Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code NK 024:2019 61197 - Neonatal CPAP unit, code NK 024:2019 47244 - General-purpose intensive-care ventilator, code NK 024:2019 47244 - General-purpose intensive-care ventilator, code NK 024:2019 47244 - General-purpose intensive-care ventilator
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94 |
Контактна особа: |
Годунова Олена Євгеніївна +380382675190 xodl2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Годунова О.Є. +380382221055 xodl2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KHMELNYTSK REGIONAL CHILDREN OF THE HOSPITAL |
National ID: | 02004634 |
Contact point: |
Pidmurnyak Olesya Yakivna +380382675190 xodl2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Godunova O.E. +380382221055 xodl2016@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 8 659 762,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 298,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 серпня 2022 13:44 |
Enquiries until: | 01 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 вересня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 659 762 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 43 299 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За домовленістю сторін розрахунки можуть проводитись на умовах попередньої оплати. В такому разі Замовник може здійснити попередню оплату, у розмірі 30 % суми Договору, за товар який постачається згідно цього Договору, на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку – фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на відповідний рахунок Постачальника в національній валюті. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів постачальником товарів виключно з такого рахунку на цілі, визначені договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Оплата авансу проводиться протягом 20 робочих днів з дати підписання договору, за умови наявності відповідного фінансування | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 13:44 |
4.3. Додаток 3.docx | |
11 серпня 2022 13:44 |
4.2. МТВ ШВЛ.docx | |
11 серпня 2022 13:44 |
4.1. Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
11 серпня 2022 13:44 |
4. ТД ШВЛ_пров (1).DOC |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» , а саме:
Вимоги до апарату штучної вентиляції легень високого класу для новонароджених «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Пункт 5. Наявність вбудованого інгалятора.
Просимо дати роз’яснення чи для всіх категорій пацієнтів повинен працювати вбудований інгалятор?
Вбудований інгалятор повинен працювати не гірше, ніж для дітей з масою від 3 кг та більше.
«код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» , а саме:
Вимоги до апарату штучної вентиляції легень високого класу для новонароджених «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, а саме:
Пункт 13. Наявність візуального відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легенів. Зображення (форма) легенів повинне змінюватися при зміні податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також при появі у пацієнта спонтанних вдихів.
Не зрозуміло як і яким чином ця функція впливає на ефективність проведення процедури штучної вентиляції легень. Чому стан легеневої механіки має бути саме «у вигляді зображення картини легенів»? У різних виробників в апаратах ШВЛ стан легеневої механіки може бути відображеним при зміні податливості легеневої тканини, опору дихальних шляхів або при появі спонтанних вдихів у пацієнта іншим чином (цифровим, графічним тощо). Крім того, щоб побачити стан легеневої механіки зовсім не обов’язково заходити в додаткові вкладки або здійснювати спеціальні налаштування. Оскільки більшість сучасних апаратів ШВЛ сконструйовано із врахуванням мінімізації дій медичного персоналу, виробник зазвичай передбачає відображення показників для оцінки стану пацієнта самим доступним способом. До того ж саме «зображення картини легенів» наявне лише в апаратах виробництва «Hamilton».
Просимо, надати роз’яснення та внести зміни в даний пункт у вигляді передбачення можливості надання відображення стану легеневої механіки іншим способом ніж у вигляді «зображення картини легенів».
Процедура проведення штучної вентиляції легень, не дивлячись на сучасні можливості респіраторів залишається високою майстерність. Дуже важливе значення при підборі параметрів вентиляції має респіраторний моніторинг, кількість показників якого стає все більшою. Оцінка цих показників, відображених у числовому чи графічному вигляді, вимагає певного часу. В екстрених ситуаціях, коли рішення необхідно приймати миттєво, оцінка великої кількості показників відтермінує правильне рішення, а це може негативно вплинути на динаміку стану пацієнта і призвести до його погіршення і навіть більш негативних наслідків. Науково доведено, що велика кількість показників на екрані «замилює» око медперсоналу і де-які важливі показники не враховуються.
Тому виробники сучасних дихальних апаратів, а саме eVent Medical (США), Ютас (Україна), Dräger (Німеччина), Hamilton (Швейцарія), Mindray (КНР) та інші, з урахуванням наукових рекомендацій, впровадили відображення стану легеневої механіки «у вигляді зображення картини легенів», яке змінюється при зміні податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також при появі у пацієнта спонтанних вдихів. Це дає можливість медперсоналу, без листання додаткових вкладок, миттєво оцінити ситуацію, та прийняти невідкладне рішення.
Враховуючи вищевикладене, не бачимо необхідності внесення змін до технічного завдання.
Враховуючи положення Наказу про «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, просимо внести зміни до структури закупівлі та поділити закупівлю на окремі частини (лоти) з метою усунення дискримінації учасників тендерної закупівлі.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708).
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Аналогічна позиція викладена у листі Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель»
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Ця норма може застосовуватися для будь-яких предметів закупівлі, де такий поділ можливо здійснити в межах єдиної процедури закупівлі
Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішеннях№ 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 504-р/пк-ск від 17.03.2016 року, № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 7910-р/пк-пз від 14.04.2021 року та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року. У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та рішення Замовника не здійснювати поділу предмета закупівлі на лоти.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
«код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» , а саме:
Вимоги до апарату штучної вентиляції легень високого класу для новонароджених «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, а саме:
Пункт 16. Апарат повинен мати вбудовану турбіну з максимальним потоком не менше 240 л/хв. Просимо пояснити з яких розрахунків максимальний потік повітря від турбіни має бути від 240 л/хв. Чому не підійде турбіна з потоком 239 л/хв. і менше?
Дихальний апарат, який потрібен лікарні повинен мати високопотужну турбіну, яка зможе забезпечити проведення ефективної вентиляції тяжкохворим пацієнтам. А сама повинна забезпечити високий стартовий потік при активних самостійних спробах вдиху з метою профілактики асинхроній, які можуть стати причиною неефективної вентиляції та як наслідок - збільшення терміну респіраторної підтримки і часу перебування пацієнта у стаціонарі.
Не менш важливим є і можливість ефективної компенсації витоків при неінвазивній вентиляції.
Отже, вбудована турбіна повинна мати максимальний потоком не менше 240 л/хв або більше. Даний пункт вимог немає необхідності змінювати.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000021 ● 8a0fc035d1004cd7bf5646e69857a291
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-08-11-006032-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 18:39:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 11:16:02
Пояснення
Уповноважена особа КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 10.11.2022 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання медичного обладнання, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того Замовником моніторився ринок закупівлі медичного обладнення та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі наявної потреби закладу в медичному обладнані та технічного завданні підписаного завідуючим Відділу Анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим Відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (копії документів додаються).
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», «не гірше» щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників.
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку від 24.11.2022 року щодо моніторингу процедури № UA-2022-08-11-006032-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ повідомляємо наступне. У відповідності довимог ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник отримано запит про надання пояснень від 2022-11-10 18:39:12 наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.». На виконання умов запиту, Замовником у порядку ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 2022-11-14 11:16:02 із інформацією стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також надано технічне завдання підписаного завідуючим відділу анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради. Варто зауважити, що згідно запиту про надання пояснень від 2022-11-10 18:39:12 не встановлено надання будь-яких конкретизуючих документів, в тому числі (письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників). Замовником на виконання Вашого запиту надано грунтовні пояснення стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, зокрема очікувана вартість визначалася у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д., а також надано технічне завдання підписаного завідуючим відділу анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради Також на виконання Вашого висновку нами додаються комерційні пропозиції різних Учасників. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у запиті інформацію. Вказана інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
2022-11-30 12:07:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" |
8 480 000,00
UAH з ПДВ
|
8 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
8 659 760,00
UAH з ПДВ
|
8 659 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" #42681690 |
Переможець |
8 480 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 13:33
|
4_6035153607567870823.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 10:24
|
Договір | укладений |
03 жовтня 2022 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |