Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 33760000-5 (Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) (Паперові рушники, туалетний папір, серветки для закладів освіти Оболонського району м.Києва)
Очікувана вартість
1 001 442,00 UAH
UA-2022-08-11-009803-a 075c4842143d476b83ae95e3f9cd7c71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 14:30
Очікувана вартість: 1 001 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 014,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3269 упаковка
V-склад. Целюлоза по 150шт, 2-х шар. Білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
15491 упаковка
Серветки паперові (уп.100шт)
24х24см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
300 упаковка
Серветки білі (500шт), уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
26010 штуки
Туалетний папір одношаровий без гільзи 65м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
735 упаковка
Серветки вологі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628

Сума забезпечення: 30000 UAH
11 серпня 2022 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 16:33
Оголошення рушники.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце поставки
Дата подання: 12 серпня 2022 16:23
Дата відповіді: 15 серпня 2022 09:33
Шановний замовник, прошу уточнити яка кількість закладів освіти Оболонського району м. Києва, в які має бути поставлена продукція?
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику. На даний момент, Замовник, може вказати приблизну кількість закладів, яка становить 60 установ. Точна Дислокація буде надаватися при укладанні договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-11-009803-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 15 серпня 2022 09:44
ISO 14001:2015
Документацією встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступною підставою:
Додатком №2 до Документації передбачено надання виданого на учасника сканованого з оригіналу сертифікату на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий уповноваженим (акредитованим) органом в Україні, та дійсний на момент подання пропозиції щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності.
Звертаємо Вашу увагу до наданої інформації Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 10.03.2021р.:
«Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органу з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.»
Також додаємо інформацію від Бюро Міжнародної Сертифікації щодо акредитації органу сертифікації:
«Згідно положень комітету ISO орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «Акредитація не є обов'язковою.
У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» (https://www.iso.org/certification.html).
Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO з видачею офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Сертифікат на системи менеджменту видається з урахуванням нормативно-правового акту України, а саме Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III
ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Добровільність акредитації
Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації.
На офіційному сайті Національного агентства з акредитації України зазначена наступна інформація:
«Основними принципами діяльності НААУ є:
 забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
 загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
 прозорість діяльності з акредитації;
 професійна компетентність виконавців робіт;
 добровільність акредитації;
 забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
 застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
 дотримання суспільних інтересів;
 конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.»
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але, даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Сертифікація систем менеджменту носить добровільний характер та не входить в законодавчо регульовану сферу.
Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.»
Просимо внести зміни до Додатку №2 до Оголошення, дозволивши надавати сертифікат на систему екологічного управління у відповідності до вимог ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту виданий уповноваженим іноземним або українським акредитованим органом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2022 19:22
Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним
стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International
Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє
стандарти відповідності. Функція  сертифікації переходить на національні акредитовані
установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати
та проводять наглядовий аудит. Організацією  ISO розроблено велику кількість стандартів у
різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються
ISO 9001, 14000, 18001.
Акредетація це процедура офіційного підтвердження (свідоцтва) відповідності претендента
на акредитацію встановлених критеріїв, показників, вимог (стандарту).
Акредетацію в Україні проводиться Націоанльним агенством з акредетаціі України- (НААУ)
— національний орган акредитації України, створений для підтвердження компетентності та
підвищення рівня довіри до органів оцінки відповідності (лабораторій: калібрувальних та
випробувальних та органів сертифікації: систем якості, персоналу, продукції).
Згідно п.8 Положення про Національне агентство з акредитації України Затвердженого
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від
13.07.2020 №1318 основними функціями НААУ відповідно до мети діяльності є:
- акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію,
відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і
поновлення дії та скасування атестата про акредитацію;
- проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності
вимогам акредитації (далі - моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних,
позачергових та інших оцінок.
Статтею 6 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” акредитація
здійснюється національним органом України з акредитації. Таким національним органом з
акредитації є Національне агентство з акредитації України.
Реєстр органів з сертифікації систем менеджменту міститься на офіційному сайті НААУ.
Враховуючи вищевикладене підстав для задоволення вимоги та внесення змін у тендерну документацію немає.
Номер вимоги: UA-2022-08-11-009803-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 15 серпня 2022 12:45
ISO 9001
Додатком №3 до Документації передбачено надання копії сертифікату видану на Учасника, на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2015) «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності.
Звертаємо Вашу увагу до наданої інформації Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 10.03.2021р.:
«Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органу з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.»
Також додаємо інформацію від Бюро Міжнародної Сертифікації щодо акредитації органу сертифікації:
«Згідно положень комітету ISO орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «Акредитація не є обов'язковою.
У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» (https://www.iso.org/certification.html).
Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO з видачею офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Сертифікат на системи менеджменту видається з урахуванням нормативно-правового акту України, а саме Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III
ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Добровільність акредитації
Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації.
На офіційному сайті Національного агентства з акредитації України зазначена наступна інформація:
«Основними принципами діяльності НААУ є:
 забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін;
 загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації;
 прозорість діяльності з акредитації;
 професійна компетентність виконавців робіт;
 добровільність акредитації;
 забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
 застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
 дотримання суспільних інтересів;
 конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.»
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але, даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Сертифікація систем менеджменту носить добровільний характер та не входить в законодавчо регульовану сферу.
Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.»
Просимо внести зміни до Додатку №3 до Оголошення, дозволивши надавати сертифікат на систему управління якістю у відповідності до вимог ISO 9001:2015 «Система екологічного менеджменту виданий уповноваженим іноземним або українським акредитованим органом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2022 19:23
Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. Акредетація це процедура офіційного підтвердження (свідоцтва) відповідності претендента на акредитацію встановлених критеріїв, показників, вимог (стандарту). Акредетацію в Україні проводиться Націоанльним агенством з акредетаціі України- (НААУ) — національний орган акредитації України, створений для підтвердження компетентності та підвищення рівня довіри до органів оцінки відповідності (лабораторій: калібрувальних та випробувальних та органів сертифікації: систем якості, персоналу, продукції). Згідно п.8 Положення про Національне агентство з акредитації України Затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 №1318 основними функціями НААУ відповідно до мети діяльності є: - акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію; - проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі - моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних, позачергових та інших оцінок. Статтею 6 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Таким національним органом з акредитації є Національне агентство з акредитації України. Реєстр органів з сертифікації систем менеджменту міститься на офіційному сайті НААУ. Враховуючи вищевикладене підстав для задоволення вимоги та внесення змін у тендерну документацію немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 685 924,20
UAH з ПДВ
685 924,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ЖТК 996 676,00
UAH з ПДВ
996 676,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 серпня 2022 19:27
Електронний підпис
20 серпня 2022 19:26
00_Протокол НР.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
09_протокол зборів.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
00_Наказ Фролова Ю.М.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
09_протокол-правочин.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
11_Довідки з банку.pdf
20 серпня 2022 19:26
00_Свідоцтво РА.7z
20 серпня 2022 19:26
00_Гарантія 3772-22.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
13_Технічні вимоги.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
14_Дитячі ВС ТМ «Superfresh».pdf
20 серпня 2022 19:26
00_Витяг із Статуту.7z
20 серпня 2022 19:26
00_Витяг із Статуту.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
09_паспорт Курчавова.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
00_Лист здійснення БД.7z
20 серпня 2022 19:26
18_проект договору.pdf
20 серпня 2022 19:26
00_Протокол НР.7z
20 серпня 2022 19:26
00_Наказ Фролова Ю.М.7z
20 серпня 2022 19:26
18_проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
09_протокол зборів.pdf
20 серпня 2022 19:26
00_Банківська Ліцензія.7z
20 серпня 2022 19:26
09_паспорт Курчавова.pdf
20 серпня 2022 19:26
13_Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2022 19:26
00_Гарантія 3772-22.7z
20 серпня 2022 19:26
00_Лист для клієнтів.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
00_Свідоцтво РА.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
000_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
00_Лист здійснення БД.7z.p7s
20 серпня 2022 19:26
09_протокол-правочин.pdf
20 серпня 2022 19:26
000_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 серпня 2022 19:26
08_Статут+опис.pdf
20 серпня 2022 19:26
11_Довідки з банку.pdf.p7s
20 серпня 2022 19:26
00_Лист для клієнтів.7z
20 серпня 2022 19:26
08_Статут+опис.pdf.p7s

Публічні документи

21 серпня 2022 19:54
Електронний підпис
21 серпня 2022 19:53
12. Статут.pdf
21 серпня 2022 19:53
16. Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2022 19:53
2. 9001 Житомирська тк (1).PDF
21 серпня 2022 19:53
3. 14001 Житомирська тк (2).PDF
21 серпня 2022 19:53
4.сфера.pdf
21 серпня 2022 19:53
6. Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2022 19:53
9. Звіт з ЕА (2).pdf
21 серпня 2022 19:53
9.1. Висновок ЕА (2).pdf
21 серпня 2022 19:53
ДОВІДКА_про рахунок (1).zip
21 серпня 2022 19:53
Свідоцтво УБІБ.zip
21 серпня 2022 19:53
Уповноважена особа.pdf
21 серпня 2022 19:53
аналогічний договір.pdf
21 серпня 2022 19:53
довідки рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ ЖТК

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 685 924,20
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 21:07
ТОВ ЖТК
#43672760
Переможець 996 676,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 21:14

Документи

26 серпня 2022 21:05
Електронний підпис
26 серпня 2022 21:05
протокол рішення 54.docx

Документи

26 серпня 2022 21:13
Електронний підпис
26 серпня 2022 21:13
протокол намір 54.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 21:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЖТК
#43672760
996 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 21:13
Електронний підпис
26 серпня 2022 21:13
протокол намір 54.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 11:22
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 15:44
109-Т.pdf укладений
01 вересня 2022 15:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
V-склад. Целюлоза по 150шт, 2-х шар. Білий 3269 упаковка 57,00
UAH з ПДВ
Серветки паперові (уп.100шт) 24х24см 15491 упаковка 23,00
UAH з ПДВ
Серветки білі (500шт), уп. 300 упаковка 66,00
UAH з ПДВ
Туалетний папір одношаровий без гільзи 65м 26010 штуки 15,00
UAH з ПДВ
Серветки вологі 735 упаковка 60,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 996 676,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 112,67 UAH)