Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту : Реконструкція системи забезпечення медичним киснем хірургічного відділення із встановленням та підключенням обладнання кисневого генератора Комунального некомерційного підприємства «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради за адресою: 15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 101» (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція).
Очікувана вартість
2 125 928,00 UAH
UA-2022-08-11-002007-a fbec6f0d7d5f4a8f9a54123949a7aafc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Силенок

+380465721288 silenoknastya2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02006320
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., Корюківський р-н, м. Корюківка, вул. Шевченка, ,буд. 101
Контактна особа: Анастасія Силенок
+380465721288
silenoknastya2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2022 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2022 02:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 13:38
Очікувана вартість: 2 125 928,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 629,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Спрощена закупівля проводиться на підставі абзацу четвертого частини 31 розділу X Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель, у відповідності до Закону України , Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Мова - українська
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту : Реконструкція системи забезпечення медичним киснем хірургічного відділення із встановленням та підключенням обладнання кисневого генератора Комунального некомерційного підприємства «Корюківська центральна районна лікарня» Корюківської міської ради за адресою: 15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 101» (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, вул. Шевченка, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконані роботи після підписання форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата за виконані підрядником роботи здійснюється на підставі підписаних вищезгаданих документів протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2022 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 10:25
Оголошення _.doc
11 серпня 2022 10:25
Додаток 1,3, 5 .doc
11 серпня 2022 10:25
Додаток 222_тех.завдання.docx
11 серпня 2022 10:25
4ДОГОВІР проект .doc
11 серпня 2022 10:25
6 додаток .rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЬЯНС-ТЕПЛО" 1 502 482,50
UAH з ПДВ
1 419 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" 1 569 705,06
UAH з ПДВ
1 419 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 14:25
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:23
Розрахунок.pdf
19 серпня 2022 14:23
Лист оподаткування.pdf
19 серпня 2022 14:23
Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2022 14:23
Акт завершення.pdf
19 серпня 2022 14:23
Лист-погодження.pdf
19 серпня 2022 14:23
Довідка мтб.pdf
19 серпня 2022 14:23
Лист санкції.pdf
19 серпня 2022 14:23
Договір оренди.pdf
19 серпня 2022 14:23
Ліцензія.pdf
19 серпня 2022 14:23
Календарний графік.pdf
19 серпня 2022 14:23
Ліцензія (копія).pdf
19 серпня 2022 14:23
Договір Коваль.pdf
19 серпня 2022 14:23
Рішення власника.pdf
19 серпня 2022 14:23
КБ-2 (аналог).pdf
19 серпня 2022 14:23
Довідка договір.pdf
19 серпня 2022 14:23
План фінансування.pdf
19 серпня 2022 14:23
Додаток до ліцензії.pdf
19 серпня 2022 14:23
Договір аналог.pdf
19 серпня 2022 14:23
Дозвіл.pdf
19 серпня 2022 14:23
Пояснювальна записка.pdf
19 серпня 2022 14:23
Довідка працівники.pdf
19 серпня 2022 14:23
Лист персональні дані.pdf
19 серпня 2022 14:23
Наказ.pdf
19 серпня 2022 14:23
Розрахунок витрат.pdf
19 серпня 2022 14:23
Статут Альянс Тепло.pdf
19 серпня 2022 14:23
Виписка Альянс Тепло.pdf
19 серпня 2022 14:23
витяг 2022.pdf
19 серпня 2022 14:23
Договірна ціна.pdf
19 серпня 2022 14:23
КБ-3 (аналог).pdf
19 серпня 2022 14:23
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2022 14:23
Договір Рудницький.pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 15:14
Електронний підпис
19 серпня 2022 15:13
3703.imd
19 серпня 2022 15:13
Розрахунки,кошториси.pdf
19 серпня 2022 15:13
Пропозиція.pdf
19 серпня 2022 15:13
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2022 15:13
Протокол.pdf
19 серпня 2022 15:13
Статут.pdf
19 серпня 2022 15:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2022 15:13
Опис.pdf
19 серпня 2022 15:13
Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2022 15:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2022 15:13
Ліцензія будівельна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЬЯНС-ТЕПЛО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛЬЯНС-ТЕПЛО"
#40961222
Відхилено 1 419 990,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 09:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"
#42558586
Переможець 1 419 996,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 15:10

Документи

25 серпня 2022 09:43
Електронний підпис
25 серпня 2022 09:42
115 відхил.pdf

Документи

25 серпня 2022 15:10
Електронний підпис
25 серпня 2022 15:09
116.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"
#42558586
1 419 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 15:10
Електронний підпис
25 серпня 2022 15:09
116.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 13:51
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 10:21
дод угод 3.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 10:09
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:17
дод угод кріо.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 14:13
182.pdf укладений
02 вересня 2022 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести нижче вказані зміни до Договору виклавши їх у наступній редакції: 2.1.Загальна вартість будівельно-монтажних робіт та інших витрат, щовиконуються Підрядником за даним Договором складає: 1 419 996,00 грн.(один мільйон чотириста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ. в т.ч. 2022 році – 419 996,00 грн.( чотириста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) 2023 році – 1 000 000,00 грн.(оди мільйон грн. 00 коп.) 2.5 Фінансування робіт, передбачених цим Договором, здійснюється за рахунок : в 2022 році – власних коштів 324 333,50грн.(триста двадцять чотири тисячі триста тридцять три грн. 00 коп.), коштів субвенції з місцевого бюджету на закупівлю опорними закладами охорони здоров’я послуг щодо проектування та встановлення кисневих станцій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету , що утворилась на початок бюджетного періоду (код 41058400) - 95 662,50грн. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 50коп) в 2023році – власних коштів 1 000,00грн (одна тисяча грн. 00коп) , кошти місцевого бюджету 999 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч грн.00 коп) Джерело фінансування може змінюватися в зв’язку з надходженням фінансування з місцевих бюджетів, або власних надходжень протягом строку дії договору, всі зміни оформлюються шляхом підписання додаткових угод. 2.Додаток №3 і додаток №4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з закінченням робіт зменшити суму договору на 17 086,30грн. 2. Внести нижче вказані зміни до Договору виклавши їх у наступній редакції: 2.1.Загальна вартість будівельно-монтажних робіт та інших витрат, що виконуються Підрядником за даним Договором складає: 1 402 909,70 грн.(один мільйон чотириста дві тисячі дев’ятсот дев’ять грн. 70 коп.) з ПДВ. в т.ч. 2022 році – 419 996,00 грн.( чотириста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) 2023 році – 982 913,70 грн.(дев’ятсот вісімдесят дві тисячі дев’ятсот тринадцять грн. 70 коп.) 2.5 Фінансування робіт, передбачених цим Договором, здійснюється за рахунок : в 2022 році – власних коштів 324 333,50грн.(триста двадцять чотири тисячі триста тридцять три грн. 00 коп.), коштів субвенції з місцевого бюджету на закупівлю опорними закладами охорони здоров’я послуг щодо проектування та встановлення кисневих станцій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету , що утворилась на початок бюджетного періоду (код 41058400) - 95 662,50грн. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 50коп) в 2023році – кошти місцевого бюджету 982 913,70 грн. (дев’ятсот вісімдесят дві тисячі дев’ятсот тринадцять грн. 70 коп.) Джерело фінансування може змінюватися в зв’язку з надходженням фінансування з місцевих бюджетів, або власних надходжень протягом строку дії договору, всі зміни оформлюються шляхом підписання додаткових угод. 2.Додаток №3 і додаток №4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 402 909,70
UAH (в тому числі ПДВ 233 818,28 UAH)