Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці розкладні для укриттів
Очікувана вартість
2 635 080,00 UAH
UA-2022-08-11-007136-a c0ff402d737c40dab5d8491733313d59
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 635 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 175,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 штуки
Стільці розкладні для укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, в заклади Дніпровського району м. Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2022 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 14:49
Оголошення (стільці розкладні для укриттів).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесіть, будь ласка, ясність щодо термінів постачання продукції
Дата подання: 12 серпня 2022 14:26
Дата відповіді: 12 серпня 2022 17:40
Внесіть, будь ласка, ясність щодо термінів постачання продукції. Подання пропозицій закінчується 22 серпня о 00-00 год. Отже, аукціон відбудеться у кращому разі 22 серпня. Потрібен час для розгляду пропозицій, потім ви даєте добу на надання зразка. Тільки після цього ви оголосите переможця. Враховуючи, що 24 серпня - це державне свято, виходить акцепт буде винесено не раніше 26 серпня. Потім слідує підписання договору, яке за умовами вашої документації може відбутися не раніше 2 днів після акцепту. Знов-таки враховуючи, 27-28.08 – вихідні дні, підписання договору відбудеться лише 29-30 серпня і то у разі, якщо учасник – киянин. Для решти таке блискавичне підписання договору не можливе, оскільки не враховано час на пересилання документів. Але у будь-якому разі поставити товар до (!!) 26 серпня, тобто. до укладання договору, неможливо. Час виробництва 6500 (!!!) штук стільців, взагалі, не враховується. Просимо змінити термін постачання продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Даний товар закуповується для облаштування тимчасових укриттів, які розташовані в закладах освіти до нового навчального 2022-2023 року та відповідно до переліку зазначеному в Наказі МВС України від 09.07.2018 № 579. Враховуючи що до початку нового навчального року залишилось мало часу, товар має бути поставлений у найкоротші строки, а саме до 26 серпня. Разом з цим інформуємо що в умовах воєнного стану в країні не діють статті Кодекси законів про працю що передбачають вихідні дні у державні свята. Зокрема 24 серпня буде робочим днем. Хочемо також зазначити що даний товар має стандартні параметри та є у вільному продажі і у достатній кількості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 1 974 000,00
UAH з ПДВ
1 974 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 22:36
Електронний підпис
18 серпня 2022 11:43
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2022 11:43
Лист-гарантія.pdf
18 серпня 2022 11:43
Лист-згода.pdf
18 серпня 2022 11:43
Висновок № 602-123-20-1-23377.pdf
18 серпня 2022 11:43
Витяг на 07.07.2022.pdf
18 серпня 2022 11:43
Інформаційна довідка.pdf
18 серпня 2022 11:43
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2022 11:43
Проєкт договору - 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Переможець 1 974 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
1 974 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:50
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 15:01
Дод. угода № 1 до Договору № 84.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:01
pb_2410214505.jks зміни до договору
01 вересня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 16:40
Договір № 84 (стільці).pdf укладений
31 серпня 2022 16:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стільці розкладні для укриттів 3500 штуки 564,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стільці розкладні для укриттів 3500 штуки 564,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 974 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 329 000,00 UAH)