PDF.p7s
22 серпня 2022 09:26
30.14001 ОФІС КОМФОРТ УКР.pdf
22 серпня 2022 09:26
24.Лист гарантія товар.pdf
22 серпня 2022 09:26
Документ виробника 2.pdf
22 серпня 2022 09:26
15.Лист згода.pdf
22 серпня 2022 09:26
Додаток 4.pdf
22 серпня 2022 09:26
25.Лист сертиф.pdf
22 серпня 2022 09:26
Документ виробника 1.pdf
22 серпня 2022 09:26
25.Лист сертиф.pdf.p7s
22 серпня 2022 09:26
8.Згода Додаток 1.pdf.p7s

Публічні документи

18 серпня 2022 14:28
Електронний підпис
18 серпня 2022 08:49
дов стат 1.JPG
18 серпня 2022 08:49
витяг-2нов.JPG
18 серпня 2022 08:49
виписка-2нова.JPG
18 серпня 2022 08:49
витяг-3нов.JPG
18 серпня 2022 08:49
Свідоцтво ПДВ-нове.JPG
18 серпня 2022 08:49
витяг-1нов.JPG
18 серпня 2022 08:49
4-ОППнова.JPG
18 серпня 2022 08:49
дов стат 2.JPG
18 серпня 2022 08:49
виписка-1нова.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ПП "ТЕРРА-ПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Відхилено 110 765,00
UAH
30 серпня 2022 16:47
ПП "ТЕРРА-ПАК"
#35400640
Відхилено 110 766,00
UAH
02 вересня 2022 08:20

Документи

30 серпня 2022 16:47
Електронний підпис
30 серпня 2022 16:47
ПРОТОКОЛ 4-7-1-22.pdf

Документи

02 вересня 2022 08:20
Електронний підпис
02 вересня 2022 08:20
ПРОТОКОЛ 4-7-2-22 відх 2.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій