Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо та відеобладнання до пункту 1.10. Інвестиційної програми 2022: Нове будівництво реклоузерів для секціонування мереж 6-10 кВ
Очікувана вартість
144 801,60 UAH
UA-2022-08-11-007817-a a686e6f67ae94d16aca72762fd7936fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сидоренко

+380522358247 prozorotender6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Тетяна Сидоренко
+380522358247
prozorotender6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 16:00
Очікувана вартість: 144 801,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Частини до аудіо та відеобладнання до пункту 1.10. Інвестиційної програми 2022: Нове будівництво реклоузерів для секціонування мереж 6-10 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, Аджамська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2022 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 15:08
п. 1.10 Оголошення_СЗ_32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 142 944,00
UAH з ПДВ
142 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 14:16
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:16
19. Проект договору.pdf.p7s
19 серпня 2022 14:06
19. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 142 944,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
142 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2023 10:08
ДУ №435 від 16.03.2023р. до дог.№1720 від 29.08.2023р. ТОВ ІТ-Інтегратор.pdf зміни до договору
16 березня 2023 10:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:41
ДУ №2768 від 28.12.2022р. до Дог.№1720 від 29.08.2022р..pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 16:03
Скан.Договір_1720_п.1.10 Частини до аудіо та відеообладнання_ІТ-ІНТЕГРАТОР.pdf укладений
29 серпня 2022 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1720
Договір:
Номер додаткової угоди: 2768
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1720
Договір:
Номер додаткової угоди: 435
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML