Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів
Очікувана вартість
1 427 442,00 UAH
UA-2022-08-11-008298-a ● 404392d3224a4b0197d1b592ea42cda9
Відкриті торги
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Місцезнаходження: | 02175, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767,380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 427 442,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 274,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37733 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими плитами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
677 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими колонками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
677 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування димових каналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 15:49 |
ТД_ТО_ДВК.pdf | |
11 серпня 2022 15:49 |
ТД_ТО_ДВК.doc | |
11 серпня 2022 15:48 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
11 серпня 2022 15:48 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-11-008298-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 16 вересня 2022 17:36
Дата подання: 16 вересня 2022 17:36
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР»,
викладене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою
КК «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду
Дарницького району м. Києва» №85/5 від 07 вересня 2022 року
11 серпня 2022 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2022-08-11-008298-a (404392d3224a4b0197d1b592ea42cda9) Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), взяло участь у даній процедурі. Також свої тендерні пропозиції до закупівлі подали ще три учасника:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» 1 427 442,00 грн. 58 000 грн.
ТОВ «БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП» 685 172,16 грн. 99 920,94 грн.
ТОВ «ЗАУБЕР» 1 341 795,48 грн. 489 359,00 грн.
ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» 1 189 535,00 грн. 1 189 535,00 грн.
Після проведення аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» була відхилена замовником 31 серпня 2022 року на підставі абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Пропозицію ТОВ «БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП» також було відхилено Замовником 2 вересня 2022 року за тією ж підставою – учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Наступною тендерною пропозицією за результатами оцінки пропозицій була пропозиція Скаржника, вартість якої за результатами аукціону становить 489 359,00 грн., яку електронна система закупівель визнала аномально низькою. 2 вересня 2022 року ТОВ «ЗАУБЕР» розмістило в системі файл «АНЦ» з обґрунтуванням аномально низької ціни.
7 вересня 2022 року в електронній системі закупівель Замовник розмістив рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», затверджене протоколом Уповноваженої особи Замовника № 85/5 від 7 вересня 2022 року. Згідно протоколу Замовник визнав обґрунтування аномально низької ціни Скаржником належним, але під час розгляду інших документів тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» Замовником виявлено невідповідність встановленим вимогам Закону та тендерній документації.
Замовник стверджує, що
…
- Відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію на виконання статті 17 Закону, зокрема:
6. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашене у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону).
Відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
У складі тендерної пропозиції ТОВ ЗАУБЕР завантажено файл «02 Довідка ст.17.pdf», в якому міститься документ Вих. № 20220825-06 від 25.08.2022 року (Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), в якому Учасник повідомляє про відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
«… - п. 6 ч. 1 Посадову особу Учасника процедури закупівлі директора товариства Галушко Олену Петрівну, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленим законом порядку.
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає нормам Закону та вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ ЗАУБЕР не відповідає вимогам передбаченим частиною першою статті 31 Закону, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
…
ТОВ «ЗАУБЕР» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції та вважає, що протокол уповноваженої особи № 85/5 від 7 вересня 2022 року є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та підлягає скасуванню, виходячи з наступного:
І. Скаржнику не зрозуміло з яких саме причин та/або на підставі якого документу, що містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», Замовник зробив висновок про наявність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Документ Вих. № 20220825-06 від 25.08.2022 року (Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), який долучено до тендерної пропозиції Скаржника, виходячи лише з назви, стверджує саме протилежне.
Крім того, згідно пункту 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Заповнюючи електронну форму з окремими полями на підтвердження відсутності підстав за пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону, Скаржник вказав відповідь «ТАК» (тобто, підтвердив відсутність підстави для відмови у закупівлі за даною вимогою, викладену у формулюванні Замовника).
Скріншот 1.
Таким чином, ТОВ «ЗАУБЕР» двічі підтвердив відсутність підстави, передбаченої пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону, але Замовник чомусь зробив протилежний висновок та прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
ІІ. Згідно пункту 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Всупереч вимогам Закону, Замовник в Додатку 2 до тендерної документації все ж передбачив спосіб документального підтвердження Учасниками відсутності підстав. Зокрема, по даному пункту 6 ст. 17, згідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагалась:
«…
п.6 ч.1. ст.17 Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
…»
Також в цьому ж Додатку 2 до тендерної документації міститься додаткова інформація з наступною вимогою:
Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10 (якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), 12 і 13 частини 1 статті 17 Закону шляхом надання довідки у довільній формі (або відповідно до форми, наданої замовником).
Але не міститься жодної форми, наданої замовником, для підтвердження цієї інформації.
ТОВ «ЗАУБЕР», на виконання вимоги Замовника і тендерної документації, подало у складі своєї тендерної пропозиції файл «02 Довідка ст.17.pdf», в якому міститься зведений документ «Інформація про відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Цей документ, на вимоги Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить:
- Вихідний номер та дату складання не раніше дати публікації оголошення (№20220825-06 від 25.08.2022);
- Наданий на бланку Учасника ТОВ «ЗАУБЕР»;
- Адресований Замовнику;
- Містить підпис уповноваженої особи Учасника ТОВ «ЗАУБЕР» та відбиток печатки ТОВ «ЗАУБЕР»;
- Містить записи з посиланням на норму Закону (Стовпчик «Ст. 17»), зокрема, з посиланням саме на п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону;
- Інформацію в довільній формі про відсутність підстав передбачених пунктами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, про відсутність підстав передбачених пунктом 6.
Але, виходячи з тексту протоколу відхилення пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», Замовника не влаштовує інформація в довільній формі, а Учасник мав здогадатись поза вимогами тендерної документації, в якій саме формі він має надати підтвердження відсутності підстав п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону.
Аналізуючи наведене вище, складається враження, що Замовник власним алгоритмом прийняття рішень зробив висновок, що посадову особу Скаржника було засуджено за п. 6 ч. 1 ст. 17 та відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАУБЕР».
На підтвердження відсутності таких підстав, додатково додаємо до скарги ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на ім’я уповноваженої особи Учасника Галушко Олени Петрівни.
З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні:
- зловживання, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР»;
- дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції.
Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника бути потенційним переможцем, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону.
Тобто, зазначені в протоколі відхилення зауваження до тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», жодним чином не протирічать а ні вимогам тендерної документації, а ні вимогам Закону «Про публічні закупівлі», об’єктивному та неупередженому визначенню переможця Процедури закупівлі, у разі якщо Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зазначених у статті 5 Закону, та штучно й навмисно не створює порушення та перешкоди.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану Скаргу.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2022-08-11-008298-a (404392d3224a4b0197d1b592ea42cda9).
3. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення закупівельного законодавства шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», а саме протоколу уповноваженої особи № 85/5 від 7 вересня 2022 року.
4. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення законодавства шляхом продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР».
5. Просимо дозволити присутність нашого представника на розгляді Скарги.
ДОДАТКИ:
1. Протокол №85/5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 7 вересня 2022 року.
2. Додаток №2 до тендерної документації «Перелік вимог щодо підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону в електронній системі закупівель.
3. Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» («02 Довідка ст.17.pdf»).
4. ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на ім’я уповноваженої особи Учасника Галушко Олени Петрівни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2022 15:50
рішення від 20.09.2022 № 5877.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2022 15:49
інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2022 № 6020.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2022 16:31
рішення від 27.09.2022 № 6020.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2022 11:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" |
1 427 442,00
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП |
685 172,16
UAH з ПДВ
|
99 920,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЗАУБЕР |
1 341 795,48
UAH з ПДВ
|
489 359,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС" |
1 189 535,00
UAH з ПДВ
|
1 189 535,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" #43136655 |
Відхилено |
58 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:13
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 серпня 2022 00:00
|
ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП #41178431 |
Відхилено |
99 920,94
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 14:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2022 00:00
|
ТОВ ЗАУБЕР #43503957 |
Відхилено |
489 359,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 12:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 вересня 2022 00:00
|
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС" #43124566 |
Переможець |
1 189 535,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 16:25
|